/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
vtx 1300 czy shadow 1100. dylemat
Autor Wiadomość
suru 
/ Marcin/


Motocykl: TRACER 9
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 1104
Skąd: Rogoźnik k Będzina
Wysłany: 2014-06-18, 07:10   

Miałem VT 750, VTX 1300, teraz mam VTX 1800F. I to co powiedział Dziki HTL to prawda.
_________________
Suru
 
 
Grześku 
zborek


Motocykl: K1600 GTL
Wiek: 50
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 463
Skąd: Świdnik
Wysłany: 2014-06-18, 07:49   

hrataj napisał/a:
o wiele trudniej to kochane bydle prowadzić w zakręty juz z taka łatwością nie wejdziesz a hamowanie to tragedia

Bezedura :mrgreen:
A poważnie - nie ma problemu ze skręcaniem, jak wspomniał Dziki, składa się sama.
Co do hamowania, nie miałem awaryjnego (i obym nie miał) to się nie wypowiadam a do standardowego użytkowania na drodze są wystarczające.
hrataj napisał/a:
a poza tym kocham na nim jeździć ;)

I o to chodzi :twisted:
_________________
Gość - high five!

poszła w dobre ręce: VTX 1300C '05
cieszy już innego: Yamaha Stratoliner 1900 '07

mój pierwszy raz
 
 
 
Ponczek 
Piotr


Motocykl: vt1100 c3 aero
Wiek: 36
Dołączył: 31 Sie 2013
Posty: 26
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-06-18, 19:27   

Posiadam vt1100 aero i miałem okazję przejechać się vtx 1800. I przyznaje z bólem, że to jak przesiąść się z citroena do mercedesa. Przy C3 trzyma mnie tylko gang...
_________________
You handle your own when you become a man,
And become a man when you handle your own
 
 
GhoustDragon 
Samotny Wilk


Motocykl: Była VT 1100 C3 '98 i VT 600C jest NT650V
Wiek: 41
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 4188
Skąd: Zawiercie/SZA/
Wysłany: 2014-06-20, 16:08   

Ponczek napisał/a:
... to jak przesiąść się z citroena do mercedesa...

Bluźnisz kolego, oj bluźnisz...

A ja tak w drugą stronę - miałem VT600 i VT1100C3 Aero a teraz Devilka... Oj poczujesz różnicę - łatwość prowadzenia, charakterystyka silnika i sposób oddawania mocy, hamowanie, paliwożerność... To zupełnie inne motocykle i inny charakter jazdy.
_________________
Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.

Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam.
 
 
 
feliks 
feliks


Motocykl: NTV 650´96 lub ´94
Wiek: 49
Dołączył: 11 Gru 2011
Posty: 108
Skąd: Starogard GD, GST
Wysłany: 2014-06-21, 23:12   

aj tam aj tam, idz na calosc, jak nie celujesz w GS-a to dziabnij st 1300 i sie nie baw w armature, halas, ciezar i pyrkanie...usiadz na motocyklu do turystyki a nie lansu dlugodystansowego, wybierz cos cos jezdzi szybko i wygodnie bez kompromisow... ja przynajmniej polecam :-P ST 1300 PanEuropean
 
 
Dempsey 
Adam


Motocykl: NT1100, był VTX 1800 Neo '04 M-72 Irbit '56
Wiek: 52
Dołączył: 27 Kwi 2012
Posty: 1136
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-06-23, 13:23   

Ponczek napisał/a:
Posiadam vt1100 aero i miałem okazję przejechać się vtx 1800. Przy C3 trzyma mnie tylko gang...


A mnie gang zagonił do VTXa :chytrusek:

Całe szczęście że Saimon nie znalazł ziemniaka na Shadowisku :mrgreen:
_________________
I love to ride
I hate to arrive
Ostatnio zmieniony przez Dempsey 2014-06-23, 14:21, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
potfur 
miś przekliniak


Motocykl: VT 1100 C 86, TDM 850 3VD '91
Dołączył: 20 Maj 2008
Posty: 2333
Skąd: Siemianowice Śląskie
Wysłany: 2014-06-23, 13:29   

ja bym kupił oba i porównał ;-)
_________________
Post zawiera lokowanie produktu oraz śladowe ilości orzechów.
 
 
Baal 


Motocykl: VTX 1300C '04
Wiek: 53
Dołączył: 09 Lis 2011
Posty: 298
Skąd: Łódź
Wysłany: 2014-06-25, 11:51   

gdzieś słyszałem:
1) "VTX to taki duży bajbor ze skrzydłami :-)8 , strasznie ciężko się takim kamieniem kieruje... ale z drugiej strony kto nie chciał by dosiadać kamienia ze skrzydłami..."
2) "VTX to fajny motong - można nim zrywać ryż bez zsiadania z niego..."

a tak już od siebie: raz tylko brakło mi paliwa podczas wyprzedzania tira - wrażenia niezatarte :shock:

poza tym cieszę się że nim pomykam - co prawda nie mam dużego porównania - to mój pierwszy motong (nie licząc komara, motorynki i simsona z przed 25-30 lat)
_________________
lewa w górę...

