Witam,
ostatnio zauważyłem problem i nie jestem pewien z czego wynika.
Mianowicie w czasie jazdy (silnik na obrotach) kierunki chodzą bardzo szybko.
Gdy silnik jest na niskich obrotach np. na skrzyżowaniu wszystko jest ok.
Co to może być i jak naprawić?
Odpowiedz do tematu
: kierunkowskazy ;/
:
może zaczyna" kończy"ci się regulator napięcia?Sprawdż napięcie ładowania....
motocykle to nie wszystko-liczy się pasja
CrusaderRider
CrusaderRider
:
No, takiej odpowiedzi się bałem i troszkę spodziewałem?
sorry, a jak go sprawdzić (napięcie ładowania)?
sorry, a jak go sprawdzić (napięcie ładowania)?
:
1. Bierzemy miernik.
2. Ustawiamy na pomiar napięcia stałego, zakres do 20 Volt.
3. Podpinamy minusowy przewód miernika /czarny/, do klemy "-" akumulatora.
4. Podpinamy plusowy przewód miernika /czerwony/, do klemy "+" akumulatora.
5. Odczytujemy wartość na wyświetlaczu miernika.
6. Odpalamy moto, odczytujemy wartość napięcia na wolnych obrotach.
7. Zwiększamy obroty silnika do około 3500 - 4000 obr/min, odczytujemy wskazania.
Napięcie ładowania podczas pracy silnika ma się zawierać w przedziale około 13 - 15 Volt.
Przy wyłączonym zapłonie napięcie powinno wynosić w granicach 12.3 -12.5 Volta.
wald napisał/a: |
No, takiej odpowiedzi się bałem i troszkę spodziewałem?
sorry, a jak go sprawdzić (napięcie ładowania)? |
1. Bierzemy miernik.
2. Ustawiamy na pomiar napięcia stałego, zakres do 20 Volt.
3. Podpinamy minusowy przewód miernika /czarny/, do klemy "-" akumulatora.
4. Podpinamy plusowy przewód miernika /czerwony/, do klemy "+" akumulatora.
5. Odczytujemy wartość na wyświetlaczu miernika.
6. Odpalamy moto, odczytujemy wartość napięcia na wolnych obrotach.
7. Zwiększamy obroty silnika do około 3500 - 4000 obr/min, odczytujemy wskazania.
Napięcie ładowania podczas pracy silnika ma się zawierać w przedziale około 13 - 15 Volt.
Przy wyłączonym zapłonie napięcie powinno wynosić w granicach 12.3 -12.5 Volta.
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
Dzięki
dzisiaj dokonuję pomiarów
dzisiaj dokonuję pomiarów
:
No to u mnie idealnie
Więc dalej nie wiem dlaczego kierunkowskazy tak zapinkalają
Więc dalej nie wiem dlaczego kierunkowskazy tak zapinkalają
:
no to pozostał ci przerywacz kierunkowskazów-do wymiany.Chyba że ci szybsze miganie nie przeszkadza
motocykle to nie wszystko-liczy się pasja
CrusaderRider
CrusaderRider
:
jak jadę szybciej to szybciej musze migać i jasna sprawa
:
Żeby podzielić się wrażeniami i przygodą...
Zrobiłem jeszcze ok. 500 km i padł...
Akumlator, po wymianie wszystko jest ok
Zrobiłem jeszcze ok. 500 km i padł...
Akumlator, po wymianie wszystko jest ok
:
Odpowiedz do tematu
No proszę Ładny finał a ja już chciałem żarówki podejrzewać, bo one jak się kończą to też potrafią w skrajnych przypadkach dać taki efekt.
Ciekawi mnie tylko, że miałeś prawidłowe napięcie na akumulatorze bez odpalonego silnika. No chyba, że pomiar dokonany zaraz po wyłączeniu motoru
Ciekawi mnie tylko, że miałeś prawidłowe napięcie na akumulatorze bez odpalonego silnika. No chyba, że pomiar dokonany zaraz po wyłączeniu motoru