Witam
dzisiaj po przejechaniu równiutko 100km, zajechałem na stację i wlałem dokładnie 6,2 litra życiodajnego dla mojej Hondzi płynu. Wydaje mi się, że ma za duży apetyt , może ktoś mi doradzić, co mam zrobić, żeby ją lekko przyhamować z apetytem, podejrzewam, że regulacja gazników by wystarczyła i czy mogę to zrobić sam?
Odpowiedz do tematu
: Zużycie paliwa
:
jak ostatnio obliczylem moja spalila 5.6 i jezdze roznie ale staram sie nie szalec bardziej lansik a gazniki miala regulowane to fakt mysle ze ok 5,5 musi spalic
:
Jeżdżę tylko po mieście fakt, ale bez szaleństw. Wykręcam maksymalnie 80-90 bo nie ma gdzie więcej, ale to i tak zdecydowanie za dużo wg mnie spalone.
arturo napisał/a: |
jak ostatnio obliczylem moja spalila 5.6 i jezdze roznie ale staram sie nie szalec bardziej lansik a gazniki miala regulowane to fakt mysle ze ok 5,5 musi spalic |
Jeżdżę tylko po mieście fakt, ale bez szaleństw. Wykręcam maksymalnie 80-90 bo nie ma gdzie więcej, ale to i tak zdecydowanie za dużo wg mnie spalone.
:
Wczoraj tankowałem i wyszło mi 3,9l/100km.Dystans 140mil (224km) przejechałem na
8,8 litrach paliwa.Cały czas mam zużycie w okolicach 4l/100km, jeżdżę głównie z prędkościami 70 - 90km/h.
8,8 litrach paliwa.Cały czas mam zużycie w okolicach 4l/100km, jeżdżę głównie z prędkościami 70 - 90km/h.
:
Sprawdź poziom paliwa w gaźnikach, czyszczenie gaźników i synchro przy okazji, jakie masz świece? sprawdź stan, przy okazji sprawdź jeszcze stan membran gaźnika.
Ja nie będę się wypowiadał na temat spalania mojej VT500 bo już nie raz podejmowałem polemikę na ten temat a i Ciebie dobijać nie chce
Ja nie będę się wypowiadał na temat spalania mojej VT500 bo już nie raz podejmowałem polemikę na ten temat a i Ciebie dobijać nie chce
Jadę jadę na motorze...
:
Ostatnio zmieniony przez bodek 2008-08-20, 13:59, w całości zmieniany 1 raz
Żebym to ja wiedział, jakie mam świece. Muszę jednak podjechać do mechaniora, sam za gazniki się nie wezmę. Nie chcesz mnie dobijać, czyli że mało pali?
Ostatnio zmieniony przez bodek 2008-08-20, 13:59, w całości zmieniany 1 raz
:
a nie odczuwasz żadnych problemów z maszyną? pali dobrze? jeździ płynnie? równo pracuje? przyśpiesza płynnie i dynamicznie? utrzymuje prędkość stabilnie? nie czka? cokolwiek? wszystko ok tylko po prostu pali tyle przy spokojnej jeździe?
Jadę jadę na motorze...
:
No właśnie zauważyłem, że kiedy odkręcam manetkę, to są momenty, że dopiero po chwili dostaje kopa i wyrywa się, muszę delikatnie odkręcać gaz, bo inaczej zamula się.
Cezar napisał/a: |
a nie odczuwasz żadnych problemów z maszyną? pali dobrze? jeździ płynnie? równo pracuje? przyśpiesza płynnie i dynamicznie? utrzymuje prędkość stabilnie? nie czka? cokolwiek? wszystko ok tylko po prostu pali tyle przy spokojnej jeździe? |
No właśnie zauważyłem, że kiedy odkręcam manetkę, to są momenty, że dopiero po chwili dostaje kopa i wyrywa się, muszę delikatnie odkręcać gaz, bo inaczej zamula się.
:
nie tylko Ty masz ten problem... A to też może być tak że go benzynka zalewa.. Sprawdź poziom paliwa (w komorze gaźnika) i gaźniki na początek
Jadę jadę na motorze...
:
To czeka mnie wizyta u mechaniora jak nic . Jak mógłbym ten poziom paliwa sam sprawdzić?
:
Tylko niech to dobrze ustawi a nie wymyje gaźniki w benzynie i odda.
Przy okazji niech sprawdzi jak działa zaworek ssania ma sie wysuwać na 10 do 11mm.
Skład mieszanki:
dla VT500C z 1983r to 2 1/4 obrotu (na obydwa cylindry) wersja z 1984r tak samo a wersja z tego roku kalifornijska miała 1 3/4 obrotu. 1985r tak samo jak 1984 to samo w 1986r z uwzględnieniem wersji kalifornijskich (w każdej 1 3/4 obrotu na obydwa gary)
wszystkie wersje poziom paliwa 6,8mm (0,27 in) rocznik 1986 poziom 7mm (0.28in)
Jałowe obroty 1100 +/-100
To chyba tyle potrzebnych informacji
bodek napisał/a: |
To czeka mnie wizyta u mechaniora jak nic . Jak mógłbym ten poziom paliwa sam sprawdzić? |
Tylko niech to dobrze ustawi a nie wymyje gaźniki w benzynie i odda.
Przy okazji niech sprawdzi jak działa zaworek ssania ma sie wysuwać na 10 do 11mm.
Skład mieszanki:
dla VT500C z 1983r to 2 1/4 obrotu (na obydwa cylindry) wersja z 1984r tak samo a wersja z tego roku kalifornijska miała 1 3/4 obrotu. 1985r tak samo jak 1984 to samo w 1986r z uwzględnieniem wersji kalifornijskich (w każdej 1 3/4 obrotu na obydwa gary)
wszystkie wersje poziom paliwa 6,8mm (0,27 in) rocznik 1986 poziom 7mm (0.28in)
Jałowe obroty 1100 +/-100
To chyba tyle potrzebnych informacji
Jadę jadę na motorze...
:
Dzięki Cezary, jak bedę do niego się udawał, to przekażę informacje, choć być może on to wie, nie mam pojęcia.
:
Przeważnie mechanicy ustawiają wszystko "na oko" ;)
bodek napisał/a: |
Dzięki Cezary, jak bedę do niego się udawał, to przekażę informacje, choć być może on to wie, nie mam pojęcia. |
Przeważnie mechanicy ustawiają wszystko "na oko" ;)
Jadę jadę na motorze...
:
Wydaje mi się, że ten jest dość solidny, kiedy kupowałem moto, bo akurat urzęduje przy komisie, sam powiedział, że przydało by się zrobić synchro i regulację.
:
Odpowiedz do tematu
Synchro nic Ci tu nie da ale też po wszystkich regulacji warto zrobić.
Powodzenia i daj znać jak już odbierzesz maszynę od mechanika
Powodzenia i daj znać jak już odbierzesz maszynę od mechanika
Jadę jadę na motorze...