 
 
Bert 


Motocykl: Yamaha TDM 900
Wiek: 45
Dołączył: 08 Lut 2013
Posty: 226
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2014-06-26, 20:03   

gdybym miał taki dylemat, to na pewno nie brałbym vtx 1300 tylko vtx 1800 ... różnica cenowa niewielka ale różnica mocy jest już znaczna. dla porównania
_________________
http://youtu.be/E2JibN0XEBw - moja była
 
 
Tomson 


Motocykl: Shadow 750C2 ACE-był, Road Star 1600
Wiek: 52
Dołączył: 11 Wrz 2009
Posty: 128
Skąd: Stalowa Wola
Wysłany: 2014-08-16, 18:32   

Ponczek napisał/a:
Posiadam vt1100 aero i miałem okazję przejechać się vtx 1800. I przyznaje z bólem, że to jak przesiąść się z citroena do mercedesa. Przy C3 trzyma mnie tylko gang...


A przesiadałeś się kiedyś z Citroena C6 do mercedesa? ;-)
To raz.
A dwa - TYLKO gang? przecież to podstawa absolutna.
_________________
Gdyby Harley-Davidson produkował samoloty - czy chciałbyś nimi latać?...
 
 
yorguś 

Motocykl: Yamaha xv 1900 Stratoliner
Wiek: 50
Dołączył: 05 Lut 2013
Posty: 87
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2015-01-08, 09:45   

Wiadomo że czym moto większe tym lepsze,każdy gdzieś tam sobie marzy o wielkim krążowniku.A takie gadanie że coś się ciężko prowadzi-chyba jakąś starą CZ ,a nie dzisiejsze motocykle.Jak ktoś już jeżdził na moto to na każdym da sobie radę,jeden szybciej sie podszkoli drugi póżniej i tyle.Jak coś Ci sie podoba i masz kaske to bierz i tyle. :chytrusek:
_________________
http://youtu.be/e-zzoCqdBeU-zobacz
 
 
kot_79 

Motocykl: VT1100 C2 ACE
Dołączył: 17 Sty 2013
Posty: 129
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2015-01-13, 11:38   

Szkoda tylko, że te VTX palą tak dużo... :-( Jak ktoś codziennie dojeżdża do pracy to to czy pali 5.5 czy 7 robi niestety różnicę...
 
 
suru 
/ Marcin/


Motocykl: TRACER 9
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 1104
Skąd: Rogoźnik k Będzina
Wysłany: 2015-01-13, 20:58   

VTX 1300 S rok 2006 - spalanie 4,5 - 5,5 litra / 100 km.
Zauważyłem, że każdy jest specem od spalania w VTX-ach.
A największymi specami są właściciele innych moto zwłaszcza tych z mniejszymi pojemnościami.
_________________
Suru
 
 
Asgalt 


Motocykl: VTX 1300 '03
Wiek: 56
Dołączył: 14 Cze 2012
Posty: 1363
Skąd: Poznań
Wysłany: 2015-01-13, 21:29   

Dokładnie tak samo jest w przypadku samochodów zasilanych gazem :-)8
_________________
Nigdy nie piję przed piątą po południu.
Na szczęście zawsze gdzieś na świecie jest piąta po południu.

Moje byłe Zochy: VT 600, VT 750, VT 1100 i Zocha obecna: VTX 1300
 
 
kot_79 

Motocykl: VT1100 C2 ACE
Dołączył: 17 Sty 2013
Posty: 129
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2015-01-14, 09:28   

Przed zakupem sprawdzam fora, opinie etc. VTX średnio w mieście spala według różnych opinii od 6.5 do nawet 10l... ale znajdą się też i perełki jak Twoja.

http://forum.motocyklisto...zuzycie-paliwa/

VT1100 6l nie przekroczyła mi nigdy nawet przy ostrej jeździe...

Jasna sprawa, że spalanie w dużej mierze zależy od jazdy ale ja nie chce mocnego motonga którym będę uprawiał ecodriving bo psychicznie takiej sytuacji bym nie wytrzymał! :-) A codziennie robię 80km w obie strony przy czym około 40km po samej Warszawie.

Żeby nie było, spalanie to był jeden z dwóch powodów dlaczego nie mam VTX1300 bo to piękny motocykl jest!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM