Witajcie Ponownie
znalazłem coś nowego lecz ni mogę namierzyć coś więcej czy ktoś coś może po vin odkryje ? bo ja jakoś słabo mam z tym tematem jutro się wybieram na wizję lokalną ale wolę wiedzieć czy mam po co
1HFSC52095A201137
dziekuje za pomoc
Odpowiedz do tematu
: pomoc VIN vtx
Wilku
:
nie jestem pewien ale to może być jakiś trop https://www.google.pl/sea...%252F%3B96%3B72
Mało widać ale zawsze coś :D
Mało widać ale zawsze coś :D
:
dzięki też to znalazłem ale to chyba nie ten bo inny vin ....chyba iż oni coś w usa zmieniają ...
Wilku
:
Cytat: |
VINCheckSM Theft Record
1HFSC52095A201137 has not been identified as a vehicle listed in the VINCheckSM Theft Records. VINCheckSM is updated regularly as additional information is reported. |
Cytat: |
VINCheckSM Total Loss Record
AutoCheck Further information is available through AutoCheck . VIN: 1HFSC52095A201137 has been identified as a vehicle listed in the VINCheckSM Salvage Records. Date of loss: 2010-07-18 Cause of loss: Collision You are advised to consult with a certified automotive technician before further considering this vehicle, to include verifying the airbag remains intact. VINCheckSM is updated regularly as additional information is reported. |
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
...dzięki za to
jadę go oblukać jutro bo na fotach wygląda znośnie
....chyba iż ktoś coś ma mu do zarzucenia
http://olx.pl/oferta/hond...html#ad91f2026e
jadę go oblukać jutro bo na fotach wygląda znośnie
....chyba iż ktoś coś ma mu do zarzucenia
http://olx.pl/oferta/hond...html#ad91f2026e
Wilku
:
Przecież Ci Todek wkleił raport - szkoda całkowita po kolizji... Poza tym nic do zarzucenia
mojo napisał/a: |
...dzięki za to
jadę go oblukać jutro bo na fotach wygląda znośnie ....chyba iż ktoś coś ma mu do zarzucenia http://olx.pl/oferta/hond...html#ad91f2026e |
Przecież Ci Todek wkleił raport - szkoda całkowita po kolizji... Poza tym nic do zarzucenia
Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.
Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam.
Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam.
:
No tak nie do końca. Przy szkodzie całkowitej, byłby wpis: total loss.
GhoustDragon napisał/a: |
szkoda całkowita po kolizji. |
No tak nie do końca. Przy szkodzie całkowitej, byłby wpis: total loss.
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
czy w przypadku takiego motocykla, zawsze:
szkoda całkowita = moto na złom, nie wsiadać ??
szkoda, że nie piszą jakiego typu to uszkodzenia:
czy jakieś obcierki po wywrotce na piachu i wymiana drogich chromów i lakieru plus akcesoria na to się składają ...
czy krzywa/połamana spawana rama po dzwonie i inne niebezpieczne skutki kolizji?
nie znam dokładnie tych systemów, z których wyciągacie informacje. tzn jakie określenia są tam używane dla poszczególnych typów zdarzeń drogowych. "collision" to bardzo szerokie pojęcie, chyba..
na pewno powinna się nam zapalić lampka ostrzegawcza po takim wpisie,
ale czy czerwona? czy tylko żółta i porządne sprawdzenie moto?
GhoustDragon napisał/a: |
Przecież Ci Todek wkleił raport - szkoda całkowita po kolizji... Poza tym nic do zarzucenia |
czy w przypadku takiego motocykla, zawsze:
szkoda całkowita = moto na złom, nie wsiadać ??
szkoda, że nie piszą jakiego typu to uszkodzenia:
czy jakieś obcierki po wywrotce na piachu i wymiana drogich chromów i lakieru plus akcesoria na to się składają ...
czy krzywa/połamana spawana rama po dzwonie i inne niebezpieczne skutki kolizji?
nie znam dokładnie tych systemów, z których wyciągacie informacje. tzn jakie określenia są tam używane dla poszczególnych typów zdarzeń drogowych. "collision" to bardzo szerokie pojęcie, chyba..
na pewno powinna się nam zapalić lampka ostrzegawcza po takim wpisie,
ale czy czerwona? czy tylko żółta i porządne sprawdzenie moto?
kilka udostępnionych foto
https://goo.gl/photos/tGRvfjn7TsppQYWcA
https://goo.gl/photos/tGRvfjn7TsppQYWcA
:
....my tu gadu gadu ....
a moto poszło zanim dojechałem ....."cholibka" jak mawiała moja babcia...
