Wydech przy SHADOW 125
Odpowiedz do tematu

:
Nim zaczniecie kopiować linki z internetu to poczytajcie pozycje pod którymi podpisują się autorzy. W internecie każdy może umieścić swoje pomysły wyssane z palca.


http://www.wkl.com.pl/pod...lnikow,1,1,281?
http://www.wkl.com.pl/zas...nikow-,1,1,327?

Kupcie, wypożyczcie z biblioteki najbliższej politechniki i miłego czytania na zimowe wieczory.

[b]MARQ Silvertaile to są wydechy akcesoryjne. Nic nie podrabiają. Poprawiają przelot prostując krzywą mocy. Dlatego są takie drogie bo są dedykowane do pojazdu. Nie są to wydechy przelotowe. I mają homologacje więc są dopuszczone do ruchu.[/b]

:
[/quote][b]MARQ Silvertaile to są wydechy akcesoryjne. Nic nie podrabiają. Poprawiają przelot prostując krzywą mocy. Dlatego są takie drogie bo są dedykowane do pojazdu. Nie są to wydechy przelotowe. I mają homologacje więc są dopuszczone do ruchu.[/b][/quote]

Takie AMG Mercedesa ;-)

I don't drive Fast...
I fly low ;D
:
AMG jest fabrycznym tunerem mercedesa. Tak jak abart dla fiata. To jest firma córka :-P AMG należy do daimlera który jest właścicielem Mercedesa. :-P

A silver tail nie należy do Hondy, Yamahy czy innych. Należy do leovince. Nie mylcie pojęć. Nie jest tunerem fabrycznym. Fabrycznie honda swoje tuningowane konstrukcje oznaczała logo fireblade przykładem jest CBR. Gdzie dodawała parę koni i ładniejsze malowanie :-P

:
Tu bym się nie zgodził, może to się zmieniło w ostatnich latach ale jak się tym interesowałem wcześniej AMG było odrębnął firmą nie należącą do mercedesa robiącą modyfikacje dla niego na zasadzie bodajrze licencji. Inaczej mówiąc byli tak dobrzy że merc wziął ich pod swoje logo i dawał na nich gwarancję.Możlwie że potem został wykupiony przez Daimlera i został tak jak mówisz firmą córką, musiałbym pogrzebać w necie... Ale troche schodzimy z tematu...

I don't drive Fast...
I fly low ;D
:
Szczerze mówiąc to ja bym nie modyfikował wydechów w 125. To jest moje zdanie. Zmienił bym dysze w gaźniku i poeksperymentował bym z filtrem powietrza jakąś wkładka k&n, może stożek. Na pewno odradzał bym wiercenie wydechów bo skutek może być odwrotny od zamierzonego.

Potem jeżeli chcesz inwestować pieniądze w motorek lub masz możliwość kupić wydechy silver tail to polecam bardzo. Na pewno moto będzie mocniejsze z dołu.

Przy 125 można wypolerować gaźnik. Też powinno pomóc. Można tęż kratery wylotowe z głowicy. Dolotowych nie powinno się wygładzać one są specjalnie chropowate.

A jeżeli dalej chcesz motać to zostaje jeszcze wymiana wałków rozrządu na ostrzejsze.

Kolejnym krokiem jest odchudzanie kół zębatych rozrządu. Dzięki temu silnik szybciej wkręca się na obroty.

Najtaniej będzie wymienić zębatki łancucha napędowego. Zmienić mu przełożenie.
http://www.jtsprockets.com/catalogue tu są tabelki.

Sam wydech da uczucie zwiększenia mocy bo będzie głośniej ryczał. Szczególnie wiercenie wydechów.

:
k0d0 wraz z biegiem czasu i informacji których się dowiaduje tutaj dochodzę do wniosku że masz racje. Trzeba kupić silvertaila i się nie pier....papier. Stać było na konia to musi stać i na uzdeczkę ;-) A z tymi modyfikacjami silnika to chyba gra nie warta świeczki, lepiej kupić coś większego i mocniejszego.

I don't drive Fast...
I fly low ;D
:
k0d0 napisał/a:
Szczerze mówiąc to ja bym nie modyfikował wydechów w 125. To jest moje zdanie. Zmienił bym dysze w gaźniku i poeksperymentował bym z filtrem powietrza jakąś wkładka k&n, może stożek. Na pewno odradzał bym wiercenie wydechów bo skutek może być odwrotny od zamierzonego.

Potem jeżeli chcesz inwestować pieniądze w motorek lub masz możliwość kupić wydechy silver tail to polecam bardzo. Na pewno moto będzie mocniejsze z dołu.

Przy 125 można wypolerować gaźnik. Też powinno pomóc. Można tęż kratery wylotowe z głowicy. Dolotowych nie powinno się wygładzać one są specjalnie chropowate.

A jeżeli dalej chcesz motać to zostaje jeszcze wymiana wałków rozrządu na ostrzejsze.

