Odpowiedz do tematu
:
Ja mam właśnie pytanie odnośnie przesiadki z 600 na 750 spirit moze tam kiedyś w przyszlosci jak to się ma jeśli chodzi o wage czy duzo ciezszy i czy czuc w czasie jazdy ze jedziemy wieksza potega jak ze spalaniem no i osiagi przyspieszenie itd ;) celował bym w wersje kardanowa
:
koledzy, a czemu nie bierzecie pod uwagę przy przesiadkach VT800?
rama wyraźnie większa niż vt750 - moc i osiągi zdecydowanie też - ja ujeżdżam i jestem bardzo zadowolony.
rama wyraźnie większa niż vt750 - moc i osiągi zdecydowanie też - ja ujeżdżam i jestem bardzo zadowolony.
:
Od której VT750 ma większą ramę VT800, jakos nie wydaje mi się.
Jedynie podnóżki kierujacego w VT800 są troche bardziej wysuniete do przodu, niż w modelach VT750 z 83 i bliźniaczych VT700 z 84-85.
celuloz napisał/a: |
koledzy, a czemu nie bierzecie pod uwagę przy przesiadkach VT800?
rama wyraźnie większa niż vt750 - moc i osiągi zdecydowanie też - ja ujeżdżam i jestem bardzo zadowolony. |
Od której VT750 ma większą ramę VT800, jakos nie wydaje mi się.
Jedynie podnóżki kierujacego w VT800 są troche bardziej wysuniete do przodu, niż w modelach VT750 z 83 i bliźniaczych VT700 z 84-85.
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
powiem Ci ze jestem po takiej przesiadce i nie żaluje jak już wcześniej pisałem, nie jest to motocykl docelowy ale póki co cieszy mnie ogromnie, waga ciut większa ale gabaryty dają takie odczucie,
jeśli chodzi o wersje na kardanie, cóż... miałem okazje wczoraj nakręcić kilka kilometrów, wiecej powiem po weekendowym wypadzie na mazury ale raczej dalej nic dobrego nie będę miał do powiedzenia, jestem wysoki a nóżki są jeszcze bliżej tyłka niż we wcześniejszym modelu, ledwo daje rade zmieniać biegi, siedzi się niżej, górna rura aż pali w d...psko, pasażerka też miała gorsze wrażenia, co do nowszego modelu spirita, ale to może być poprostu kwestia przyzwyczajenia do dobrego
prędkość maksymalna lepsza raczej ale nie tak agresywne przyspieszenie- takie mam pierwsze odczucia ale po miescie ciężko rzetelnie ocenić
co do vt 800, nie każdy ma odwage kupić maszyne z tych roczników, wiadomo takie motory wymagają wiecej troski i uwagi mechanicznie, części są mniej dostępne itp więc napewno nie jest to złoty środek na rozwiązanie problemu z tematu
jack8823 napisał/a: |
Ja mam właśnie pytanie odnośnie przesiadki z 600 na 750 spirit moze tam kiedyś w przyszlosci jak to się ma jeśli chodzi o wage czy duzo ciezszy i czy czuc w czasie jazdy ze jedziemy wieksza potega jak ze spalaniem no i osiagi przyspieszenie itd ;) celował bym w wersje kardanowa |
powiem Ci ze jestem po takiej przesiadce i nie żaluje jak już wcześniej pisałem, nie jest to motocykl docelowy ale póki co cieszy mnie ogromnie, waga ciut większa ale gabaryty dają takie odczucie,
jeśli chodzi o wersje na kardanie, cóż... miałem okazje wczoraj nakręcić kilka kilometrów, wiecej powiem po weekendowym wypadzie na mazury ale raczej dalej nic dobrego nie będę miał do powiedzenia, jestem wysoki a nóżki są jeszcze bliżej tyłka niż we wcześniejszym modelu, ledwo daje rade zmieniać biegi, siedzi się niżej, górna rura aż pali w d...psko, pasażerka też miała gorsze wrażenia, co do nowszego modelu spirita, ale to może być poprostu kwestia przyzwyczajenia do dobrego
prędkość maksymalna lepsza raczej ale nie tak agresywne przyspieszenie- takie mam pierwsze odczucia ale po miescie ciężko rzetelnie ocenić
co do vt 800, nie każdy ma odwage kupić maszyne z tych roczników, wiadomo takie motory wymagają wiecej troski i uwagi mechanicznie, części są mniej dostępne itp więc napewno nie jest to złoty środek na rozwiązanie problemu z tematu
VT 600 -> VT 750 DC -> VZR M1800R -> Triumph Tiger SE 1050
:
vt800 zdecydowanie się bardziej nadaje dla wyższych osób niż vt750 - sprawdzone empirycznie.
Co do dostępności części - jest naprawdę nieźle - tylko trzeba samemu poszukać numerów katalogowych.
Co do dostępności części - jest naprawdę nieźle - tylko trzeba samemu poszukać numerów katalogowych.
:
No pewnie ze warto
:
Ja także się chce przesiąść w przyszłym sezonie (jak portfel pozwoli) z vt 600 (r 92, i troszku awaryjny) na Honde vt 750 dc black widow r.2001-2003.
