Nie działał obrotomierz.Rozebrałem przelutowałem luty i działa.
Uzyłem za ostrego śrubokręta i troche napsułem obudowe...
Uzupełnienie fotosfery mile widziane.:)
Odpowiedz do tematu
: obrotomierz VT 700 C 87
Ostatnio zmieniony przez Todek 2012-10-24, 07:08, w całości zmieniany 1 raz
Ostatnio zmieniony przez Todek 2012-10-24, 07:08, w całości zmieniany 1 raz
:
Kurczę, mój by się przydało odnowić i wyczyścić. Czyli mówisz, że da radę to podważyć a potem zagiąć? Bo się właśnie bałem
Od siebie dodam tylko tyle, że obrotomierz od 700 z 85r. jest taki sam
Od siebie dodam tylko tyle, że obrotomierz od 700 z 85r. jest taki sam
:
Da rade.Tylko aby dobrze z powrotem zacisnąć trzeba na szkiełko połozyc cienka deseczke (4-6mm) oprzec płaskie szczypce o deske a drugie ramiono o zaginany rant.
Podejrzewam ,ze jeszcze trzeba bedzie silikonu bezbarwnego na połączenie dodac(deszcz)
[ Dodano: 2012-10-24, 07:00 ]
Nie trzeba.
Jeżdziłem w deszczu i jest ok.
Wszystko ładnie wygląda -nie trzeba rozcinać.
Cytat: |
Czyli mówisz, że da radę to podważyć a potem zagiąć? |
Da rade.Tylko aby dobrze z powrotem zacisnąć trzeba na szkiełko połozyc cienka deseczke (4-6mm) oprzec płaskie szczypce o deske a drugie ramiono o zaginany rant.
Podejrzewam ,ze jeszcze trzeba bedzie silikonu bezbarwnego na połączenie dodac(deszcz)
[ Dodano: 2012-10-24, 07:00 ]
Cytat: |
Podejrzewam ,ze jeszcze trzeba bedzie silikonu bezbarwnego na połączenie dodac(deszcz) |
Nie trzeba.
Jeżdziłem w deszczu i jest ok.
Wszystko ładnie wygląda -nie trzeba rozcinać.
: Shadow VT750 1983 - obrotomierz
Witam,
mam pytanie dotyczące obrotomierza w mojej Hondzie Shadow VT 750 z 1983r. Jak się dowiedziałem w tym modelu były elektroniki i stąd ich awaryjność.
U mnie obrotomierz w 98% czasu jazdy nie działa. Czasami się zdarzy, że nagle zaskoczy ale przy wbijaniu na obroty strzałka opada i już nie wstaje. Czy to wina czujnika czy w samym obrotomierzu coś się dzieje?
Za pomoc z góry dziękuję.
mam pytanie dotyczące obrotomierza w mojej Hondzie Shadow VT 750 z 1983r. Jak się dowiedziałem w tym modelu były elektroniki i stąd ich awaryjność.
U mnie obrotomierz w 98% czasu jazdy nie działa. Czasami się zdarzy, że nagle zaskoczy ale przy wbijaniu na obroty strzałka opada i już nie wstaje. Czy to wina czujnika czy w samym obrotomierzu coś się dzieje?
Za pomoc z góry dziękuję.
:
1. nie słyszałem o typowej usterce obrotomierza w hondzie. tak, to jest elektryka, ale to normalne. obrotomierz na linkę jest na przykład w Jawie 350 TS. I nie powiedziałbym że to lepsze rozwiązanie
2. nie potrafię ci odpowiedzieć co się zepsuło, nie widziałem motoru.
3. nie ma czujnika obrotomierza, to działa tak, że zegar liczy impulsy z cewki. Do zegara dochodzą 2 przewody: jeden (podobno żółty) od cewki pierwszego cylindra, a drugi do masy.
Pierwsze co zrób to sprawdź połączenia i drożność kabli. może czasem coś się zetknie i zadziała. Jeżeli wszystkie kable okej, to zegar do wymiany (według serwisówki, chyba że ktoś to naprawia)
4. polecam zdobyć serwisówke do swojego modelu i zawsze sprawdzać jak to jest zrobione, jak działa, na co zwracać uwagę. w ogóle bez tego ciężko się domyślać co autor motoru miał na myśli i jak go naprawiać. To podstawa, najpierw się przygotować teoretycznie
2. nie potrafię ci odpowiedzieć co się zepsuło, nie widziałem motoru.
3. nie ma czujnika obrotomierza, to działa tak, że zegar liczy impulsy z cewki. Do zegara dochodzą 2 przewody: jeden (podobno żółty) od cewki pierwszego cylindra, a drugi do masy.
Pierwsze co zrób to sprawdź połączenia i drożność kabli. może czasem coś się zetknie i zadziała. Jeżeli wszystkie kable okej, to zegar do wymiany (według serwisówki, chyba że ktoś to naprawia)
4. polecam zdobyć serwisówke do swojego modelu i zawsze sprawdzać jak to jest zrobione, jak działa, na co zwracać uwagę. w ogóle bez tego ciężko się domyślać co autor motoru miał na myśli i jak go naprawiać. To podstawa, najpierw się przygotować teoretycznie
Patrz na boki, spójrz dwa razy- drifterzy są wszędzie
:
Czasami tak się zdarza, że któryś z lutów na płytce drukowanej obrotomierza przestaje kontaktować i obrotomierz raz działa, a raz nie. Można spróbować przelutować płytkę, słyszałem, że pomaga.
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
Szukałbym winowajcy wśród 30-letnich kondensatorów elektrolitycznych. W sensie jakby mi się chciało U mnie w 700-ce nie działa, ale stosuję z powodzeniem metodę zaproponowaną przez Yanuchę - jak szarpie redukcja, jak jaja dzwonią to w górę
Post zawiera lokowanie produktu oraz śladowe ilości orzechów.
:
U mnie kilka lat temu było to samo w modelu 750 z 83r.Rozciołęm obudowę,przelutowałem na nowo wszystkie punkty lutownicze na płytce,skleiłem obudowe poxipolem i do końca-70tysi km było ok.Pojawiają się tych modelach zimne luty.
EdHaust
Szalony spawacz-ślusarz-506436737
Szalony spawacz-ślusarz-506436737
:
dziękuję za podpowiedzi, najbardziej przyda się ta o trzęsących jajach :)
Todek i edzio - macie rację, na dzisiaj zagranicznym forum znalazłem to:
http://dl.dropbox.com/u/55664/1980's VT 750 Shadows.pdf
może komuś się też przyda.
Pozdrawiam
Todek i edzio - macie rację, na dzisiaj zagranicznym forum znalazłem to:
http://dl.dropbox.com/u/55664/1980's VT 750 Shadows.pdf
może komuś się też przyda.
Pozdrawiam
:
Trzeba zaznaczyć całą linijkę i wkleić na pasek przeglądarki. Coś mi się wczytuje
Właśnie się wczytało i już zapisane na dysku Super sprawa szkoda tylko że nie miałem tego wcześniej, jak musiałem ze swoim kombinować.
Todek napisał/a: |
Link nie działa. 404 error |
Trzeba zaznaczyć całą linijkę i wkleić na pasek przeglądarki. Coś mi się wczytuje
Właśnie się wczytało i już zapisane na dysku Super sprawa szkoda tylko że nie miałem tego wcześniej, jak musiałem ze swoim kombinować.
VT 700C USA - cudna i nareszcie dopieszczona :)
:
Chyba niekoniecznie. Obrotomierz od mojego moto poprzedni właściciel próbował reanimować i rozbierając nie ciął obudowy tylko poodginał tą chromowaną obejmę która trzymała w całości szkło+obudowę. Musisz pokombinować.
VT 700C USA - cudna i nareszcie dopieszczona :)
:
Tylko kolego jak podoginasz obudowę to będziesz miał nie miłe wygięcie.Jak skleisz obudowę ponownie i w suniesz w obudowę to wygląda bardziej elegancko
malutkisan napisał/a: |
Chyba niekoniecznie. Obrotomierz od mojego moto poprzedni właściciel próbował reanimować i rozbierając nie ciął obudowy tylko poodginał tą chromowaną obejmę która trzymała w całości szkło+obudowę. Musisz pokombinować. |
Tylko kolego jak podoginasz obudowę to będziesz miał nie miłe wygięcie.Jak skleisz obudowę ponownie i w suniesz w obudowę to wygląda bardziej elegancko
motocykle to nie wszystko-liczy się pasja
CrusaderRider
CrusaderRider
:
no dobrze, teraz w takim razie czekam na deszczową niedzielę i biorę się za to :)
@Dziki
chyba jednak jakaś usterka musiała być, bo oglądałem 2 egzemplarze VT750 i obydwie miały ten sam problem z obrotomierzem. W przeciwieństwie do 500 gdzie był na lince i ładnie śmigały.
@zenon407
co jest z wyszukiwarką na forum? Bo szukałem wg frazy "obrotomierz" i Twojego postu nie znalazłem
@Dziki
chyba jednak jakaś usterka musiała być, bo oglądałem 2 egzemplarze VT750 i obydwie miały ten sam problem z obrotomierzem. W przeciwieństwie do 500 gdzie był na lince i ładnie śmigały.
@zenon407
co jest z wyszukiwarką na forum? Bo szukałem wg frazy "obrotomierz" i Twojego postu nie znalazłem
:
To nie do mie pytanie.
Raczej do moda.
Odpowiedz do tematu
Cytat: |
co jest z wyszukiwarką na forum? |
To nie do mie pytanie.
Raczej do moda.