regulacja gaźnika
Odpowiedz do tematu

: regulacja gaźnika
Witam kolegów wszędzie szukam i nie mogę znaleźć nic na temat regulacji składu mieszanki jak to zrobić w mojej vt 700 85r

:
Witam regulacji gaźników nie da się zrobić na ucho potrzebny będzie analizator spalin albo świeca o nazwie Gunson Colortune i wtedy można kręcić śrubami z boku gaźników. Jest kilka filmów poglądowych
https://www.youtube.com/watch?v=ve_7Qby7f-E :toast:

:
dzięki za informacje

:
Do Gałek. Mógłbyś napisać w jaki sposób regulowałeś gaźniki za pomocą Colorune?

:
Witam regulacje przy pomocy świecy należy wykonać następująco
wykręcić świece w miejsce świecy oryginalnej wkręcić świece Gunson Colortune odpalić sprzęt (czyli swój motor) i delikatnie kręcić śrubą składu mieszanki aż do uzyskania odpowiedniego spalania.Przez świece mamy możliwość podglądu komory spalania kolor palącej się mieszanki powinien być taki jasnofioletowy, kolor żółty żółto pomarańczowy za bogata mieszanka, barwa jasna prawie biała zbyt uboga mieszanka to tyle :thx:

:
Gałek napisał/a:
Witam regulacji gaźników nie da się zrobić na ucho potrzebny będzie analizator spalin albo świeca o nazwie Gunson Colortune i wtedy można kręcić śrubami z boku gaźników. Jest kilka filmów poglądowych
https://www.youtube.com/watch?v=ve_7Qby7f-E :toast:

Da się, tylko trzeba mieć "ucho”

[ Dodano: 2015-08-29, 00:00 ]
Może i nie ten moto ale zasada taka sama
http://www.shadow.org.pl/...opic.php?t=6964
Powodzenia

:
Na ucho to ja stroje skrzypce :mrgreen: :toast:

:
Nie znam się na strojeniu skrzypiec ale jeden usłyszy interwał a drugi źle pracujący silnik. Wiem, że do ustawienia gaźnika wykorzystuje się teraz różnego rodzaju urządzenia tak samo jak i do strojenia instrumentów( nie każdy potrafi stroić skrzypce na ucho) ale kiedyś analizator spalin to miała jedna stacja diagnostyczna na województwo a trzeba było sobie radzić bez Colortun i działało na ucho. Więc proszę nie śmiać się z ustawiania gaźnika na ucho bo to obraza pewnie dla większości forumowiczów znających się na rzeczy.
Pozdrawiam i życzę udanego koncertu smyczkowego. :ride:

:
Wszystko fajnie co do regulacji mieszanki , ale co ze zestrojeniem obu ,do tego trzeba wakuometry..... jestem właśnie po synchro i teraz lepiej się zbiera na obroty.....

Były: MZ ETZ 150e 90r,MZ ETZ 150e 91r, Honda CB 550 Nighthawk 83r, Honda Shadow VT 750 C 83r,Honda Shadow VT 700 C 84r, Honda Sabre VT 1100 C2 03r, Honda Shadow VT 1100 C2 96r......
:
to jesli o synchro chodzi
to tak to robilem w mojej 600 :

https://www.youtube.com/w...z0VIoMcqBzdbAZD

ale nie wiem jak dokladnie jest w 700

z sama miesznaka niestety nie pomogę ;(

ja mam jeszcze śrubę regulacji wolnych obrotów to tak myślę ze tez powiązane w temacie jak już się tam grzebie ,) - taka dygresja mi przyszła na myśl

:
Podłączę się do tematu. W szóstkach dostałem info, że ktoś z forum, Warszawa, okolice zna dobrze mój model. Chodzi mi o regulację, synchro i ogólne zerknięcie w jakiej kondycji jest Moja Babcia Hania. Niestety nie wiem kto to i czy będzie miał czas. :?:
Jakby co, w profilu jest kontakt do mnie. :thx:

:
Witajcie, nie wiem, czy dobrze trafiłem ale dzisiaj właśnie przed chwilą chciałem zrobić w swojej Hani VT 700c z 85' synchro gaźników i klops :-(
Podłączyłem swojej roboty wakuometr zrobiony z dwóch połączonych ze sobą słoików napełnionych kolorowym płynem, chyba wiecie jak to wygląda i nic.
Wypompowało wszystko ze słoika który był podłączony do jednego z cylindrów i nie mam możliwości aby poziomy się wyrównały. Kręcę tą śrubą od synchronizacji i nic, żadnej reakcji.
Miał tak ktoś kiedyś, doradźcie coś, czyżby jeden cylinder padał???
Proszę o podpowiedź.

[ Dodano: 2015-09-04, 19:58 ]
Nikt nie chce pomóc???

:
cobrabog, spokojnie :-)
trwa BIS, pogoda ładna -> wytrzymaj do poniedziałku chociaż ;-)

Silnik, dwa koła i mina wesoła :-)
:
Wytrzymałem i nic :cry:

[ Dodano: 2015-09-08, 20:07 ]
Chyba sam sobie odpowiem.
Jak dla mnie to wygląda na zawory - nieszczelność na 1 cylindrze :mrgreen:
Dziękuję wszystkim.

:
cobrabog, z Krosna jesteś :o
to było zagadywać coś byśmy wykombinowali :P

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group