W sumie zadowolonym z mej 600 ale ma mało w baku (9 l.) przez co co chwila trza pamietac o stacji:/ no i troszku sie psuje co chwila cos przez co wątpie bym ją sprzedał:/ no ale trzeba miec nadzieje:D
W sumie zadowolonym z mej 600 ale ma mało w baku (9 l.) przez co co chwila trza pamietac o stacji:/ no i troszku sie psuje co chwila cos przez co wątpie bym ją sprzedał:/ no ale trzeba miec nadzieje:D
:
Witajcie :)
Noszę się z zamiarem przesiadki z VT600 na VT750 Aero. Czy poczuję różnicę 3 koni i 10Nm? Ktoś z Was przerabiał ten temat?
Noszę się z zamiarem przesiadki z VT600 na VT750 Aero. Czy poczuję różnicę 3 koni i 10Nm? Ktoś z Was przerabiał ten temat?
:
Nie poczujesz. kup 1100 pewnie będzie tańsze
:
Z moje przesiadki z VT600 (1998) na VT750 Spirit (2010) jestem bardzo zadowolony.
Oby drzewa, z których zrobią nasze trumny, rosły jak najdłużej
:
No właśnie zdania są podzielone :)
Wczoraj miałem okazję przejechać się kawałek tym motocyklem. Swoją drogą naprawdę niezła perełka.
Nie sądziłem, że cruiser może być aż tak wygodny... Jedzie się nim jak w bajce, ale nie wiem czy w trasie z pasażerem poczuję jakąś większą różnicę.
Wczoraj miałem okazję przejechać się kawałek tym motocyklem. Swoją drogą naprawdę niezła perełka.
Nie sądziłem, że cruiser może być aż tak wygodny... Jedzie się nim jak w bajce, ale nie wiem czy w trasie z pasażerem poczuję jakąś większą różnicę.
:
A ja Ci polecę swój motocykl- Honda Magna VF750C. Tutaj z pewnością poczujesz różnicę w mocy. Moim zdaniem, komfort jazdy jest o wiele większy niż na cruiserkach (Hondy Shadow są nieco bardziej twarde, jeździłem na VT600, VT750 C2, VT1100C). Silnik jest dobrze wyrównoważony, wibracje właściwie nie istnieją. Siodło bardzo duże, bardzo miękkie i wygodne.
Minusem- nieco przysłabe hamulce (z przodu jedna tarcza, z tyłu bęben). Niektórym brakuje "bulgotu" V-dwójki
Witek napisał/a: |
Nie sądziłem, że cruiser może być aż tak wygodny |
A ja Ci polecę swój motocykl- Honda Magna VF750C. Tutaj z pewnością poczujesz różnicę w mocy. Moim zdaniem, komfort jazdy jest o wiele większy niż na cruiserkach (Hondy Shadow są nieco bardziej twarde, jeździłem na VT600, VT750 C2, VT1100C). Silnik jest dobrze wyrównoważony, wibracje właściwie nie istnieją. Siodło bardzo duże, bardzo miękkie i wygodne.
Minusem- nieco przysłabe hamulce (z przodu jedna tarcza, z tyłu bęben). Niektórym brakuje "bulgotu" V-dwójki
-=ShadoW=-
:
przerabiałem taki temat, jeździłem VT 600, następnie przesiadłem się na VT 750 Spirit a następnie VT 1100 Sabre. Zdecydowanie brał bym 1100.np Sabre jest trochę mocniejsza niż C2 ACE więc tym bardziej czuć różnicę między 600 a 1100.
:
Dzięki, ale trochę inny typ preferuję ;)
Sabre jest bardzo fajna, bo ma szklanki na lagach i kierunki na belce, ale jakoś cięzko mi się przekonać do tych felg...
towalsky napisał/a: |
A ja Ci polecę swój motocykl- Honda Magna VF750C. |
Dzięki, ale trochę inny typ preferuję ;)
mariioo napisał/a: |
Zdecydowanie brał bym 1100.np Sabre jest trochę mocniejsza niż C2 ACE więc tym bardziej czuć różnicę między 600 a 1100.. |
Sabre jest bardzo fajna, bo ma szklanki na lagach i kierunki na belce, ale jakoś cięzko mi się przekonać do tych felg...
:
Jest kilka modeli 1100, różnią się chociażby wyglądem. Przesiadłam się z 600 na 1100 i jestem zadowolona. Ale już chyba kiedyś rozmawialiśmy o tym
Odpowiedz do tematu
Witek napisał/a: | ||
Sabre jest bardzo fajna, bo ma szklanki na lagach i kierunki na belce, ale jakoś cięzko mi się przekonać do tych felg... |
Jest kilka modeli 1100, różnią się chociażby wyglądem. Przesiadłam się z 600 na 1100 i jestem zadowolona. Ale już chyba kiedyś rozmawialiśmy o tym
Jeśli marnowanie czasu daje ci radość, to nie jest to czas zmarnowany.