Światła awaryjne w VT125
Odpowiedz do tematu

: Światła awaryjne w VT125
Witam kolegów , czy ktoś usprawniał swoją Hanię dodając jej światła awaryjne? Czas zimowania się zbliża więc pomyślałem sobie że warto przez tzw. okres nieużywania pousprawniać swój sprzęt, i móc dziękować uprzejmym kierowcom światłami awaryjnymi.Problem w tym że nie bardzo wiem jak się za to zabrać. Całkiem ciemny nie jestem z elektryki , ale niestety z elektryki tzw. samochodowej to już gorzej.
Macie jakieś pomysły w tym temacie? Będę wdzięczny. :-)

Pozdrawiam wszystkie motocyklistki i motocyklistów !!!
:
Uprzejmym kierowcom lepiej jest pomachać ;)
Światła awaryjne powinny służyć do sygnalizowania ewentualnego niebezpieczeństwa :)

:
To jest jedna z wielu możliwości używania świateł awaryjnych, myślałem że kolega wniesie coś do tematu , a tu kibic z dala ;-)

Pozdrawiam wszystkie motocyklistki i motocyklistów !!!
:
trom napisał/a:
To jest jedna z wielu możliwości używania świateł awaryjnych, myślałem że kolega wniesie coś do tematu , a tu kibic z dala ;-)

super odpowiedź. Masz rację w całej rozciągłości - popieram. Bo nic w temacie, a jedynie zaśmiecanie. I później robi się 20 stron paplaniny, a na temat 1%. Jeżeli nie mam nic do powiedzenia w temacie "Światła awaryjne w VT125", więc pokornie czytam (nie piszę).

:
To jest jeden z najprostszych sposobów wykonania świateł awaryjnych we własnym motocyklu.
2x dioda 5A + przerywacz (z oznaczeniami jak na rysunku) + kabelki + wyłącznik na kierę i trochę własnej pracy - koszt około 30-35 zł z czego najdroższy jest przerywacz.


To mówiłem ja - Jarząbek :-P .
================
Ach ten oddech ;-) .
:
Do sprawdzenia, jak się zachowa oryginalny przerywacz pod zwiększonym obciążeniem. Pomijając ten element ja bym po prostu wykorzystał to co jest, dodając przycisk, który po prostu włączy oba kierunki na raz.
A w temacie dziękowania - ja włączam na przemian prawy i lewy kierunkowskaz - podobnie robi wielu kierowców samochodów.

Post zawiera lokowanie produktu oraz śladowe ilości orzechów.
:
Rozumiem że schemat sprawdzony ;-) , dziękuję za pomoc , już mam co robić zimą , oczywiście między innymi pracami przy Shadowce .
Jeszcze raz wielkie dzięki :toast:

Pozdrawiam wszystkie motocyklistki i motocyklistów !!!
:
potfur napisał/a:
A w temacie dziękowania - ja włączam na przemian prawy i lewy kierunkowskaz - podobnie robi wielu kierowców samochodów.

Czyli robisz to "prawidłowo".
Awaryjne nie służą do dziękowania kierowcom - a do ostrzegania o zdarzeniach na drodze.

trom, jak nie wiesz jak grzebać to może to Cię zainteresuje.
http://allegro.pl/motocyk...4708082185.html
Ale kosztowo propozycja Zibiego jest dużo lepsza.
Ale jeśli już to bym się zastanowił nad tym:
http://allegro.pl/motocyk...4708081596.html
w sieci gdzieś (nawet chyba tu na forum) można znaleźć moduł który wyłapuje także hamowanie silnikiem.

Silnik, dwa koła i mina wesoła :-)
:
Ostatnio jechałem za Dzinksem, a dosiadał wówczas GSa i wydaje mi się, że przy mocniejszym hamowaniu stop kilka razy zamrugał. Nie wiem tylko czy to kwestia wyposażenia maszyny czy zdolności manualnych Rafała :-P

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group