Kurde wymieniłem bebechy w kraniku i jak mi zejdzie paliwko poniżej połowy zbiornika to przy nagłym przyspieszaniu i wysokich obrotach silnika maszyna nagle przestaje przyspieszać i czasami można sie zdziwić . A na rezerwie wyprzedzanie robi się niebezpieczne a czasami nawet ruszanie ze skrzyżowania nie obchodzi sie bez zachamowania silnikiem i strzałem w rure czasami musze wycisnąć sprzęgło i ponownie ruszać. Jak zbiornik na full zalany to nic takiego sie nie dzieje.
Kurde czy to tak już zawsze będzioe??
Odpowiedz do tematu
: nowe membrany w kranie a praca silnika
Jak dasz koniom jeść, tak cię będą wieźć.
http://i16.photobucket.co...cbar/sobow2.jpg
http://i16.photobucket.co...marzec08016.jpg
http://i16.photobucket.co...cbar/sobow2.jpg
http://i16.photobucket.co...marzec08016.jpg
:
a jeśli można.. to na co wymieniłeś bebechy? kupowałeś jakiś "zestaw naprawczy"? jeśli tak to jaki i gdzie?
Jadę jadę na motorze...
:
w larssonie a tam zdaje sie maja tylko 1 rodzaj do tego moto
Jak dasz koniom jeść, tak cię będą wieźć.
http://i16.photobucket.co...cbar/sobow2.jpg
http://i16.photobucket.co...marzec08016.jpg
http://i16.photobucket.co...cbar/sobow2.jpg
http://i16.photobucket.co...marzec08016.jpg
: Re: nowe membrany w kranie a praca silnika
To teraz wymień jeszcze ten przewodzik podciśnieniowy między kranikiem a cylindrem. Na nowy i ściśle przylegający. A, i jeszcze rozkręć kranik i raz jeszcze bardzo dokładnie ułóż nowe membrany ... możliwe, że któraś się leciutko podwinęła i przy większym przyspieszeniu nie robi się odpowiednie podciśnienie.
jacabe napisał/a: |
Kurde wymieniłem bebechy w kraniku i jak mi zejdzie paliwko poniżej połowy zbiornika to przy nagłym przyspieszaniu i wysokich obrotach silnika maszyna nagle przestaje przyspieszać i czasami można sie zdziwić . A na rezerwie wyprzedzanie robi się niebezpieczne a czasami nawet ruszanie ze skrzyżowania nie obchodzi sie bez zachamowania silnikiem i strzałem w rure czasami musze wycisnąć sprzęgło i ponownie ruszać. Jak zbiornik na full zalany to nic takiego sie nie dzieje.
Kurde czy to tak już zawsze będzioe?? |
To teraz wymień jeszcze ten przewodzik podciśnieniowy między kranikiem a cylindrem. Na nowy i ściśle przylegający. A, i jeszcze rozkręć kranik i raz jeszcze bardzo dokładnie ułóż nowe membrany ... możliwe, że któraś się leciutko podwinęła i przy większym przyspieszeniu nie robi się odpowiednie podciśnienie.
:
a moze by tak wymienić na uniwersalny taki samociek bez podcisnienia???
Jak dasz koniom jeść, tak cię będą wieźć.
http://i16.photobucket.co...cbar/sobow2.jpg
http://i16.photobucket.co...marzec08016.jpg
http://i16.photobucket.co...cbar/sobow2.jpg
http://i16.photobucket.co...marzec08016.jpg
:
Może:
a) zalewać silnik
b) dostarczać za dużo paliwa przy wolnych obrotach
c) dostarczać za mało paliwa przy wysokich obrotach
d) przeciekać tak samo jak oryginał
e) maszyna jest przystosowana do kranika podciśnieniowego
jacabe napisał/a: |
a moze by tak wymienić na uniwersalny taki samociek bez podcisnienia??? |
Może:
a) zalewać silnik
b) dostarczać za dużo paliwa przy wolnych obrotach
c) dostarczać za mało paliwa przy wysokich obrotach
d) przeciekać tak samo jak oryginał
e) maszyna jest przystosowana do kranika podciśnieniowego
:
jakby sie nad tym zastanowić to membrana w kraniku służy tylko do otwarcia swobodnego spływu paliwa natomiast nad tym żeby gażnik sie nie przelewał czuwają zawory iglicowe and in my opinion zwykły samociek dałby rade pod warunkiem że zapewniłby odpowiednią ilość paliwa w odpowiednim czasie w stosunku do obrotów silnika jak to było w starszych maszynach. uważam też że ta membrana w kraniku i podciśnieniowe otwarcie kranu jest zainstalowane ze względu na gapiostwo niektórych kierujących którzy nie zakręcają kranu po zakonczeniu jazdy - bo w takim przypadku gdyby niechcący zawiesił się zaworek iglicowy a kranik pozostał by otwarty to paliwo z komory pływakowej lałoby się na silnik a na efekty nie trzebabyłoby długo czekać
oczywiście mogę sie mylic bo jestem po 2 piwach i sexie
pozdrawiam
oczywiście mogę sie mylic bo jestem po 2 piwach i sexie
pozdrawiam
Jak dasz koniom jeść, tak cię będą wieźć.