Kolejnym krokiem jest odchudzanie kół zębatych rozrządu. Dzięki temu silnik szybciej wkręca się na obroty.

Najtaniej będzie wymienić zębatki łancucha napędowego. Zmienić mu przełożenie.
http://www.jtsprockets.com/catalogue tu są tabelki.

Sam wydech da uczucie zwiększenia mocy bo będzie głośniej ryczał. Szczególnie wiercenie wydechów.


Dzięki za fachowo brzmiące porady :thx:
których prawdziwości oczywiście nie jestem w stanie sam w żaden sposób zweryfikować :omg:

Akurat Ja jestem w tej sytuacji, że kupiłem moto z silvertail'em.
(sam bym pewnie do tej pojemności tyle pieniędzy nie pakował ;) )

Można zatem powiedzieć, że ten najdroższy element tuningowy posiadam...
tym bardziej mogę bliżej przyjrzeć się innym wspomnianym przez Ciebie powyżej możliwościom upgrade maszyny ;)

kilka udostępnionych foto
https://goo.gl/photos/tGRvfjn7TsppQYWcA
:
Wojti napisał/a:
k0d0 wraz z biegiem czasu i informacji których się dowiaduje tutaj dochodzę do wniosku że masz racje. Trzeba kupić silvertaila i się nie pier....papier. Stać było na konia to musi stać i na uzdeczkę ;-) A z tymi modyfikacjami silnika to chyba gra nie warta świeczki, lepiej kupić coś większego i mocniejszego.


Nie chciałem tego pisać bo tak piszą wszyscy. Ale jak ktoś chce sie bawić to jest to jego wola. Zapytaliście co zrobić to dałem wam palete możliwości. Ktoś juz wczesniej pisał żeby kupić mocniejsze to po co sie powtarzac :-P to nie na temat :-P

Najsensowniej zmienić wydech, dysze w gaźniku i zębatki. Nawet nie zakładać stożka jeżeli nie ma żadnej wkładki dedykowanej do air boksa i zostać na normalnym filtrze.

Taki tunnig nie da za wiele koni. Moze plus 5-10 km/h do v-maxa. Ale daje duzo satysfakcji i człowiek sie uczy sam grzebać w maszynie :mrgreen:
A chyba o dobrą zabawę nam wszystkim chodzi :mrgreen:

:
Do tuningu dodałbym jeszcze wymiane kabli na niskooporówki, lepsze świece i profesjonalne ustawienie zapłonu.
Ale tak jak wspomniał k0d0 cena takiego tuningu ni w smak z uzyskanym efektem.
Jak uzyskacie 3KM stawiam flaszke. Hahaha.

Taniej wstawić 250cc, albo wiekszy albo zmienić motor.
Ale ja do złego nie namawiam :twisted:

Nie ważne jest to co kupisz, ważne jest co zbudujesz.
Monter kadłubów okrętowych!
Mój Bobber
:
MadJiitensha napisał/a:
Do tuningu dodałbym jeszcze wymiane kabli na niskooporówki, lepsze świece i profesjonalne ustawienie zapłonu.
Ale tak jak wspomniał k0d0 cena takiego tuningu ni w smak z uzyskanym efektem.
Jak uzyskacie 3KM stawiam flaszke. Hahaha.

Taniej wstawić 250cc, albo wiekszy albo zmienić motor.
Ale ja do złego nie namawiam :twisted:


jak się upewnić, czy przypadkiem ktoś już nie wymienił mi silnika na 250ccm? ;)
VIN mówi tylko o ramie...

kilka udostępnionych foto
https://goo.gl/photos/tGRvfjn7TsppQYWcA
:
Nie jestem pewien ale chyba nie była Shadowki 250 V-ki. Był Rebel 250 ale nie V-ka. Więc raczej nikt Ci silnika nie podmienił na 250 jeżeli masz 2 cylindry w układzie V. :mrgreen:

:
k0d0 napisał/a:
Nie jestem pewien ale chyba nie była Shadowki 250 V-ki. Był Rebel 250 ale nie V-ka. Więc raczej nikt Ci silnika nie podmienił na 250 jeżeli masz 2 cylindry w układzie V. :mrgreen:

Do Shadowa może nie podobne, ale jednak
http://www.google.pl/imag...rt=20&sa=N#i=16
:mrgreen:

Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.

Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam.
:
A dlaczego ten dział nazywa się 125/250?

Czytam na telefonie, wiec nie mam jak wyszukać sprawnie, ale czy ostatnio ktoś nie pisał, że 125 "rozwiercało" się fabrycznie do 250?

Na moim silniku, jak dobrze kojarzę, na przednim cylindrze jest napisane 125ccm, ale nie wiem czy to dotyczy cylindra czy całego silnika. Nie wiem jak jest w innych poj.
Oj bo zaraz zejdę do garażu i sprawdzę numer silnika ;) powinien pomóc.

kilka udostępnionych foto
https://goo.gl/photos/tGRvfjn7TsppQYWcA
:
Ale ma fajny wydech :D

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group