opony
Odpowiedz do tematu

: opony
witam kolegów....cóż.... jak w temacie ... jakie opony polecacie do vt sabre 1100 2006 rok.... czytam, czytam i nic....a wszytko na forum to stare tematy .... dunlopy czy metzelery ... dzieki

:
Ale przez ostatnie kilka lat nie wymyślono nic, co by miało dezaktualizować dotychczasowe wątki dotyczące opon :-D
Ja jeżdżę na budżetowych oponach - przód Maxxis Classic, tył Duro i wszystko mi pasuje. Sucho, mokro, lato, zima - wydaje się, że jest jak trzeba, a jeżdżę dość dynamicznie.
Pewnie gdyby wpadło więcej grosza w momencie wymiany opon, to spróbowałbym założyć polecane przez producenta motocykla (patrz instrukcja/naklejka na kardanie), ale są tacy, którzy twierdzą, że Dunlopy to żadna rewelacja.

:
trycha007 napisał/a:
jakie opony polecacie


Nowe, cała reszta to kwestia własnych preferencji.

Ostatnio zmieniony przez Panoramiks 2015-12-27, 22:15, w całości zmieniany 1 raz
NIL MORTIFI SINE LUCRE
:
Panoramiks napisał/a:
trycha007 napisał/a:
jakie opony polecacie


Nowe cała reszta to kwestia własnych preferencji.

:ride:

:
Ja miałem założone Metzeler 880 Marathon w Sabrze i bardzo dobrze sie prowadziła teraz mam w C2 Maxxis Clasic i są tez spoko.

Były: MZ ETZ 150e 90r,MZ ETZ 150e 91r, Honda CB 550 Nighthawk 83r, Honda Shadow VT 750 C 83r,Honda Shadow VT 700 C 84r, Honda Sabre VT 1100 C2 03r, Honda Shadow VT 1100 C2 96r......
:
Miałem ten problem na wiosnę.
Przekopałem temat i w uproszczeniu wyszło że w zasadzie dominują: Dunlopy albo Metzeler.
Dunlopy - ponieważ na rynek amerykański (długie proste mało winkli) dlatego twardsze.
Metzeler - ponoć miększe. Lepiej się trzymają ale za to szybciej znikają. (Jak już to z fabryk w Niemczech, z tymi z Brazylii bywają kłopoty z wywarzeniem).
Do tego momentu miałem Dunlopy. Objechałem na nich Polskę, Rumunie, Alpy.
Postanowiłem sprawdzić Metzelery. Zrobiłem na nich Chorwacje i Bośnie.
i… różnice jeśli już to naprawdę subtelne… Na obydwu można spokojnie śmigać (jeździliśmy w mieszanej ekipie i za „plastikami” naprawdę trzeba było nieźle naginać).

janusz
:
Miałem w 600 Dunlopy a potem Shinko, teraz w 1100 Metzelery. I prawdę pisząc Shinko nie odstaje na krok od nich. A jest tańsze. Teraz w Goldim zmieniam na Avon (są ciche i trwałe) i prawdopodobnie w przyszłym sezonie zmienię też w 1100 też na Avony.

-=< wyvern >=-

Dziewczyny - Nurek może głębiej ;-)
:
Też chciałem u siebie założyć Avony ale do VT 500 nie ma kompletu.

NIL MORTIFI SINE LUCRE
:
Od roku jeżdżę na Metzeler'ach 880 Marathon - sprawdzają się dobrze. Odpowiednio "sygnalizują" swoim zachowaniem zbliżającą się utratę przyczepności :-)

Java 350 TS --> Honda VT 1100 C2 Sabre -- > Honda ST 1300 Pan European :-)
:
Kończy mi się Mezeler na przodzie, tył jeszcze sporo też Mezeler. Rozważam Shinko. W rozmiarze 120/90 17, mam tylko do wyboru Model 777.

Szukam coś miększego.

:
dzinks napisał/a:
Szukam coś miększego.

No jeżeli uważasz Shinko za twarde opony, to ja nic nie rozumiem. :shock:
PS. W VT1100 zjeździłem 2 komplety Shinko i teraz pomału dojeżdżam komplet Shinko w VTX1800, uwag nie mam.

"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
Rafał napisał chyba, że szuka czegoś miększego od Metzelerów.

:
Ja osobiście używam Bridgestonów drugi już komplet i jestem bardzo z nich zadowolony. Są miękkie i bardzo dobrze trzymają się nawierzchni tak suchej jak i mokrej. Z tym że nie należą do najtańszych.

NIL MORTIFI SINE LUCRE
:
Cytat:
No jeżeli uważasz Shinko za twarde opony, to ja nic nie rozumiem. :shock:


Wojtek napisał/a:
Rafał napisał chyba, że szuka czegoś miększego od Metzelerów.


Dokładnie :-D

:
A co koledzy powiecie na Michelin Commander II na przód?
Mam taką na tyle i myślę ....

Jeśli czegoś nie wolno, a bardzo się chce, to można
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group