http://i16.photobucket.co...cbar/sobow2.jpg
http://i16.photobucket.co...marzec08016.jpg
http://i16.photobucket.co...cbar/sobow2.jpg
http://i16.photobucket.co...marzec08016.jpg
:
Gratuluję !!
Podzielam Twoja teorię... Szczególnie jeśli chodzi o sex
jacabe napisał/a: |
jakby sie nad tym zastanowić to membrana w kraniku służy tylko do otwarcia swobodnego spływu paliwa natomiast nad tym żeby gażnik sie nie przelewał czuwają zawory iglicowe and in my opinion zwykły samociek dałby rade pod warunkiem że zapewniłby odpowiednią ilość paliwa w odpowiednim czasie w stosunku do obrotów silnika jak to było w starszych maszynach. uważam też że ta membrana w kraniku i podciśnieniowe otwarcie kranu jest zainstalowane ze względu na gapiostwo niektórych kierujących którzy nie zakręcają kranu po zakonczeniu jazdy - bo w takim przypadku gdyby niechcący zawiesił się zaworek iglicowy a kranik pozostał by otwarty to paliwo z komory pływakowej lałoby się na silnik a na efekty nie trzebabyłoby długo czekać
oczywiście mogę sie mylic bo jestem po 2 piwach i sexie pozdrawiam |
Gratuluję !!
Podzielam Twoja teorię... Szczególnie jeśli chodzi o sex
Jadę jadę na motorze...
:
Po dwóch piwach
Uwarzaj na gumę w kranie.
Uwarzaj na gumę w kranie.
Życie jest po to, aby śmigać na moto!!!
Honda Shadow SC 23 1100C 1994r
WSK M06B3 125cm 1976r
Honda Shadow SC 23 1100C 1994r
WSK M06B3 125cm 1976r
:
Ale kolega mówi że może lepiej załatwić sprawę starą metodą, grawitacyjnie bez gum i innych wynalazków
Jadę jadę na motorze...
:
Stare metody są najlepsze.
Nie zawsze do końca
Dobra wróćmy do tematu bo nas stąd pogonią.
Nie zawsze do końca
Dobra wróćmy do tematu bo nas stąd pogonią.
Życie jest po to, aby śmigać na moto!!!
Honda Shadow SC 23 1100C 1994r
WSK M06B3 125cm 1976r
Honda Shadow SC 23 1100C 1994r
WSK M06B3 125cm 1976r
:
Byc może się mylę ale wydaje mi się, że po to podciśnienie idzie z cylindra, żeby membrana podawała odpowiednią dawkę paliwa i odcinała kiedy potrzeba ... ale ...
Guma faktycznie nie zawsze jest najlepsza ... zwłaszcza, jak pani w kiosku slucha jedynie slusznego radyja i jest uzbrojona w szpilkę
Odpowiedz do tematu
jacabe napisał/a: |
jakby sie nad tym zastanowić to membrana w kraniku służy tylko do otwarcia swobodnego spływu paliwa natomiast nad tym żeby gażnik sie nie przelewał czuwają zawory iglicowe and in my opinion zwykły samociek dałby rade pod warunkiem że zapewniłby odpowiednią ilość paliwa w odpowiednim czasie w stosunku do obrotów silnika jak to było w starszych maszynach. uważam też że ta membrana w kraniku i podciśnieniowe otwarcie kranu jest zainstalowane ze względu na gapiostwo niektórych kierujących którzy nie zakręcają kranu po zakonczeniu jazdy - bo w takim przypadku gdyby niechcący zawiesił się zaworek iglicowy a kranik pozostał by otwarty to paliwo z komory pływakowej lałoby się na silnik a na efekty nie trzebabyłoby długo czekać
oczywiście mogę sie mylic bo jestem po 2 piwach i sexie pozdrawiam |
Byc może się mylę ale wydaje mi się, że po to podciśnienie idzie z cylindra, żeby membrana podawała odpowiednią dawkę paliwa i odcinała kiedy potrzeba ... ale ...
Guma faktycznie nie zawsze jest najlepsza ... zwłaszcza, jak pani w kiosku slucha jedynie slusznego radyja i jest uzbrojona w szpilkę