Odpowiedz do tematu
:
Jest filtr paliwa w zbiorniku paliwa, takie plastikowe sito cedzące syf. Wyjmuje się z kranikiem z baku.
kilka udostępnionych foto
https://goo.gl/photos/tGRvfjn7TsppQYWcA
https://goo.gl/photos/tGRvfjn7TsppQYWcA
:
Kurde... mam ostatnio podobny dźwięk. Takie świergotanie jakby do szklanki wrzucić śrubkę.
Myślałem, że to od wydechu bo jak pacnę w rurę to wydaje dźwięk jakby coś mi się w tłumiku ukruszyło aczkolwiek w czasie jazdy słyszę to bardziej z pod siebie.
Zamek1200 napisał/a: |
eh.. spróbuje opisać dźwięk, a jak uda sie nagrać to też pokaże. kurcze tylko że tu nie o tym temat mamy;] w każdym razie dźwiek brzmi tak jak np w pralce automatycznej pierzemy jeansy, i metalowy guzik stuka o szybe drzwiczek podczas obrotu bębna. to u mnie w silniku z okolic dolnego korpusu dochodzi właśnie coś takiego (tylko oczywiscie dzwiek jest metaliczny), brzmi to jakby między wałem a panewkami bądź czopaki korbowymi mielił się piach albo metalowe wiury wydech mam jakiś głośniejszy, pasowałoby na standard podmienic na chwile.
to tak na marginesie, a wracając do tematu to nie zmienia to faktu że i tak musze zmienić olej |
Kurde... mam ostatnio podobny dźwięk. Takie świergotanie jakby do szklanki wrzucić śrubkę.
Myślałem, że to od wydechu bo jak pacnę w rurę to wydaje dźwięk jakby coś mi się w tłumiku ukruszyło aczkolwiek w czasie jazdy słyszę to bardziej z pod siebie.
:
Poproszę o informację w jaki sposób mierzy się poziom oleju silniku. Dodam że mam korek z bagnetem . Jak wygląda procedura ? na zimnym ciepłym silniku ? w jakiej pozycji ma być motocykl ma stać prosto ? pochylony na stopce ? Bagnet ma być wkręcony czy przytknięty ?
Tak dużo pytań a tak mało odpowiedzi
Tak dużo pytań a tak mało odpowiedzi
:
na wszystkie Twoje pytania znajdziesz odpowiedzi w postach wczesniejszych..trochę chęci a znajdziesz wszystko co cię interesuje i jeszcze co nieco.
ech ta młodzież .
ech ta młodzież .
26-05-1962
:
piwo za to porównanie dokładnie coś takiego jaby nakrętka albo śrubka latała w obracającej sie np szklance. dosłownie jakby wał korbowy był osadzony w czopach bez panewek i tak stukał. a jaki masz wydech? bo ja mam niby oryginał o nico innym numerze części niż te ciche i z większa dysza - foto i wyjaśnienie w temacie o głośniejszych wydechach. przebieg 25k km - może i oryginał bo mechaniki sie podniecały wzorowym stanem maszyny jak na 2000r.
no i nie doczekałem sie odpowiedzi czy oleje do do naszych Hanek są takie rzadkie że po wyjęciu bagnetu olej kapie nieco wolniej niż woda?? :)
Iceman31 napisał/a: |
jakby do szklanki wrzucić śrubkę. |
piwo za to porównanie dokładnie coś takiego jaby nakrętka albo śrubka latała w obracającej sie np szklance. dosłownie jakby wał korbowy był osadzony w czopach bez panewek i tak stukał. a jaki masz wydech? bo ja mam niby oryginał o nico innym numerze części niż te ciche i z większa dysza - foto i wyjaśnienie w temacie o głośniejszych wydechach. przebieg 25k km - może i oryginał bo mechaniki sie podniecały wzorowym stanem maszyny jak na 2000r.
no i nie doczekałem sie odpowiedzi czy oleje do do naszych Hanek są takie rzadkie że po wyjęciu bagnetu olej kapie nieco wolniej niż woda?? :)
:
Kapie
Pozdrawiam wszystkie motocyklistki i motocyklistów !!!
:
Wydech mam oryginalny. Nie był przerabiany.
Najgorsze jest to, że na początku częstotliwość występowania tego dźwięku była rzadsza. teraz częściej i jakby głośniej to naparza.
Najpierw myślałem, że może coś przy wymianie napędu się podziało bo zaczęło mi to brzęczeć jak odebrałem Cienia z warsztatu po wymianie napędu. wcześniej była cisza.
Zamek1200 napisał/a: | ||
piwo za to porównanie dokładnie coś takiego jaby nakrętka albo śrubka latała w obracającej sie np szklance. dosłownie jakby wał korbowy był osadzony w czopach bez panewek i tak stukał. a jaki masz wydech? bo ja mam niby oryginał o nico innym numerze części niż te ciche i z większa dysza - foto i wyjaśnienie w temacie o głośniejszych wydechach. przebieg 25k km - może i oryginał bo mechaniki sie podniecały wzorowym stanem maszyny jak na 2000r. |
Wydech mam oryginalny. Nie był przerabiany.
