oczywiście znowu problemy... jak już dostałem silnik i popełniają się przygotowania do jego zainstalowania wyszły kolejne problemy. właściwie to one były ale z racji rozebrania moto zdecydowałem się za nie zabrać
jeden problem to tulejki gumowe w mocowaniach amortyzatorów - wyklepały się ale ten temat chyba opanuję jakimiś zamiennikami
ale do czego zmierzam - a do tego że z tylnego mostu cofa mi się olej i sączy spomiędzy czarnej osłony wału a aluminiowej obudowy dyfra (to łączenie na 4 śruby). rozebrałem to i wyjąłem wałek celem diagnozy, która była łatwa i szybka uszczelniacz
ale pojawił się problem z jego pozyskaniem zjeździłem masę hurtowni z łożyskami i uszczelniaczami i nici... na koniec trafiłem do autoryzowanego serwisu hondy i... nic
dziś do mnie zadzwonili z wieścią, że przez nich tego nie zdobędę ale mogą mi dać namiary na firmę w niemcowni która to posiada...
moje pytanie/prośba do szanownego, tutaj zgromadzonego grona - czy ktoś z Was wymieniał ten uszczelniacz jeśli tak to skąd go zdobył
Odpowiedz do tematu
: olej na kardanie
: Re: olej na kardanie
Powiem Ci, że ostatnio doszedłem do wniosku, że najprościej i chyba najtaniej jest znaleźć w pobliżu zakład "gumowy" i z nimi gadać. Często udaje się dorobić odpowiednie elementy na podstawie wymiarów starego i miejsca, gdzie powinien być zamontowany.
A jeśli dobrze rozumiem rysunek, to tam jest pierścień gumowy o wymiarach 26x39x7. Jesli na nim nie ma żadnych sprężynek to poszukaj firmy produkującej o-ringi. Zrobią
KajteK napisał/a: |
oczywiście znowu problemy... jak już dostałem silnik i popełniają się przygotowania do jego zainstalowania wyszły kolejne problemy. właściwie to one były ale z racji rozebrania moto zdecydowałem się za nie zabrać
jeden problem to tulejki gumowe w mocowaniach amortyzatorów - wyklepały się ale ten temat chyba opanuję jakimiś zamiennikami ale do czego zmierzam - a do tego że z tylnego mostu cofa mi się olej i sączy spomiędzy czarnej osłony wału a aluminiowej obudowy dyfra (to łączenie na 4 śruby). rozebrałem to i wyjąłem wałek celem diagnozy, która była łatwa i szybka uszczelniacz ale pojawił się problem z jego pozyskaniem zjeździłem masę hurtowni z łożyskami i uszczelniaczami i nici... na koniec trafiłem do autoryzowanego serwisu hondy i... nic dziś do mnie zadzwonili z wieścią, że przez nich tego nie zdobędę ale mogą mi dać namiary na firmę w niemcowni która to posiada... moje pytanie/prośba do szanownego, tutaj zgromadzonego grona - czy ktoś z Was wymieniał ten uszczelniacz jeśli tak to skąd go zdobył |
Powiem Ci, że ostatnio doszedłem do wniosku, że najprościej i chyba najtaniej jest znaleźć w pobliżu zakład "gumowy" i z nimi gadać. Często udaje się dorobić odpowiednie elementy na podstawie wymiarów starego i miejsca, gdzie powinien być zamontowany.
A jeśli dobrze rozumiem rysunek, to tam jest pierścień gumowy o wymiarach 26x39x7. Jesli na nim nie ma żadnych sprężynek to poszukaj firmy produkującej o-ringi. Zrobią
:
z uszczelniaczem jest jeden podstawowy problem. o ile rozmiar pewnie udałoby się dobrać to ból jest taki, że uszczelniacz kręci się z wałkiem i 'uszczelnia' powierzchnię w okół siebie, a standardowy jest wbity na stałe i 'uszczelnia' powierzchnię wirującą wewnątrz niego... czy ktoś z Was próbował zamienić ten uszczelniacz na taki wbijany, który można by umieścić w obudowie kardana
:
Chciałbym powrócić od nierozwiazanego problemu "pocenia" się dyfra. Mam ten sam mankament. Jeszcze nie brałem się za rozkręcanie koła. Na razie śledzę temat i staram sie na ten temat dowiedzieć jak najwięcej. Czy ktos rozwiazał już ten problem i wie co napewno jest przyczyną?
Poniżej schemat:
https://picasaweb.google.com/lh/photo/w8YUjAohvWlwfyksUY6mrsKUdg1lDq1ZluHUQl8he4I?feat=directlink
na którym widać, że za uszczelnienie odpowiedzialne są elementy 32 i 34.
Poniżej schemat:
https://picasaweb.google.com/lh/photo/w8YUjAohvWlwfyksUY6mrsKUdg1lDq1ZluHUQl8he4I?feat=directlink
na którym widać, że za uszczelnienie odpowiedzialne są elementy 32 i 34.
