Czy zna ktoś rozmiar śruby ze zdjęcia? Czy ona jest wkręcana w gwint umieszczony w ramie?
Czy ona coś jeszcze mocuje, oprócz gmola i atrapy chłodnicy? Jutro chciałbym zrobić trasę, a nie mogę znaleźć nic pasującego w garażu. Po ostatniej jeździe gdzieś została....
Odpowiedz do tematu
: co to za śruba?
:
Poszukałem trochę i wychodzi mi 6X28 z kołnierzem wg rysunków na motorista. A może ktoś z was ma ich za dużo i chciałby sprzedać?
:
Będzie pasowała każda śruba M6 o długości 25-30 mm. Może być bez kołnierza, zastosuj podkładkę.
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
Dziś nabyłem 25 i 30, ale chyba poprzedniej zostało trochę w środku, bo nie chce się wkręcić 6'tka. Ściągnę jutro gmola, osłonę chłodnicy to może zobaczę więcej w otworze.
:
Sprawdź jaki jest tam gwint /w otworze/, czy przypadkiem nie drobnozwojny.
dzinks napisał/a: |
Dziś nabyłem 25 i 30, ale chyba poprzedniej zostało trochę w środku, bo nie chce się wkręcić 6'tka. Ściągnę jutro gmola, osłonę chłodnicy to może zobaczę więcej w otworze. |
Sprawdź jaki jest tam gwint /w otworze/, czy przypadkiem nie drobnozwojny.
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
Śruba wkręcana jest w tuleję gumową, która w środku ma metalową mniejszą tulejkę, trzyma się na zasadzie rozporu. Poza tym śruba ta trzyma całą chłodnicę od góry, a nie tylko gmola.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
:
Z ciekawości wykręciłem tą śrubę u siebie. Gwint jest normalny czyli m6 X 1,0.
Może być minimalna różnica w głębokości narżnięcia gwintu. Proponuję przegwintować otwór
zwykłym gwintownikiem m6.
Z krainy zwątpienia, pozdrawiam Cię Gość nieśmiało.
Todek napisał/a: | ||
Sprawdź jaki jest tam gwint /w otworze/, czy przypadkiem nie drobnozwojny. |
Z ciekawości wykręciłem tą śrubę u siebie. Gwint jest normalny czyli m6 X 1,0.
Może być minimalna różnica w głębokości narżnięcia gwintu. Proponuję przegwintować otwór
zwykłym gwintownikiem m6.
Z krainy zwątpienia, pozdrawiam Cię Gość nieśmiało.
:
Wczoraj zabrałem się do roboty i okazało się tak jak przewidywałem, śruba została ścięta/złamana. Prawdopodobnie uległa już lekkiemu uszkodzeniu w pod koniec zeszłego sezonu, gdy Misiek miał lekki szlif.
Co do mocowania, podam kolejność elementów:
1. Gmol
2. plastikowa ochrona chłodnicy
3. Gumowy element włożony w otwór ucha od chłodnicy.
4. rama - gwintowany otwór.
Wkręciłem bez problemu 30mm śrubę z podkładką.
Przy okazji zobaczyliśmy, że gmol jest lekko skrzywiony.
Możecie podpowiedzieć do kogo najlepiej oddać w celu naprawy porysowanej/zdartej chromowanej powierzchni gmola?
Co do mocowania, podam kolejność elementów:
1. Gmol
2. plastikowa ochrona chłodnicy
3. Gumowy element włożony w otwór ucha od chłodnicy.
4. rama - gwintowany otwór.
Wkręciłem bez problemu 30mm śrubę z podkładką.
Przy okazji zobaczyliśmy, że gmol jest lekko skrzywiony.
Możecie podpowiedzieć do kogo najlepiej oddać w celu naprawy porysowanej/zdartej chromowanej powierzchni gmola?
:
Nie tworząc dodatkowego tematu zapytam o inny metalowy element.
Czy wiecie gdzie można nabyć śruby nr 13 i 14?
Są to dwie śruby montowane do podnóżka kierowcy.
Czy nie bawić się i kupić oryginalne, bo moje trochę się już zjechały?
Czy wiecie gdzie można nabyć śruby nr 13 i 14?
Są to dwie śruby montowane do podnóżka kierowcy.
Czy nie bawić się i kupić oryginalne, bo moje trochę się już zjechały?
:
Jeżeli chcesz mieć oryginalne, to tylko serwis. Koszt będzie około 7 zeta za sztukę.
Albo jak nie zależy Ci na oryginalności to, kup normalne śruby z kwasówki, ze zwykłym lub imbusowym łbem, wypoleruj i będą ok.
Rozmiar tych śrub to:
fi 6 x 12 mm 2 szt.
fi 6 x 16 mm 2 szt.
Albo jak nie zależy Ci na oryginalności to, kup normalne śruby z kwasówki, ze zwykłym lub imbusowym łbem, wypoleruj i będą ok.
Rozmiar tych śrub to:
fi 6 x 12 mm 2 szt.
fi 6 x 16 mm 2 szt.
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
Moje wyglądają jakby miały dodatkowo dospawane główki do łba. Łeb śruby jeszcze nie mam zjechany ale tylko te dospawane główki. Moto jest salonowe.
Czy u siebie spotkaliście się z podobnym?
Czy u siebie spotkaliście się z podobnym?
:
Takie śruby występują w wielu modelach Shadow, i nie tylko. Takie śruby są np. w przednich podnóżkach VTX1300C.
Łeb tej śruby wygląda jak nakrętka kołpakowa.
http://www.google.pl/imgr...ved=0CCwQ9QEwAw
Łeb tej śruby wygląda jak nakrętka kołpakowa.
http://www.google.pl/imgr...ved=0CCwQ9QEwAw
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
Odpowiedz do tematu
Racja :) Muszę zajść do jakiegoś metalowego to może coś znajdę.
Rozmiary znam, to będzie łatwiej.
Dzięki
Rozmiary znam, to będzie łatwiej.
Dzięki