/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Przedni cylinder kopci
Autor Wiadomość
moormel 

Motocykl: VT 600 (VTX) '88
Dołączył: 12 Sty 2014
Posty: 13
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2015-01-27, 21:26   Przedni cylinder kopci

Witam Brać

Zeszłej zimy wyciągnąłem pierwszy raz gaźniki (bo to rocznik 88 z dwoma) i przeserwisowałem większość podzespołów. Zsynchronizowałem, poczyściłem, wymieniłem uszczelki.
W połowie lata maszyna zaczęła mocno kopcić z jednej rury przy dodawaniu gazu, również na postoju. W przednim garze świece smoliście czarne, w tylnym OK, i ten ciągnie dobrze. Śruby regulacji składu mieszanki podobnie wykręcone, ok 2-3 obroty, ale nawet po wkręceniu przedniej do samego końca mam kopcenie z rury. Wydechy są zmienione, ale nie wiem na jakie; dolot seryjny z papierowym filtrem.

Czy ktoś z Was miał może takie objawy?
 
 
maro 


Motocykl: bobber vt 600 ,95.
Wiek: 52
Dołączył: 15 Maj 2013
Posty: 151
Skąd: Solec Kuj.
Wysłany: 2015-01-28, 00:11   

Olej ubywa? Może zawieszony pływak lub zacięty zaworek i przelewa gaźnik.
 
 
marselus09 


Motocykl: VT 600 r.93 PC21
Wiek: 41
Dołączył: 29 Kwi 2013
Posty: 128
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2015-01-28, 07:14   

wtedy paliwo wywalaloby przelewem, przerabialem temat wlasnie wiec zaciete plywaki, zaworek raczej odpadaja, tez zaczalbym od ustalenia czy znika olej
 
 
Krzychoo 
Krzysiek


Motocykl: Valkyrie GL1500 Interstate
Dołączył: 14 Wrz 2013
Posty: 855
Skąd: Kurów LPU
Wysłany: 2015-01-28, 07:47   

Myślę że to raczej związane ze spalaniem oleju. Może puścił uszczelniacz zaworowy? Sprawdź kompresję.
 
 
GhoustDragon 
Samotny Wilk


Motocykl: Była VT 1100 C3 '98 i VT 600C jest NT650V
Wiek: 41
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 4188
Skąd: Zawiercie/SZA/
Wysłany: 2015-01-28, 09:05   

Panowie olej, zaworki, pływaki... to wróżenie z fusów...
Co znaczy, że kopci? Jaki kolor dymu? Biały to para i może sugerować problem z układem chłodzenia(uszczelka pod głowicą); błękitny, gryzący to spalanie oleju(uszczelniacze zawodowe, pierścienie itd.); czarny to za dużo paliwa czyli problem z układem zasilania.

Teraz tylko kolega musi sprecyzować.
_________________
Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.

Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam.
 
 
 
moormel 

Motocykl: VT 600 (VTX) '88
Dołączył: 12 Sty 2014
Posty: 13
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2015-01-28, 17:45   

Dymi benzyną, na czarno-szaro. Oleju raczej nie ubywa, w każdym razie nie znacząco dużo. Założenie przyjąłem, że to zasilanie paliwem jest problemem. Właśnie rozbieram gaźniki... chociaż nie wiem czego szukać... poszukam asymetrii jakichś.
 
 
GhoustDragon 
Samotny Wilk


Motocykl: Była VT 1100 C3 '98 i VT 600C jest NT650V
Wiek: 41
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 4188
Skąd: Zawiercie/SZA/
Wysłany: 2015-01-28, 19:57   

Jeśli faktycznie dostaje za dużo paliwa w tym cylindrze, a zaworek iglicowy jest OK to sprawdź membrany.
_________________
Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.

Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam.
Ostatnio zmieniony przez GhoustDragon 2015-01-29, 10:25, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
moormel 

Motocykl: VT 600 (VTX) '88
Dołączył: 12 Sty 2014
Posty: 13
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2015-01-28, 21:33   

Membrany całe, suwaki chodzą. Pływaki w obu komorach na tym samym poziomie, zawory pływakowe OK...

Skąd ja wziąłem tę sprężynę?!
 
 
McGregor 
vel. Gregorman


Motocykl: VT 1100C2 SABRE 06
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 803
Skąd: Kock /LLB/
Wysłany: 2015-01-28, 21:45   

A założyłeś sprężynę na przepustnicę od góry?
Między przepustnicą,a kopułką od góry co przykręca się na śruby.
_________________
VT 500 84 - VT 1100 96 - VTX 1300 06 - VT 1100C2 Sabre 06
 
 
moormel 

Motocykl: VT 600 (VTX) '88
Dołączył: 12 Sty 2014
Posty: 13
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2015-01-28, 21:51   

Ta od suwaka jest wieeelka. Ta co mi została jest mniejsza.
Dam spokój gaźnikowi i sprawdzę kompresję faktycznie...
... chyba, że ktoś ma jakiś pomysł (?)
 
 
GhoustDragon 
Samotny Wilk


Motocykl: Była VT 1100 C3 '98 i VT 600C jest NT650V
Wiek: 41
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 4188
Skąd: Zawiercie/SZA/
Wysłany: 2015-01-28, 22:05   

moormel napisał/a:

Skąd ja wziąłem tę sprężynę?!


Ta sprężyna jest od zaworu powietrza. W korpusie gaźnika jest taka pokrywka przykręcana dwoma śrubami(foto robione podczas rozbiórki mojej Devi, ale gaźniki te same):







Pod nią jest ta sprężyna i kolejna membrana. Jak nie założyłeś sprężyny to może się dziać tak jak u Ciebie.
_________________
Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.

Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam.
 
 
 
moormel 

Motocykl: VT 600 (VTX) '88
Dołączył: 12 Sty 2014
Posty: 13
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2015-01-29, 11:23   

No jasne - dzięki ;-)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM