Chcę zmienić kierownicę w swojej hondzi, bo jakoś wydaje mi się za prosta i w takiej pozycji męczy nadgarstki, a jak opuszczę, to mam ją za nisko. Chę kupić taką bardziej podgiętą (znów Cezar ma takie coś u siebie ). Doradźcie czy ta z linka się nada, czy wystarczy linek i czy to ta średnica.
http://moto.allegro.pl/it...zna_okazja.html
To samo tyczy manetek, ten sam sprzedawca ma manetki, tylko nie wiem, czy do naszych maszyn pasują:
http://www.allegro.pl/ite...alowa_25mm.html
http://www.allegro.pl/ite...lomieniami.html
Odpowiedz do tematu
: Doradźcie - kierownica i manetki
: Re: Doradźcie - kierownica i manetki
Nie, w 500 masz kierownice 22 mm a nie 25 mm. A ta z linka jest calowa, czyli 25. Poza tym ma za szerokie mocowania na dole. Pozostałe wymiary są ok. Jeśli znajdziesz taką ze średnicą 22 mm i z mocowaniem 21-22 zamiast 24 to będzie pasowała. Co do manetek się nie wypowiadam.
bodek18 napisał/a: |
Chcę zmienić kierownicę w swojej hondzi, bo jakoś wydaje mi się za prosta i w takiej pozycji męczy nadgarstki, a jak opuszczę, to mam ją za nisko. Chę kupić taką bardziej podgiętą (znów Cezar ma takie coś u siebie ). Doradźcie czy ta z linka się nada, czy wystarczy linek i czy to ta średnica.
http://moto.allegro.pl/it...zna_okazja.html To samo tyczy manetek, ten sam sprzedawca ma manetki, tylko nie wiem, czy do naszych maszyn pasują: http://www.allegro.pl/ite...alowa_25mm.html http://www.allegro.pl/ite...lomieniami.html |
Nie, w 500 masz kierownice 22 mm a nie 25 mm. A ta z linka jest calowa, czyli 25. Poza tym ma za szerokie mocowania na dole. Pozostałe wymiary są ok. Jeśli znajdziesz taką ze średnicą 22 mm i z mocowaniem 21-22 zamiast 24 to będzie pasowała. Co do manetek się nie wypowiadam.
:
Witam
dziękować Mateusz. Zastanawiam się czy czasem nie spróbować podgiąć swojej, ale czy się nie załamie rura na zgięciach . Muszę zaraz pomierzyć to wszystko, szukałem po nocy i stąd ten wątek.
dziękować Mateusz. Zastanawiam się czy czasem nie spróbować podgiąć swojej, ale czy się nie załamie rura na zgięciach . Muszę zaraz pomierzyć to wszystko, szukałem po nocy i stąd ten wątek.
:
A jaką Ty masz kierownicę?
bodek18 napisał/a: |
Witam
dziękować Mateusz. Zastanawiam się czy czasem nie spróbować podgiąć swojej, ale czy się nie załamie rura na zgięciach . Muszę zaraz pomierzyć to wszystko, szukałem po nocy i stąd ten wątek. |
A jaką Ty masz kierownicę?
:
Ja bym raczej nie giął.. Na zimno przy gięciu mogą powstać spore naprężenia i nie będziesz miał pewności czy kierownica później wytrzyma naprężenia przy nagłym uderzeniu..
Tu widzę kierownice do VT500C
http://www.allegro.pl/ite...c_kolo_tyl.html
Tu widzę kierownice do VT500C
http://www.allegro.pl/ite...c_kolo_tyl.html
Jadę jadę na motorze...
:
To jest taka sama jak moja. Twoja Cezar jest bardziej podgięta.
:
ahammmm
myślałem że masz taką zupełnie prostą....
myślałem że masz taką zupełnie prostą....
Jadę jadę na motorze...
:
Neee , ale jak tę którą mam opuszczę, to jest za nisko. Kuźwa dlaczego ja zawsze muszę mieć pod górkę, teraz okazało się, że muszę mieć opinię rzeczoznawcy do przeglądu pierwszego .
:
Czyli - jeśli dobrze rozumiem - masz oryginalną kierownicę? I co Ci w niej przeszkadza? Ze za wysoka jest? Bo nie rozumiem. Weź wyjaśnij jak chłop krowie
bodek18 napisał/a: |
Neee , ale jak tę którą mam opuszczę, to jest za nisko. Kuźwa dlaczego ja zawsze muszę mieć pod górkę, teraz okazało się, że muszę mieć opinię rzeczoznawcy do przeglądu pierwszego . |
Czyli - jeśli dobrze rozumiem - masz oryginalną kierownicę? I co Ci w niej przeszkadza? Ze za wysoka jest? Bo nie rozumiem. Weź wyjaśnij jak chłop krowie
:
Oki jak chłop krowie . Jeśli widzisz swoją kierownicę w aviku, to widzisz zapewne, że masz manetki pochylone ku dołowi, mimo że sama kierownica jest wysoko podniesiona i o to mi chodzi, tak samo ma Cezar. Ja jak podniosę swoją tak wysoko, to mam manetki prosto i bolą nadgarski, a jak opuszczę, to kierownica jest za nisko , mam sporo wzrostu (178cm). Po prostu w mojej te kawałki rury, gdzie montuje się manetki są prawie pod kątem prostym wygięte (spójrz na avika), a chciałbym bardziej ostry.
:
Ok, avatara masz małego, ciężko dopatrzeć sie szczegółów. Już rozumiem. No to teraz tak - możesz ją giąć z pewnymi zastrzeżeniami - wsypujesz do środka drobny piach na pełno, mocujesz kierownicę bardzo dokładnie w imadle a najlepiej, jakbyś miał dwa i oba założył tak, żeby w szczękach znalazły się gięcia przy mocowaniu kierownicy do półki. Potem bierzesz długą rurę, zakładasz na rączki i spokojnie i powoli - naprawdę powoli - gniesz. Jednak może sie okazać, że będziesz musiał kupić kierownicę
bodek18 napisał/a: |
Oki jak chłop krowie ;-P. Jeśli widzisz swoją kierownicę w aviku, to widzisz zapewne, że masz manetki pochylone ku dołowi, mimo że sama kierownica jest wysoko podniesiona i o to mi chodzi, tak samo ma Cezar. Ja jak podniosę swoją tak wysoko, to mam manetki prosto i bolą nadgarski, a jak opuszczę, to kierownica jest za nisko , mam sporo wzrostu (178cm). Po prostu w mojej te kawałki rury, gdzie montuje się manetki są prawie pod kątem prostym wygięte (spójrz na avika), a chciałbym bardziej ostry. |
Ok, avatara masz małego, ciężko dopatrzeć sie szczegółów. Już rozumiem. No to teraz tak - możesz ją giąć z pewnymi zastrzeżeniami - wsypujesz do środka drobny piach na pełno, mocujesz kierownicę bardzo dokładnie w imadle a najlepiej, jakbyś miał dwa i oba założył tak, żeby w szczękach znalazły się gięcia przy mocowaniu kierownicy do półki. Potem bierzesz długą rurę, zakładasz na rączki i spokojnie i powoli - naprawdę powoli - gniesz. Jednak może sie okazać, że będziesz musiał kupić kierownicę
:
Avatar jest taki jak dopuszcza ustawa , większego nie da się wstawić. Co do obróbki metali, to wiem jak jak giąć, to część mojego zawodu. Samo wsypanie piachu nic nie da, trzeba upchać i zakorkować . Chyba jednak spróbuję znaleźć coś gotowego, podgięcie może wyjść nie tak.
Mateusz napisał/a: |
Ok, avatara masz małego, ciężko dopatrzeć sie szczegółów. Już rozumiem. No to teraz tak - możesz ją giąć z pewnymi zastrzeżeniami - wsypujesz do środka drobny piach na pełno, mocujesz kierownicę bardzo dokładnie w imadle a najlepiej, jakbyś miał dwa i oba założył tak, żeby w szczękach znalazły się gięcia przy mocowaniu kierownicy do półki. Potem bierzesz długą rurę, zakładasz na rączki i spokojnie i powoli - naprawdę powoli - gniesz. Jednak może sie okazać, że będziesz musiał kupić kierownicę |
Avatar jest taki jak dopuszcza ustawa , większego nie da się wstawić. Co do obróbki metali, to wiem jak jak giąć, to część mojego zawodu. Samo wsypanie piachu nic nie da, trzeba upchać i zakorkować . Chyba jednak spróbuję znaleźć coś gotowego, podgięcie może wyjść nie tak.
:
No w sumie miałem nadzieję, że zrozumiesz, że ma to być napełnione i zatkane Więc poszukaj - na allegro widziałem takie kierownice ... byle na 22 mm
bodek18 napisał/a: |
Avatar jest taki jak dopuszcza ustawa , większego nie da się wstawić. Co do obróbki metali, to wiem jak jak giąć, to część mojego zawodu. Samo wsypanie piachu nic nie da, trzeba upchać i zakorkować . Chyba jednak spróbuję znaleźć coś gotowego, podgięcie może wyjść nie tak. |
No w sumie miałem nadzieję, że zrozumiesz, że ma to być napełnione i zatkane Więc poszukaj - na allegro widziałem takie kierownice ... byle na 22 mm
:
Spróbuję jeszcze w zakładzie ślusarskim, mają giętarkę, nie trzeba by zaślepiać na takie podgięcie, to przecież tylko kilka stopni.
Wrócę jeszcze do manetek, jaki rozmiar tego rollgazu jest czy jak to się zowie?
Wrócę jeszcze do manetek, jaki rozmiar tego rollgazu jest czy jak to się zowie?
:
Kupujesz manetki na 22 mm. Rollgaz jest standardowy i jedna będzie miała większa średnicę otworu. Ta idzie na rollgaz :)
Odpowiedz do tematu
bodek18 napisał/a: |
Spróbuję jeszcze w zakładzie ślusarskim, mają giętarkę, nie trzeba by zaślepiać na takie podgięcie, to przecież tylko kilka stopni.
Wrócę jeszcze do manetek, jaki rozmiar tego rollgazu jest czy jak to się zowie? |
Kupujesz manetki na 22 mm. Rollgaz jest standardowy i jedna będzie miała większa średnicę otworu. Ta idzie na rollgaz :)