Najgorsze jest to, że na początku częstotliwość występowania tego dźwięku była rzadsza. teraz częściej i jakby głośniej to naparza.
Najpierw myślałem, że może coś przy wymianie napędu się podziało bo zaczęło mi to brzęczeć jak odebrałem Cienia z warsztatu po wymianie napędu. wcześniej była cisza.
:
Trzeba było zawrócić do warsztatu .
Pozdrawiam wszystkie motocyklistki i motocyklistów !!!
:
Zakupiłem olej i filtr, dziś wymieniłem sam. Poziom zmierzyłem. Sam doszedłem co i jak bo na forum nie znalazłem mimo dobrej woli i szczerych chęci.
Motocykl jeździ bez zarzutu.
Zobaczyłem tutorial na youtube
Nie wiem co z płynem hamulcowym i chłodniczym ale boję się zapytać będę szukał i szukał może znajdę
[ Dodano: 2015-09-01, 21:05 ]
https://www.youtube.com/watch?v=IC9FXNr-mN0
Może się kiedyś przyda
JERZY I napisał/a: |
Zakupiłem olej i filtr, dziś wymieniłem sam. Poziom zmierzyłem. Sam doszedłem co i jak bo na forum nie znalazłem mimo dobrej woli i szczerych chęci.
Motocykl jeździ bez zarzutu.
Zobaczyłem tutorial na youtube
Nie wiem co z płynem hamulcowym i chłodniczym ale boję się zapytać będę szukał i szukał może znajdę
[ Dodano: 2015-09-01, 21:05 ]
https://www.youtube.com/watch?v=IC9FXNr-mN0
Może się kiedyś przyda
:
nie świruj pawiana - tu wszystko jest - SZUKAJ
Znachu napisał/a: | ||
Zakupiłem olej i filtr, dziś wymieniłem sam. Poziom zmierzyłem. Sam doszedłem co i jak bo na forum nie znalazłem mimo dobrej woli i szczerych chęci. Motocykl jeździ bez zarzutu. Zobaczyłem tutorial na youtube Nie wiem co z płynem hamulcowym i chłodniczym ale boję się zapytać będę szukał i szukał może znajdę [ Dodano: 2015-09-01, 21:05 ] https://www.youtube.com/watch?v=IC9FXNr-mN0 Może się kiedyś przyda |
nie świruj pawiana - tu wszystko jest - SZUKAJ
:
Ostatnio zmieniony przez lupo4801 2015-09-01, 22:05, w całości zmieniany 1 raz
Nie wiem co z płynem hamulcowym i chłodniczym ale boję się zapytać będę szukał i szukał może znajdę.
Płyn ham. dolewasz do zbiornika i pompujesz klamką a odpuszczasz przez odpowietrznik.
Chłodniczy spuscisz przy pompie wody jest jedna śruba większa 10mm. Zalewasz przez chłodnice do poziomu w zb. wyrównawczym.
Płyn ham. dolewasz do zbiornika i pompujesz klamką a odpuszczasz przez odpowietrznik.
Chłodniczy spuscisz przy pompie wody jest jedna śruba większa 10mm. Zalewasz przez chłodnice do poziomu w zb. wyrównawczym.
Ostatnio zmieniony przez lupo4801 2015-09-01, 22:05, w całości zmieniany 1 raz
LwG
:
Tak przydało się, na podstawie tego filmu zrobiłem wymianę osobiście
Zalałem Motul 7100 10w40 , Tak teraz sobie biegam po necie i zauważyłem że są dwie odmiany tego Motula Jeden z oznaczeniem MA2 i drugi bez .
MA2 podobno ma jakieś dodatki dbające o mokre sprzęgło i skrzynię.
Gdybym wcześniej wiedział to bym zalał MA2 ( zalałem takim jak jest na filmie bez MA2 ).
Czy jest w ogóle sens lać MA2 ?
[ Dodano: 2015-09-02, 09:09 ]
Dziś w pracy sprawdziłem co dokładnie zalałem :
Motyl 7100 10w40 MA2 - sprawa się wyjaśniła
Odpowiedz do tematu
Zamek1200 napisał/a: |
prędzej TO sie przyda ;) |
Tak przydało się, na podstawie tego filmu zrobiłem wymianę osobiście
Zalałem Motul 7100 10w40 , Tak teraz sobie biegam po necie i zauważyłem że są dwie odmiany tego Motula Jeden z oznaczeniem MA2 i drugi bez .
MA2 podobno ma jakieś dodatki dbające o mokre sprzęgło i skrzynię.
Gdybym wcześniej wiedział to bym zalał MA2 ( zalałem takim jak jest na filmie bez MA2 ).
Czy jest w ogóle sens lać MA2 ?
[ Dodano: 2015-09-02, 09:09 ]
Dziś w pracy sprawdziłem co dokładnie zalałem :
Motyl 7100 10w40 MA2 - sprawa się wyjaśniła