Koledzy piszę z prośbą o jakieś rady. Musze nieco utwardzić zawieszneie z przodu, bo nie wielkie dziury lub jakieś uskoki w drodze powodują mocne dobicie zawieszenia z przodu.
Sprężyny są jeszce raczej ok bo długość zagadza się z normami w książce, olej wymieniony na najgęstszy możliwy. Po wymianie oleju jest o wiele lepiej niż na początku nie mniej jednak dalej jest za miękko. Wiem że można kombinować z wymianą sprężyn ale tego raczej nie biorę pod uwagę gdyż, chciałbym uniknąć mocnego płukania portfela.
Kiedyś będąc u mechanika wspomniał coś o pewnym pomyśle który mógłby tu coś zaradzić.
Chodzi o to aby dopasować metalowe podkładki płaskie tak aby kilka ładnie położyło się na sprężynie, po skręceniu automatycznie sprężyna jest nieco mocniej ściśnięta. Czy ktoś z forum stosował takie rozwiązanie u siebie ??
Proszę o info i ewentualnie rady
Odpowiedz do tematu
:
może lepiej dać sprężyny do Hamrowania, lepsze to niż podkładki...
:
zmień na progresywne
Honda - The Power of Dreams
:
To zależy czy chcesz tanio czy dobrze.... niestety. Można podkładki i olej jak koledzy proponują, można pomyśleć nad protezą czyli regenerowania sprężyn (efekt zwykle mizerny) lub wymienić. Nowy komplet progresywnych to 350-400zł, a warto. Ja w swojej wymieniałem na progresywne i efekt naprawdę jest niezły. Oczywiście nowe przychodzą z olejem więc ten zakup odpada.
-=< wyvern >=-
Dziewczyny - Nurek może głębiej
Dziewczyny - Nurek może głębiej
:
Hamrowanie, co to jest, jak to robią, jaka cena i na ile to ma sens ??
Sprężyny progresywne, myślałem że droższa to zabawa, jakieś namiary możecie polecić ?? i jak się jeździ na takich sprężynakch?
miło by było gdyby zanim się nabije kolejny post, udzielając odpowiedzi, przeczytało się w całości temat :)
Sprężyny progresywne, myślałem że droższa to zabawa, jakieś namiary możecie polecić ?? i jak się jeździ na takich sprężynakch?
endrjus napisał/a: |
wymień olej na gęstrzy. |
miło by było gdyby zanim się nabije kolejny post, udzielając odpowiedzi, przeczytało się w całości temat :)
Destiny napisał/a: |
olej wymieniony na najgęstszy możliwy |
:
wcale nie taka droga to zabawa jak Ci się wydaje a rozwiązałaby Twój problem.
Mam progresy w swoim VTXie i jeździ się rewelacyjnie. Motong amortyzuje właściwie i nie charakteryzuje go już nurkowanie podczas hamowania - co na oryginalnych springach ma miejsce.
w każdym razie obalam mit o mega twardym zawieszeniu na progresach
Destiny napisał/a: |
Sprężyny progresywne, myślałem że droższa to zabawa, jakieś namiary możecie polecić ?? i jak się jeździ na takich sprężynakch? |
wcale nie taka droga to zabawa jak Ci się wydaje a rozwiązałaby Twój problem.
Mam progresy w swoim VTXie i jeździ się rewelacyjnie. Motong amortyzuje właściwie i nie charakteryzuje go już nurkowanie podczas hamowania - co na oryginalnych springach ma miejsce.
w każdym razie obalam mit o mega twardym zawieszeniu na progresach
Honda - The Power of Dreams
:
Własnie o to mi chodzi, aby moto jadąc z plecakiem nie nurkowało i głownie to że płytka dziura w drodzę a dobicie takie jak by uszczelniacze miały wystrzelić... Bo tez nie chciał bym moto tak sztywnego że groch na drodzę bym na kierownicy wyczuwał ;)
Zaraz poszperam w necie za ile można takie coś wyrwać. A jaki olej wtedy się leje ?? bo chyba nie 20-tke ;)
Zaraz poszperam w necie za ile można takie coś wyrwać. A jaki olej wtedy się leje ?? bo chyba nie 20-tke ;)
:
w momencie wymiany sprężyn oryginalnych na progresywne zalałbym olej o wartościach podanych w serwisówce
Destiny napisał/a: |
A jaki olej wtedy się leje ?? bo chyba nie 20-tke ;) |
w momencie wymiany sprężyn oryginalnych na progresywne zalałbym olej o wartościach podanych w serwisówce
Honda - The Power of Dreams
:
Ja miałem zamontowane HyperPro i wlany olej z kompletu od sprężyn chyba 15W HyperPro. Całość kosztowała 360zł ale kupowane było z zagramanicy więc od kursu zależy, ale pewnie max 400zł. A różnica jest kolosalna, przy małych drganiach jest miękki, a jak będzie większa dzuira to się usztywnia
-=< wyvern >=-
Dziewczyny - Nurek może głębiej
Dziewczyny - Nurek może głębiej
:
Ałć, według cennika który znalazłem to aktualnie po niemal 600 :/
A co z np. tymi? Dwie stówy tańsze niż HyperPro, ale czy proporcjonalnie gorsze? A może to w ogóle nie to o co chodzi? ;)
http://www.sklep-motocykl...rth-p-6235.html
A co z np. tymi? Dwie stówy tańsze niż HyperPro, ale czy proporcjonalnie gorsze? A może to w ogóle nie to o co chodzi? ;)
http://www.sklep-motocykl...rth-p-6235.html
:
ja mam sprężyny z bike star , narzekać nie będe bo ze starymi sprężynami co chwilę miałem uderzenie w półkę
ale cudów nie ma przy mocnym hamowniu przodem nurkuje
wlałem olej 10 W ale chyba przed wiosna wleję gęstrzy , na dodatek mam tłumienie tylko w jednej ladze , bo w drugiej tylko olej - tak fabryka wymyśliła
ale cudów nie ma przy mocnym hamowniu przodem nurkuje
wlałem olej 10 W ale chyba przed wiosna wleję gęstrzy , na dodatek mam tłumienie tylko w jednej ladze , bo w drugiej tylko olej - tak fabryka wymyśliła
:
Jak to w jednej ladze? Jakoś dziwnie. Ja miałem w jednej ale dlatego że mechanik spier*.* mi usługę, sam poprawiłem i było na obu. No ale moje moto było młodsze, choć nie sądzę żeby to miało znaczenie. Może Masz tłumik uszkodzony...
-=< wyvern >=-
Dziewczyny - Nurek może głębiej
Dziewczyny - Nurek może głębiej
:
ja znalazłem np takie cuś;
http://www.sklep-motocykl...rth-p-6235.html
nie wypowiem się na temat marki ale zapodaje przybliżenie cenowe ;d
http://www.sklep-motocykl...rth-p-6235.html
nie wypowiem się na temat marki ale zapodaje przybliżenie cenowe ;d
:
Odpowiedz do tematu
W jakim stanie sa panewki w lagach? Jesli sa przetarte to wymiana oleju/sprezyn nie pomoze.