....szkoda...
dzięki za pomoc ....szukam dalej..
a moto poszło zanim dojechałem ....."cholibka" jak mawiała moja babcia...
....szkoda...
dzięki za pomoc ....szukam dalej..
Wilku
:
W przypadku mojego Spirita, wpis wyglądał tak:
Uszkodzenia były następujące:
1. Zbity klosz tylnej lampy.
2. Uszkodzona końcówka tylnego błotnika przy lampie (nadawało się do wyklepania).
3. Uszkodzony gmol z jednej strony, złamana dolna rura (nadawał się do naprawy).
4. Zarysowania na lewej krawędzi szyby (do spolerowania).
5. Zarysowania na lewym lusterku (mało widoczne).
6. Zarysowana końcówka klamki sprzęgła (nieznaczne).
Motocykl, normalnie odpalał i jeździł. Zanim naprawiłem uszkodzenia przejechałem około 500 km.
Cytat: |
VINCheckSM Total Loss Record
Carfax Further information is available through Carfax . VIN: 1HFSC18034A804115 has been identified as a vehicle listed in the VINCheckSM Salvage Records. Date of loss: 2008-11-06 Cause of loss: Collision You are advised to consult with a certified automotive technician before further considering this vehicle, to include verifying the airbag remains intact. VINCheckSM is updated regularly as additional information is reported. |
Uszkodzenia były następujące:
1. Zbity klosz tylnej lampy.
2. Uszkodzona końcówka tylnego błotnika przy lampie (nadawało się do wyklepania).
3. Uszkodzony gmol z jednej strony, złamana dolna rura (nadawał się do naprawy).
4. Zarysowania na lewej krawędzi szyby (do spolerowania).
5. Zarysowania na lewym lusterku (mało widoczne).
6. Zarysowana końcówka klamki sprzęgła (nieznaczne).
Motocykl, normalnie odpalał i jeździł. Zanim naprawiłem uszkodzenia przejechałem około 500 km.
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
Przecież jest
Todek napisał/a: | ||
No tak nie do końca. Przy szkodzie całkowitej, byłby wpis: total loss. |
Przecież jest
Todek napisał/a: | ||
|
Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.
Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam.
Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam.
:
Podejdź do sprawy nieco filozoficznie - widać tak miało być, a kto wie, czy nie wyszedłeś na tym wcale dobrze, biorąc pod uwagę wątpliwości?
mojo napisał/a: |
....my tu gadu gadu ....
a moto poszło zanim dojechałem ....."cholibka" jak mawiała moja babcia... ....szkoda... dzięki za pomoc ....szukam dalej.. |
Podejdź do sprawy nieco filozoficznie - widać tak miało być, a kto wie, czy nie wyszedłeś na tym wcale dobrze, biorąc pod uwagę wątpliwości?
Nigdy nie piję przed piątą po południu.
Na szczęście zawsze gdzieś na świecie jest piąta po południu.
Moje byłe Zochy: VT 600, VT 750, VT 1100 i Zocha obecna: VTX 1300
Na szczęście zawsze gdzieś na świecie jest piąta po południu.
Moje byłe Zochy: VT 600, VT 750, VT 1100 i Zocha obecna: VTX 1300
:
Co jest? "Cause of loss", czyli przyczyna utraty. Napisałem, że przy moim Spiricie było napisane tak samo, "Cause of loss: Collision", a moto normalnie jeździło i nie miało poważnych uszkodzeń.
Przy dużych uszkodzeniach jest napisane: Total loss.
Odpowiedz do tematu
GhoustDragon napisał/a: |
Przecież jest |
Co jest? "Cause of loss", czyli przyczyna utraty. Napisałem, że przy moim Spiricie było napisane tak samo, "Cause of loss: Collision", a moto normalnie jeździło i nie miało poważnych uszkodzeń.
Przy dużych uszkodzeniach jest napisane: Total loss.
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85