Kilka pytań
Odpowiedz do tematu

:
To jak to naprawi, to kwestie czysto techniczne, w oryginale ta główka przegubu jest wprasowana na stałe. Ten przegub z allegro jest chyba zaprasowany na stałe, nie jest rozbieralny, a oryginalne są zdejmowane, w gnieździe są takie blaszki sprężynki. Nawet oryginały zaprasowane z czasem dostają luzów, więc obspawanie daje pewność, że się z czasem nie poluzuje. :lol:

"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
jenny napisał/a:
pytanie do Shadownik : czy ten przegub będzie na 100 % pasował, czy muszę coś mierzyć...? Powiem Wam szczerze, że nie znam się na rozmiarach śrub, zawsze wszystko "pasuję" na oko.




Nie wiem jak wygląda samo cięgło,ale myślę, że ma gwint 6mm wtedy tylko nakręcamy przegub częścią "z rurką" na cięgło zaś gwint przegubu zewnętrzny wkładamy i przykręcamy nakrętką w otworze, który trzeba wywiercić w częsci, która jest na zdjęciu( w miejscu gdzie był zgrzany przegób fabryczny ) i przykręcamy.Jeśli cięgło nie ma gwintu to należy nagwintować . Zakładam że przegub z allegro posiada gwint M6 bo tak wygląda.Myślę że opisałem to dosyć "obrazowo" jeśli nie to pytaj.

'Nie wiem, nie znam się, nie rozumiem, zarobiony jestem"
jenny
[Usunięty]
:
Dobrze wyjąsniłeś :-)8

Z rowierceniem i nagwintowaniem problemu nie będzie, martwi mnie bardziej to, że nigdy nie miałam do czynienia z tymi cięgnami :-| Musze dokładnie oblukać jak to się tam zakłada, łączy.Próbowałam dostać u siebie w sklepie z łożyskami, muszą zamówić, będzie za kilka dni. Tylko nie wiem czy wielkość tego łożyska kulkowego (o ile dobrze to nazywam..? wiecie o co chodzi :-P ) ma znaczenie czy nie... dlatego mówię, że muszę jeszcze wszystko oblukać jak i co :-D



Hehe...już zacieram rączki, jutro mam wolne i pukam do drzwi garażu :chytrusek:

:
jenny napisał/a:
Dobrze wyjąsniłeś :-)8

Z rowierceniem i nagwintowaniem problemu nie będzie, martwi mnie bardziej to, że nigdy nie miałam do czynienia z tymi cięgnami :-| Musze dokładnie oblukać jak to się tam zakłada, łączy.Próbowałam dostać u siebie w sklepie z łożyskami, muszą zamówić, będzie za kilka dni. Tylko nie wiem czy wielkość tego łożyska kulkowego (o ile dobrze to nazywam..? wiecie o co chodzi :-P ) ma znaczenie czy nie... dlatego mówię, że muszę jeszcze wszystko oblukać jak i co :-D



Hehe...już zacieram rączki, jutro mam wolne i pukam do drzwi garażu :chytrusek:


O jakim łożysku piszesz? przy cięgnach raczej nie ma żadnego łożyska.

.......motór nie umiera nigdy, motór jest wieczny.....
jenny
[Usunięty]
:
Jakbym umiała nazwać to by nie było problemu ;-)

Z tego co wiem (wedle aukcji allegro) nazywane jest ono łożyskiem kulowym.

A czy tak rzeczywiście jest... któż to wie :-D

:
jenny napisał/a:
Jakbym umiała nazwać to by nie było problemu ;-)

Z tego co wiem (wedle aukcji allegro) nazywane jest ono łożyskiem kulowym.

A czy tak rzeczywiście jest... któż to wie :-D


To chyba był przegub kulowy ;-)

.......motór nie umiera nigdy, motór jest wieczny.....
jenny
[Usunięty]
:
A też to tak nazwać można, mam już "tą" część, hehe, trzeba tylko założyć :-D

A zaraz potem wymiana płynów mnie czeka no i wydechy... :twisted: i mogę śmigać :mrgreen:

jenny
[Usunięty]
:
Więc tak : przegub kulowy założony, trzeba było trochę dopasować, dorobić gwint, ale jest ok, tylko prawdopodobnie będę musiała trochę jeszcze popróbowac z ustawieniem dokładnie biegów, gdyż teraz biegi chodza ciężej (jak na razie) niż przedtem. Ale to sprawa czysto techniczna i trzeba tylko trochę "pokręcić" na gwincie.



No i jeszcze miałam podać cały numer vin, oto on , mam nadzieję, że uda mi się czegoś więcej dowiedzieć o mojej shadowce z Waszą pomocą :

PC 082012406



Z góry dziękuję za pomoc :thx:



EDIT: Poczytałam jeszcze trochę o numerach vin i doczytałam się że numery rozpoczynające się od PC08 miały Hondy Shadow VT 500 C oraz że ostatnie sztuki zjechały z taśmy produkcyjnej w 1987 roku.

Czy te informacje są poprawne?

Jeśli tak to mam nagrzebane "tyćkę" w papierach chyba... :roll:

:
Nie wiem z czego odczytałaś ten nr VIN, ale moim zdaniem jest on zdecydowanie za krótki. Moto z 83 r. powinno mieć nr podobny do tego JH2PC0804DM000020, z 84 r. JH2PC080*EM100001, z 85 r. JH2PC080*FM200005, a z 86 r. JH2PC080*GM30001. Ta literka po gwiazdce oznacz rok produkcji, zaczynając od roku 80-A, 81-B, 82-C, 83-D itd. :lol: Nr VIN powinien być wybity na głowice ramy, lub na tabliczce znamionowej, nie na silniku. :-D

"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
jenny
[Usunięty]
:
Wzięłam ten numer z dokumentów.

Dobra...muszę przejść się do garażu i sprawdzić dokładnie.

Swoją drogą tak coś mi się wydawało, że krótki ten numer.

Dzięki :thx:

:
Ja mam na przykład JH02PC0800FM000000

Jadę jadę na motorze...
:
To może pobawimy się w rozszyfrowanie nr VIN :chytrusek:



J-JAPAN (?)

H- HONDA (?)

2-?

PC-500C ; RC-700C

pomiędzy pojemnością (np.P ) a rokiem produkcji ( np. F jak u Cezara) znajdują się cztery cyfry ( np. u Cezara 0800, u mnie 1904) co one oznaczają ? :roll:

Gdyby dureń zrozumiał, że jest durniem, automatycznie przestałby być durniem. Z tego wniosek, że durnie rekrutują się jedynie spośród ludzi pewnych, że nie są durniami.
:
hmm myślę że PC nie znaczy 500C ale PC08... bo chyba PC21 to VT600 C.

ja nie zauważyłem że miałem wyłączonego numeryka dlatego tyak napisałem.. mój numer to dokładnie

JH2PC0802FM206567..

Jak czytać VIN??



http://www.data.com.pl/2_serwis/infotech/vin.html



http://www.autobaza.pl/ab/pl/web/productaa0100

Jadę jadę na motorze...
:
Cezar napisał/a:
hmm myślę że PC nie znaczy 500C ale PC08... bo chyba PC21 to VT600 C.

ja nie zauważyłem że miałem wyłączonego numeryka dlatego tyak napisałem.. mój numer to dokładnie

JH2PC0802FM206567..

Jak czytać VIN??



http://www.data.com.pl/2_serwis/infotech/vin.html



http://www.autobaza.pl/ab/pl/web/productaa0100




Mój nr to :



JH2RC1904EM_ _ _ _



czyli RC19 to VT 700C :?:

Gdyby dureń zrozumiał, że jest durniem, automatycznie przestałby być durniem. Z tego wniosek, że durnie rekrutują się jedynie spośród ludzi pewnych, że nie są durniami.
:
na to wychodzi.. wklepywałeś go do VIN Checkera?

Jadę jadę na motorze...
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group