Odpowiedz do tematu
:
Miałem podobny problem. A powodem był zanik iskry na jednym cylindrze na wolnych obrotach.
<-VT1100C2<-WSKM06B3<-WSKM06B1
:
Słuszna uwaga. Przyczyną mogą też być prozaiczne świece - zamienić na początek cylindrami..?
Krzychoo napisał/a: |
Miałem podobny problem. A powodem był zanik iskry na jednym cylindrze na wolnych obrotach. |
Słuszna uwaga. Przyczyną mogą też być prozaiczne świece - zamienić na początek cylindrami..?
Zawsze ktoś nas podgląda,
raz są to poeci, raz szpicle.
raz są to poeci, raz szpicle.
:
Właśnie pójdę teraz w tę stronę. Co prawda wymiana przewodów, fajek i świec nie przyniosła rezultatów, ale po drążę ten temat z miernikiem. Jedyne co zaobserwowałem to to że jak świece miały po poprzednim właścicielu mniejszą przerwę (0,5) to sadził mniej.
Lewa w górę
:
Powiedz mi co zrobiłeś z tą iskrą , bo mam taki sam objaw brak iskry na tylnym cylindrze a jak wyjmę lekko przewód ze świecy to chodzi normalnie .
Krzychoo napisał/a: |
Miałem podobny problem. A powodem był zanik iskry na jednym cylindrze na wolnych obrotach. |
Powiedz mi co zrobiłeś z tą iskrą , bo mam taki sam objaw brak iskry na tylnym cylindrze a jak wyjmę lekko przewód ze świecy to chodzi normalnie .
:
Ja bym wymienił świece, i sprawdził przewody WN.
harus napisał/a: |
a jak wyjmę lekko przewód ze świecy to chodzi normalnie . |
Ja bym wymienił świece, i sprawdził przewody WN.
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
świece były wymieniane rok temu , jest możliwość że szlag je trafił już po sezonie?
Todek napisał/a: | ||
Ja bym wymienił świece, i sprawdził przewody WN. |
świece były wymieniane rok temu , jest możliwość że szlag je trafił już po sezonie?
:
A były wygrzane po wymianie?
harus napisał/a: | ||||
świece były wymieniane rok temu , jest możliwość że szlag je trafił już po sezonie? |
A były wygrzane po wymianie?
Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.
Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam.
Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam.
:
A co masz na myśli mówiąc wygrzane ?
Lewa w górę
:
Przyczyny mogą być różne. W mojej Haneczce to był brak kontaktu na opornikach fajkach i zardzewiałe wyprowadzenia z cewek WN
harus napisał/a: |
Powiedz mi co zrobiłeś z tą iskrą |
Przyczyny mogą być różne. W mojej Haneczce to był brak kontaktu na opornikach fajkach i zardzewiałe wyprowadzenia z cewek WN
<-VT1100C2<-WSKM06B3<-WSKM06B1
:
GhoustDragonowi chodziło zapewne o fakt, że po założeniu nowych świec nie powinno się zbyt szybko wyłączać silnika.
SROKA napisał/a: |
A co masz na myśli mówiąc wygrzane ? |
GhoustDragonowi chodziło zapewne o fakt, że po założeniu nowych świec nie powinno się zbyt szybko wyłączać silnika.
:
Tak zalecają, żeby po wymianie świec przejechać około 20-30 km.
Odpowiedz do tematu
ciachu napisał/a: |
że po założeniu nowych świec nie powinno się zbyt szybko wyłączać silnika. |
Tak zalecają, żeby po wymianie świec przejechać około 20-30 km.
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85