:
Cezar napisał/a: |
Mateusz napisał/a: |
Hmmm ... napisali tak "If the mechanical seal is leaking the coolant will drip out of the weep hole in the bottom of water pump. If the mechanical seal is leaking, the water pump assembly must be replaced. It cannot be serviced."
Znaczy się co? Mam wymienić całą pompę? Pogięło ich? Nie da się naprawić o-ringu w pompie? |
jak się nie da jak sie wszystko da :)
|
To spróbuj trzeasnąć drzwiami obrotowymi
:
Dziubek napisał/a: |
Cezar napisał/a: | Dziubek napisał/a: | To raczej nie będzie wina oringa a porcelanowego uszczelniacza. |
a jakim uszczelniaczu mówisz, bo wygląda to na prawdopodobny skutek jak opisywany w słowach przytoczonych przez Mateusza.. ale Jak rozbierałem pompę wody to nic takiego w środku nie widziałem |
a nie było tam takiego pierscienia "porcelanowego" ślizgowego z jednej strony w gumie dociskanego sprezyną??? |
Się to "dławik" nazywa.
:
Już nie mogę sobie przypomnieć, ale może ja tej pompy do końca nie rozebrałem?? Zobaczę później na zdjęcia... Bo tam gdzie do niej zaglądałem to nic takiego nie było..
Jadę jadę na motorze...
:
Bo napisał/a: |
A macie moze pomysł skad wytrzasnąć termostat?! |
Ponieważ od jakiegoś czasu stałem się (dumnym) posiadaczem termostatu funkiel-nówki, bywając w sklepach motoryzacyjnych podrzucam go z prośbą o dobranie czegoś podobnego. Na dzień dzisiejszy mogę powiedzieć, że z zebranych egzemplarzy najbardziej pasuje termostat jak to pan w sklepie powiedział "od jakiegoś 'Rovera' chyba", ta sama temp. otwarcia i niemal identyczna średnica, jak również słynny termostat od Matiza - ale tu mamy inną temp. otwarcia (87 st. zamias 82 st.), inną średnicę - trzebaby oszlifować ten matizowski o ok. 2mm na średnicy, w matizowskim brak otworu 2,5 mm. Ten Roverovy ma niestety inaczej ukształtowaną krawędź, ten matizowy powienien wejść bez problemu (po przeróbkach). A różnicę w temp. otwarcia można przeżyć chyba...
Prace trwają...
Zawsze ktoś nas podgląda,
raz są to poeci, raz szpicle.