1100 Sabre gaśnie na wolnych obrotach
Odpowiedz do tematu

: 1100 Sabre gaśnie na wolnych obrotach
Witam zmieniłem Shadow z 600 na 1100 sabre wymieniłem membrany w gaźniku ale problem pozostał taki jaki był gaśnie na wolnych obrotach zimna pochodzi około 5-7 min i obroty spadają a jak jest na stopce czyli lekko pochylona na lewo gaśnie po 2 min rozebrałem gaźnik wszystko poczyszczone świece nowe linka od ssania nasmarowana paliwa dostaje wystarczająco na obroty ładnie się wkręca tylko gaśnie proszę o pomysły i z góry dzięki Jogi

Jogi
:
Może synchronizację musisz zrobić?

:
Szymon napisał/a:
Może synchronizację musisz zrobić?


Synchronizacja NIE JEST LEKARSTWEM na każdą bolączkę.
Kolega pisał, że membrany wymienił, dlatego sprawdził bym czy w gaźnikach wszystko ok poskładane, poziom na pływakach, zaworki iglicowe itd. Jeśli tu wszystko jest tak jak należy to do sprawdzenia układ paliwowy - może coś "blokuje"/ogranicza dopływ paliwa do gaźników.

Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.

Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam.
:
GhoustDragon napisał/a:
Synchronizacja NIE JEST LEKARSTWEM na każdą bolączkę. [...]

Pewnie że nie :)
A czy pompa paliwa może się włączać tylko podczas rozruchu, a potem wyłączać?
Może dostaje paliwo tylko na początku a potem już nie?

:
koledzy dzięki za podpowiedzi ale dodam że pompa paliwa działa i pompuje cały czas a paliwem moto się zalewa ja bardziej stawiam na pływaki i zaworki orientujecie się może ile powinno wynosić rozgięcie blaszki pływaka i jak to zmierzyć synchronizacje robiłem i jest ok ale jak wężyki idące do wakuometru zdejmowałem to z lewej w wężyku było troche paliwa pomocy pozdrowionka

Jogi
: pływak gaźnika 1100 sabre
prosze o pomoc czy wie ktoś jaka sprawdzić czy pływak jest odpowiednio ustawiony czy jest jakaś metoda na zmierzenie odchylenia blaszki i jaka jest norma z góry dzięki Jogi

Jogi
:
Kolego pierwsza żółta kartka - masz już jeden temat odnośnie problemu Twojego moto i tam kontynuuj...

Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.

Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam.
:
Jeżeli ci wypłyneło mniej jak z drugiego komory to musisz ta blaszka tak dogiąć żeby z obu komór wypłyneło po tyle samo paliwa,i wtedy sobie ustaw śrubki z mieszanki paliwa i spróbuj ja zapalić,powinno być lepiej.
Tak na początku zaopatrz się w serwisówkę,w niej są zawarte poziomy pływaków i ilość obrotów śrubki z mieszanki powietrza z paliwem(chyba są to dwa albo cztery obroty,ale spróbuj najpierw od dwóch).
Jak nie będziesz miał właściwego poziomu paliwa to jej nie ustawisz bo albo będzie gasła albo ja będzie zalewać.
Ja też chcę gaziole rozkręcać,ale narazie niemam serwisówki i się zato nie chwytam.
Powodzenia.

:
dziękuje kolego za te informacje właśnie idę po raz kolejny rozbierać gaźniki znam je już na pamięć poleciłbyś mi jakiś dobry sklep z częściami w PL bo do mojej SABRE są problemy coś znaleźć pozdrawiam LwG Jogi

[ Dodano: 2015-01-23, 11:02 ]
kolejna bitwa z gaźnikami -porażka po wyjęciu gaźników dopatrzyłem się że jeden tłoczek z iglicą nie opada do dna zatrzymywał się 2 mm powyżej stanu powodem był nadmiar kleju na który były klejone membrany po wyczyszczeniu jest tak jak ma być i próba ognia montaż i jest lepiej ale to nie to cyka ładnie ale jak się mocno rozgrzała obroty znowu malały chodziła dłużej niż przedtem i nie zakopciła co wcześniej było częste przy spadaniu obrotów mam pytanko czy iglica całkowicie odcina paliwo u mnie jak dmuchnę w dysze przy wciśniętej iglicy powietrze leci słabiej ale leci tak ma być czy jest może za wysoko iglica pozdrawiam LwG

Jogi
:
Przy całkowitym opuszczeniu przepustnicy dysza w której jest iglica powinna być zamknięta ponieważ wtedy paliwo jest zasysane przez śrubkę ze składu mieszanki.
Jeszcze u siebie nie rozbierałem gaźników-może w tym tygodniu w końcu :lol:
Świece jaki mają kolor?

:
zamówiłem teraz jeszcze zaworki iglicowe wymienię je i zobaczę jak to jest z tymi iglicami świece są suche ale pokryte czarną sadzą nówki sztuki tylko odpalane w garażu nie śmigałem na nich koleś który jeździ VTX 1800 ma te same wydechy COBRY i mówił mi, że przy tych wydechach świeca tak wygląda podejrzewam że jutro wieczorem znów pobawię się przy moto pracuje do 18 w domu jestem 30 min później ale gaźniki to dla mnie godzinka do jutro pozdrawiam

Jogi
:
Żeby dobrze sprawdzić świecę to by trzeba ją zagrzać i pojeździć przynajmniej pół godziny,wówczas one się same oczyszczają i cała ta sadza która się tworzy przy odpaleniu,pracy na zimno i wolnych obrotach zniknie.
Z wymianą świec też jest kłopot bo po wymianie na nowe powinno się je też od razu wygrzać jazdą-żeby się silnik dobrze nagrzał.
Masz puste wydechy, czy są db killery?
Jak mogę cię prosić spisz mi numery dysz jakie masz zamontowane w gaziolach przy tych Cobrach.

:
wydechy nie są puste ale basik piękny mają tylko zadałeś mi klina gdzie są nabite numery tych dysz podam Ci je spoko ale muszę wiedzieć dokładniej o co kaman pozdro

Jogi
:
Z tymi dyszami to odnośnie mojego motóra ale przemyślałem to i niema to sensu :shock:
Jak tam naprawa?

:
witam jutro kończe wcześniej prace to pomajsterkuje przy sabrinie te zaworki iglicowe doszły dopiero wczoraj a ty skąd jesteś jeśli można wiedzieć

[ Dodano: 2015-01-31, 18:48 ]
Porażka przez duże PPPPP nowe zaworki iglicowe nic nie dały a gaźniki zalewają się aż paliwem jestem bezradny chyba czeka mnie podróż do jakiegoś szamana żeby ją uleczył

Jogi
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group