Wyciek oleju pod głowicą.
Odpowiedz do tematu

:
Pytanie czy po odtłuszczeniu obu krawędzi silikon położyć z góry i z dołu uszczelki .

Czy tylko na część uszczelki która idzie na cylinder.

VT 500 84 - VT 1100 96 - VTX 1300 06 - VT 1100C2 Sabre 06
:
generalnie silikonu nie trzeba, ja go dawałem od strony pokrywy zaworowej w celu... jak sam się zapewne dowiesz jakim :) Chodzi o to żeby przy zakładaniu dekla uszczelka trzymała się dekla i nie spadała Ci na głowice, daj silikonu z obu stron wcześniej dokładnie odtłuszczając wszystkie powierzchnie, tylko tego silikonu daj na prawdę cieniutką warstwę, nie to żeby to całą tubkę wycisnąć od razu.

Jadę jadę na motorze...
:
Cezar napisał/a:
generalnie silikonu nie trzeba, ja go dawałem od strony pokrywy zaworowej w celu... jak sam się zapewne dowiesz jakim :) Chodzi o to żeby przy zakładaniu dekla uszczelka trzymała się dekla i nie spadała Ci na głowice, daj silikonu z obu stron wcześniej dokładnie odtłuszczając wszystkie powierzchnie, tylko tego silikonu daj na prawdę cieniutką warstwę, nie to żeby to całą tubkę wycisnąć od razu.




Nie ma sprawy pól tubki starczy myślę :mrgreen: .

Dzięki Cezar.

Z innej beczki czy do podświetlenia OD jak spaliła się żarówka 12V3W mogę dać 12V1,2W

czy będzie za słaba.

VT 500 84 - VT 1100 96 - VTX 1300 06 - VT 1100C2 Sabre 06
:
pewnie się spali, możesz dać większej mocy ale raczej nie mniejszej

Jadę jadę na motorze...
:
GREGORMAN napisał/a:
Cezar napisał/a:
generalnie silikonu nie trzeba, ja go dawałem od strony pokrywy zaworowej w celu... jak sam się zapewne dowiesz jakim :) Chodzi o to żeby przy zakładaniu dekla uszczelka trzymała się dekla i nie spadała Ci na głowice, daj silikonu z obu stron wcześniej dokładnie odtłuszczając wszystkie powierzchnie, tylko tego silikonu daj na prawdę cieniutką warstwę, nie to żeby to całą tubkę wycisnąć od razu.




Nie ma sprawy pól tubki starczy myślę :mrgreen: .

Dzięki Cezar.

Z innej beczki czy do podświetlenia OD jak spaliła się żarówka 12V3W mogę dać 12V1,2W

czy będzie za słaba.
Pokombinuj i daj diode z opornikiem. Będziesz miał święty spokój :-)

:
właśnie miałem to samo zaproponować. Dioda elektroluminescencyjna i opornik odpowiedniej rezystancji o nie za małym współczynniku maksymalnej możliwej mocy wydzielanej na nim załatwi sprawę :) Jeśli zdecydujesz się na takie rozwiązanie i miałbyś kłopoty z policzeniem opornika albo coś to chętnie pomogę

Jadę jadę na motorze...
:
Cezar napisał/a:
właśnie miałem to samo zaproponować. Dioda elektroluminescencyjna i opornik odpowiedniej rezystancji o nie za małym współczynniku maksymalnej możliwej mocy wydzielanej na nim załatwi sprawę :) Jeśli zdecydujesz się na takie rozwiązanie i miałbyś kłopoty z policzeniem opornika albo coś to chętnie pomogę


Ty, to ja się do Ciebie zgłoszę, jak niunie rozbiorę ... to jej kokpit zrobię z diodami :-)

:
Mateusz napisał/a:
Cezar napisał/a:
właśnie miałem to samo zaproponować. Dioda elektroluminescencyjna i opornik odpowiedniej rezystancji o nie za małym współczynniku maksymalnej możliwej mocy wydzielanej na nim załatwi sprawę :) Jeśli zdecydujesz się na takie rozwiązanie i miałbyś kłopoty z policzeniem opornika albo coś to chętnie pomogę


Ty, to ja się do Ciebie zgłoszę, jak niunie rozbiorę ... to jej kokpit zrobię z diodami :-)


nie ma sprawy jakieś diody i oporniki posiadam także może oddać w dobre ręce jeśli podpasują ;)

Jadę jadę na motorze...
:
Cezar napisał/a:
właśnie miałem to samo zaproponować. Dioda elektroluminescencyjna i opornik odpowiedniej rezystancji o nie za małym współczynniku maksymalnej możliwej mocy wydzielanej na nim załatwi sprawę :) Jeśli zdecydujesz się na takie rozwiązanie i miałbyś kłopoty z policzeniem opornika albo coś to chętnie pomogę




Za głupi na to jestem ,jak by mi ktoś to zrobił to i owszem ale sam się tego nie podejmuję.

Ale dzięki panowie za zainteresowanie tematem :thx: .

VT 500 84 - VT 1100 96 - VTX 1300 06 - VT 1100C2 Sabre 06
:
Cezar napisał/a:
pewnie się spali, możesz dać większej mocy ale raczej nie mniejszej




A dlaczego by sie miala spalic???



Bedzie poprostu 2x mniej swiatla dawala i tyle.



A większej mocy bym nie dawał bo większa moc to więcej ciepła i nie wiadomo na jaką temperature to jest zaprojektowane żeby kontrolka Ci się nie stopiła :P

Honda Shadow VT1100 C3X Aero - Tarantella
BMW F800GS 2008 - Apache
MW750 - Kaśka
Dr650

Podróże. Te małe i te duże - Galactic Adventure
:
Otóż to, na pewno się nie spali. Żarówka o mniejszej mocy będzie słabiej świeciła, a o większej mocy jaśniej :lol: , i tyle. :lol:

"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
Todek napisał/a:
Otóż to, na pewno się nie spali. Żarówka o mniejszej mocy będzie słabiej świeciła, a o większej mocy jaśniej :lol: , i tyle. :lol:




hmmm to widać i ja jestem do tego za głupi ;)

Jadę jadę na motorze...
:
Jak na razie problem z głowy założyłem wczoraj nową uszczelkę i delikatnie uszczelniłem silikonem.

Zrobiłem wczoraj ok 50km i żadnych wycieków nie stwierdziłem.

Czyli wszystko w porządku ;-) .

A żarówka no cóż ciężko dostępny towar więc wyjąłem z podświetlenia wskaźnika temperatury i dałem pod podświetlenie OD.

Na jej miejsce wsadziłem 1,2W i też daje rade.

VT 500 84 - VT 1100 96 - VTX 1300 06 - VT 1100C2 Sabre 06
:
GREGORMAN napisał/a:
Jak na razie problem z głowy założyłem wczoraj nową uszczelkę i delikatnie uszczelniłem silikonem.

Zrobiłem wczoraj ok 50km i żadnych wycieków nie stwierdziłem.

Czyli wszystko w porządku ;-) .

A żarówka no cóż ciężko dostępny towar więc wyjąłem z podświetlenia wskaźnika temperatury i dałem pod podświetlenie OD.

Na jej miejsce wsadziłem 1,2W i też daje rade.


No i git :-) Najważniejsze, że działa :-)

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group