:
Ostatnio zmieniony przez rutek_ 2011-03-20, 06:01, w całości zmieniany 1 raz
temat rzeka...dostaniesz to www.motorista.pl pod nr katalogowym 91261MF5000 koszt 27zł (wszystko można kupić tylko nie wszyscy maja katalogi )
Ostatnio zmieniony przez rutek_ 2011-03-20, 06:01, w całości zmieniany 1 raz
Outsider
:
Link poprawiłem
z częściami problem tkwi że sklepy oferujące części zamienne nie mają dobrych katalogów a jak już mają to masakra dla przykładu w jednym z łódzkich salonów motocyklowych chciałem kupić do skutera Hondy Dylan 125 filtr powietrza a im według nr VIN wyskakiwała Honda Sky 50
z częściami problem tkwi że sklepy oferujące części zamienne nie mają dobrych katalogów a jak już mają to masakra dla przykładu w jednym z łódzkich salonów motocyklowych chciałem kupić do skutera Hondy Dylan 125 filtr powietrza a im według nr VIN wyskakiwała Honda Sky 50
Outsider
:
dziękuje, kupuje opony i przy okazji demontażu koła naprawię wyciek
:
Mały miszmasz wyszedł - według tego katalogu: http://www.cmsnl.com/hond...list/F++13.html numery części są raczej inne, niż podał rutek W podanym linku można ustalić numer części, uwzględniając zamienniki. Ja zamawiałem ostatnio wedlug niego parę gratów przez LCM Sokół w Lublinie i wszystko się zgodziło
:
Witam jestem nowy na tym forum i żeby nie było to w powitalni byłem.
Rutek podał właściwy numer zresztą na moją prośbę żeby się chłopak nie męczył z tym wyciekiem a niektórzy nadal piszą bzdury.O problemie przeczytajcie ze zrozumieniem a później piszcie.Zimering który jest mu potrzebny jest nabity na wałek kardana i uszczelnia zewnętrzną wargą. W katalogu trzeba znaleźć rysunek tylnego wahacza z wałem i tam się to znajduje.
Rutek podał właściwy numer zresztą na moją prośbę żeby się chłopak nie męczył z tym wyciekiem a niektórzy nadal piszą bzdury.O problemie przeczytajcie ze zrozumieniem a później piszcie.Zimering który jest mu potrzebny jest nabity na wałek kardana i uszczelnia zewnętrzną wargą. W katalogu trzeba znaleźć rysunek tylnego wahacza z wałem i tam się to znajduje.
:
W podanym przeze mnie katalogu nie ma takiej części - jest albo 91261ME4003 albo 91262MF5000 - a w Motoriscie rzeczywiście występuje 91261MF5000 - więc gdzieś jest błąd. Ja dotychczas zamawiałem z podanego przeze mnie katalogu i póki co wszystko się zgadzało ale zawsze warto porównać i się upewnić. Pozdrawiam
:
Według mojej wiedzy jest to: Oil Seal 36 x 46 x 6 91262-MF5-000.
Występuje tam też o-ring 53.5 x 3.5 91359-ME4-003 lub 91359-ME4-004
Występuje tam też o-ring 53.5 x 3.5 91359-ME4-003 lub 91359-ME4-004
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
Przestańcie wypisywać bzdury ,przeczytajcie to co napisałem ze ZROZUMIENIEM, korzystam od lat z tego katalogu, jeszcze raz powtórze czytać ze zrozumieniem i jeszcze jedno , siedze w mechanice kilkanaście lat i wiem co pisze
:
Nie pluj się, tylko znajdź część o podanym numerze w katologu innym niż motorista. Sam się naucz czytać ze zrozumieniem. Wszyscy się mylą, ale na szczęście do forum dołączył nieomylny. Eh...
:
Panie wszechwiedzący, dobrze, że jesteś, na tym Forum bardzo potrzebny jest ktoś, kto się zna na wszystkim, i każdemu poradzi w jego problemie.
PS. Nr tych uszczelnień, o których napisałem, sprawdziłem w 3 katalogach, i żaden z nich to nie był ten z Motoristy.
Odpowiedz do tematu
Maruda napisał/a: |
Przestańcie wypisywać bzdury ,przeczytajcie to co napisałem ze ZROZUMIENIEM, korzystam od lat z tego katalogu, jeszcze raz powtórze czytać ze zrozumieniem i jeszcze jedno , siedze w mechanice kilkanaście lat i wiem co pisze |
Panie wszechwiedzący, dobrze, że jesteś, na tym Forum bardzo potrzebny jest ktoś, kto się zna na wszystkim, i każdemu poradzi w jego problemie.
PS. Nr tych uszczelnień, o których napisałem, sprawdziłem w 3 katalogach, i żaden z nich to nie był ten z Motoristy.
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85