Odpowiedz do tematu
: problem z ładowaniem
witam, mam problem z ładowaniem, na mierniku wyszło mi 11,20 V to chyba za mało? nie wiem od czego zacząć szukanie przyczyny może ktoś pomoże
:
Z krainy zwątpienia, pozdrawiam Cię Gość nieśmiało.
Za mało danych.
Może od wymiany akumulatora.
Może od wymiany akumulatora.
Z krainy zwątpienia, pozdrawiam Cię Gość nieśmiało.
:
poszukaj na forum było parę tematów na ten temat, sam też to przerabiałem i wszystko jest opisane
:
Zacznij od rzeczy najbardziej prawdopodobnych.
Jak napisał R0bi - akumulator. Następnie kable styki itd.
Jeżeli nic nie znajdziesz to tutaj wpisz tekst "ładowanie" i poczytaj, bo temat był już przerobiony parę razy od początku do końca i raczej nic nowego się już nie wymyśli.
mapajaw napisał/a: |
witam, mam problem z ładowaniem, na mierniku wyszło mi 11,20 V to chyba za mało? nie wiem od czego zacząć szukanie przyczyny może ktoś pomoże |
Zacznij od rzeczy najbardziej prawdopodobnych.
Jak napisał R0bi - akumulator. Następnie kable styki itd.
Jeżeli nic nie znajdziesz to tutaj wpisz tekst "ładowanie" i poczytaj, bo temat był już przerobiony parę razy od początku do końca i raczej nic nowego się już nie wymyśli.
Nawrót choroby! :)
:
Te 11,20V jest przy zapalonym silniku? zastanawiam się jaki jest stan przy wyłączonym silniku przy włączonym i przygazowaniu. Może regulator padł albo będzie przewijanie uzwojeń potrzebne.
:
uwaga na regulator - mi poszedł i przez zwarcie na regulatorze zrobił zwarcie między zwojowe na cewkach... (przegrzał jedno z uzwojeń)
:
Sprawdz uzwojenie alternatora bardzo często pada w tych maszynach ze starości ,izolacja się rozpada i jest zwarcie .przerabiałem to w zeszłym roku , na forum jest jak sprawdzić te żółte kabelki od alternatora oraz adres do pana który przezwoi Ci wysyłkowo tanio za 50zł + przesyłka chyba że w tym roku się trochę podniósł . Super to robi i jest z Suwałk o ile się nie mylę . Andryszek ma namiar .
:
cena u Pana z Suwałk 120 zł za pobraniem przychodzi plus oczywiście koszt wysyłki do niego..
:
dzięki za odpowiedzi, umówiłem się z jednym magikiem w zeszłym tygodniu ale koleś jest tak nieuchwytny że do dziś motor nawet nie zdiagnozowany, na razie jeżdżę w niedzielę zrobiłem 150 km i dojechał ale na drugi dzień musiałem już podpiąć pod prostownik. Jak będzie tak dalej to pośmigam ten sezon a w zimie się za niego wezmę, wsumie po każdej trasie mogę go doładowywać a co! Jeszcze raz dzięki.
:
tak doładowywać możesz - i w pewnym momencie będziesz miał do wymiany zamiast np. tylko regulatora także cewki.... nie wiem czy warto tym bardziej, że żeby się do nich dobrać trzeba trochę rozebrać..
:
Piotr a przezwajaleś stojan w tym roku u tego pana? w zeszlym roku do 1100 chcial 70zl bo mowil że grubszy drut
:
Tak przewijałem w tym roku. Koszt 120zł za pobraniem plus koszt wysyłki do Suwałk...
Taką cenę podał mi odrazu jak do niego dzwoniłem - nic nie mówił o grubości drutu..
tomekmegi napisał/a: |
Piotr a przezwajaleś stojan w tym roku u tego pana? w zeszlym roku do 1100 chcial 70zl bo mowil że grubszy drut |
Tak przewijałem w tym roku. Koszt 120zł za pobraniem plus koszt wysyłki do Suwałk...
Taką cenę podał mi odrazu jak do niego dzwoniłem - nic nie mówił o grubości drutu..
:
0V
14,2V
marek256 napisał/a: |
Te 11,20V jest przy zapalonym silniku? |
marek256 napisał/a: |
zastanawiam się jaki jest stan przy wyłączonym silniku... |
0V
marek256 napisał/a: |
...przy włączonym i przygazowaniu... |
14,2V
Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.
Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam.
Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam.
:
Odpowiedz do tematu
Ja sprawdzam napięcie na klemach więc 0V raczej nie będzie przy wyłączonym silniku no chyba że akumulator padł. Wydaje mi się że 0V przy wyłączonym silniku masz za stacyjką a taki pomiar w tym punkcie masz mniej dokładny ze względu na spadki napięć między akumulatorem a punktem pomiaru.