nowe membrany w kranie a praca silnika
Odpowiedz do tematu

: nowe membrany w kranie a praca silnika
Kurde wymieniłem bebechy w kraniku i jak mi zejdzie paliwko poniżej połowy zbiornika to przy nagłym przyspieszaniu i wysokich obrotach silnika maszyna nagle przestaje przyspieszać i czasami można sie zdziwić . A na rezerwie wyprzedzanie robi się niebezpieczne a czasami nawet ruszanie ze skrzyżowania nie obchodzi sie bez zachamowania silnikiem i strzałem w rure czasami musze wycisnąć sprzęgło i ponownie ruszać. Jak zbiornik na full zalany to nic takiego sie nie dzieje.

Kurde czy to tak już zawsze będzioe?? :evil:

:
a jeśli można.. to na co wymieniłeś bebechy? kupowałeś jakiś "zestaw naprawczy"? jeśli tak to jaki i gdzie?

Jadę jadę na motorze...
:
w larssonie a tam zdaje sie maja tylko 1 rodzaj do tego moto

: Re: nowe membrany w kranie a praca silnika
jacabe napisał/a:
Kurde wymieniłem bebechy w kraniku i jak mi zejdzie paliwko poniżej połowy zbiornika to przy nagłym przyspieszaniu i wysokich obrotach silnika maszyna nagle przestaje przyspieszać i czasami można sie zdziwić . A na rezerwie wyprzedzanie robi się niebezpieczne a czasami nawet ruszanie ze skrzyżowania nie obchodzi sie bez zachamowania silnikiem i strzałem w rure czasami musze wycisnąć sprzęgło i ponownie ruszać. Jak zbiornik na full zalany to nic takiego sie nie dzieje.

Kurde czy to tak już zawsze będzioe?? :evil:


To teraz wymień jeszcze ten przewodzik podciśnieniowy między kranikiem a cylindrem. Na nowy i ściśle przylegający. A, i jeszcze rozkręć kranik i raz jeszcze bardzo dokładnie ułóż nowe membrany ... możliwe, że któraś się leciutko podwinęła i przy większym przyspieszeniu nie robi się odpowiednie podciśnienie.

:
a moze by tak wymienić na uniwersalny taki samociek bez podcisnienia??? :koso:

:
jacabe napisał/a:
a moze by tak wymienić na uniwersalny taki samociek bez podcisnienia??? :koso:


Może:

a) zalewać silnik

b) dostarczać za dużo paliwa przy wolnych obrotach

c) dostarczać za mało paliwa przy wysokich obrotach

d) przeciekać tak samo jak oryginał :-)

e) maszyna jest przystosowana do kranika podciśnieniowego

:
jakby sie nad tym zastanowić to membrana w kraniku służy tylko do otwarcia swobodnego spływu paliwa natomiast nad tym żeby gażnik sie nie przelewał czuwają zawory iglicowe and in my opinion zwykły samociek dałby rade pod warunkiem że zapewniłby odpowiednią ilość paliwa w odpowiednim czasie w stosunku do obrotów silnika jak to było w starszych maszynach. uważam też że ta membrana w kraniku i podciśnieniowe otwarcie kranu jest zainstalowane ze względu na gapiostwo niektórych kierujących którzy nie zakręcają kranu po zakonczeniu jazdy - bo w takim przypadku gdyby niechcący zawiesił się zaworek iglicowy a kranik pozostał by otwarty to paliwo z komory pływakowej lałoby się na silnik a na efekty nie trzebabyłoby długo czekać

oczywiście mogę sie mylic bo jestem po 2 piwach i sexie :twisted:

pozdrawiam

:
jacabe napisał/a:
jakby sie nad tym zastanowić to membrana w kraniku służy tylko do otwarcia swobodnego spływu paliwa natomiast nad tym żeby gażnik sie nie przelewał czuwają zawory iglicowe and in my opinion zwykły samociek dałby rade pod warunkiem że zapewniłby odpowiednią ilość paliwa w odpowiednim czasie w stosunku do obrotów silnika jak to było w starszych maszynach. uważam też że ta membrana w kraniku i podciśnieniowe otwarcie kranu jest zainstalowane ze względu na gapiostwo niektórych kierujących którzy nie zakręcają kranu po zakonczeniu jazdy - bo w takim przypadku gdyby niechcący zawiesił się zaworek iglicowy a kranik pozostał by otwarty to paliwo z komory pływakowej lałoby się na silnik a na efekty nie trzebabyłoby długo czekać

oczywiście mogę sie mylic bo jestem po 2 piwach i sexie :twisted:

pozdrawiam




Gratuluję !! :twisted:

Podzielam Twoja teorię... Szczególnie jeśli chodzi o sex :mrgreen:

Jadę jadę na motorze...
:
Po dwóch piwach

Uwarzaj na gumę w kranie.

Życie jest po to, aby śmigać na moto!!!
Honda Shadow SC 23 1100C 1994r
WSK M06B3 125cm 1976r
:
Ale kolega mówi że może lepiej załatwić sprawę starą metodą, grawitacyjnie bez gum i innych wynalazków :lol:

Jadę jadę na motorze...
:
Stare metody są najlepsze.

Nie zawsze do końca :mrgreen:

Dobra wróćmy do tematu bo nas stąd pogonią.

Życie jest po to, aby śmigać na moto!!!
Honda Shadow SC 23 1100C 1994r
WSK M06B3 125cm 1976r
:
jacabe napisał/a:
jakby sie nad tym zastanowić to membrana w kraniku służy tylko do otwarcia swobodnego spływu paliwa natomiast nad tym żeby gażnik sie nie przelewał czuwają zawory iglicowe and in my opinion zwykły samociek dałby rade pod warunkiem że zapewniłby odpowiednią ilość paliwa w odpowiednim czasie w stosunku do obrotów silnika jak to było w starszych maszynach. uważam też że ta membrana w kraniku i podciśnieniowe otwarcie kranu jest zainstalowane ze względu na gapiostwo niektórych kierujących którzy nie zakręcają kranu po zakonczeniu jazdy - bo w takim przypadku gdyby niechcący zawiesił się zaworek iglicowy a kranik pozostał by otwarty to paliwo z komory pływakowej lałoby się na silnik a na efekty nie trzebabyłoby długo czekać

oczywiście mogę sie mylic bo jestem po 2 piwach i sexie :twisted:

pozdrawiam


Byc może się mylę ale wydaje mi się, że po to podciśnienie idzie z cylindra, żeby membrana podawała odpowiednią dawkę paliwa i odcinała kiedy potrzeba ... ale ...

Guma faktycznie nie zawsze jest najlepsza ... zwłaszcza, jak pani w kiosku slucha jedynie slusznego radyja i jest uzbrojona w szpilkę :-)

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group