Linka ssania
Odpowiedz do tematu

: Linka ssania
Macie ten sam problem, żeby ssanie działało musicie trzymać linkę by się nie chowała ?

:
Moja trzymie,chociaż nie do końca, też się troszkę chowa, ale niedurżo.

:
Tak, u mnie jest podobnie, muszę trzymać ssanie- inaczej się chowa całkiem.
Ale jak mi się nie chce trzymać to manewruję wolnymi obrotami. Mam nadzieję, że nie "rozreguluje" czegoś a'la gaźniki przez to.

kilka udostępnionych foto
https://goo.gl/photos/tGRvfjn7TsppQYWcA
:
U mnie działa poprawnie.

:
Chwila, ale na zimnym silniku się chowa?

Nie ważne jest to co kupisz, ważne jest co zbudujesz.
Monter kadłubów okrętowych!
Mój Bobber
:
Właśnie jak jest z tym ssaniem? U mnie gdy wyciągne na zimnym silniku to tak zostaje nawet gdy się mocno nagrzeje, musze sam wciskać żeby zmniejszyć obroty a nie powinna sama się chować zmniejszając obroty wraz z nagrzewaniem się silnika?

I don't drive Fast...
I fly low ;D
:
Cięgno ssania to tylko cięgno, sama mechanika.



Należy dokręcić pokrętełko i cud - cięgno nie będzie się chować.



Z krainy zwątpienia, pozdrawiam Cię Gość nieśmiało.
:
MadJiitensha napisał/a:
Chwila, ale na zimnym silniku się chowa?

Tak, u mnie tak. Może nie bardzo luźno ale się chowa. Sama ;)

[ Dodano: 2014-11-04, 22:26 ]
R0bi napisał/a:
Cięgno ssania to tylko cięgno, sama mechanika.

Obrazek

Należy dokręcić pokrętełko i cud - cięgno nie będzie się chować.



:thx:
Doszedłem do rubber cover i dalej już nie grzebałem. ;)
Czyli kręcić do momentu aż na tyle się zakleszczy, że samo się nie cofnie ani tyci.

Obrazek z serwisówki? "Dalibuk" do vt125?

kilka udostępnionych foto
https://goo.gl/photos/tGRvfjn7TsppQYWcA
:
W mojej sama chowa się zaraz po tym jak silnik się rozgrzeje.

Nie ważne jest to co kupisz, ważne jest co zbudujesz.
Monter kadłubów okrętowych!
Mój Bobber
:
Sprawdziłem faktycznie pod gumą cięgna jest pokrętło regulujące blokowanie ssania po tej regulacji ssanie nie chowa się. Dzięki za szkic kolego.

:
MadJiitensha napisał/a:
W mojej sama chowa się zaraz po tym jak silnik się rozgrzeje.


Czyli mam za bardzo dokręconą tą blokade, Panowie :toast:

I don't drive Fast...
I fly low ;D
:
Tu nie ma żadnej automatyki, jak kolega wyżej napisał. Oblukałem budowe linki tym pokrętłem regulujemy blokowanie cięgna (docisk wypustek blokady do prowadnicy cięgna) ot cała filozofia.

:
Chciałbym wrócić do tematu samego ssania... w moim przypadku po przejechaniu kilku km i rozgrzaniu silnika, silnik nie ma wolnych obrotów, pomimo wciśniętego ssania wchodzi na wysokie, gdy pociągnę linkę obroty spadają, wciskam ssanie po po chili znów rosną, jak sądzę nie jest to normalne

:
Na nagrzanym silniku obroty reguluje się pokrętłem położenia przepustnicy ,w mojej 500 ma być 1000-1100 obr.jak w 125 nie wiem,a co do ssania to w przypadku rozgrzanego silnika wyciągniecie ssania powoduje dławienie się silnika(przymykasz przepustnice) stąd spadek obrotów.Panowie jeśli się mylę proszę mnie poprawić :mrgreen:

Moja 2 pasja http://morfi.flog.pl/
:
Jestem tuz po zakupie vt125. Miałem taki sam problem ze ssaniem, na szczęście trafiłem na ten temat i sobie podregulowałem pokrętłem pod gumą, sam był raczej nie wpadł by zaglądnąć pod ta gumową osłonę, dzięki ! :-)

Prowadzę hobbystycznie blog budowlany 123budujemy.pl - Budowa domu wykończenie, urządzenie aż po remont Krok po Kroku.
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group