To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum SHOC.PL

VT 700/750/800 - Prostowanie zbiornika paliwa

Anonymous - 2010-09-17, 16:42

Takie właśnie urządzenie mamy u nas w firmie tylko ze jest dodatkowo jeszcze zgrzewarka ;-)

Znalazłem lepsze rozwiązanie :-D

Zakupiłem zbiornik na alledrogo.



Ale tamten zbiornik i tak spróbuje wyprostować na ile się da ;-)

Anonymous - 2010-11-21, 11:24

Panowie trochę to trwało ale już jest...posunąłem się dalej w moich pracach nad zbiornikiem.

Najpierw skończyłem moto :mrgreen: i stąd te opóźnienie ale to chyba logiczne co miało priorytet wyższy ;-)

Przy moto zostało mi parę pierdołków (lusterko,siedzenia obszyć,wyłacznik zapłonu) już będzie cacy :-D



Wracając do zbiornika..jak pisnąłem że wezmę sie za niego tak tez i się stało :->

spodziewałem się że będzie to trudniejsza sprawa ale poszło ja dotąd dość głądko i tylko z jedną małą niespodzianką :-/



Na początku było tak..

MCY - 2010-11-21, 11:28

Czytamy i czekamy.
Anonymous - 2010-11-21, 11:31

Qurna nie mogę znaleźć dodawania fotek..a już dodawałem :-/
ciachu - 2010-11-21, 11:42

Mała podpowiedź ;-)

http://www.shadow.org.pl/...opic.php?t=3289

Anonymous - 2010-11-21, 11:47

Dzieki Ciachu zaraz będą fotki :chytrusek:

Na początku tak wyglądał..



Po próbach z łyżką i ciśnieniem powietrza a z tym to radzę uważać bo mi wydęło zbiornik od spodu (w miejscu na ramę :evil: )..może jak by podgrzać to były by lepsze efekty ale niestety byłem sam w warsztacie..

postanowiłem wyciąć wgnieciony odcinek :->





następnie wyklepałem i wspawałem na swoje poprzednie miejsce ;-)



później już tylko szlifowanie pod klepanie większych zgniotek i przygotowanie do cynowania :roll:









i mamy efekt końcowy przed nałożeniem szpachli..starałem się żeby było jak najmniej wgniotek i jak najmniej szpachli..na dzień dzisiejszy wygląda to tak.

Wiem że dla kogoś to może być druciarstwo ale chciałem sprawdzić czy da się to zrobić i da się :mrgreen:





cdn..

Pavello61 - 2010-11-21, 13:20
Temat postu: odp
dla mnie to nie druciarstwo . mogę tylko pogratulować umiejętności i możliwości takich napraw. Jestem przekonany , że jak go skończysz - to będzie wyglądał " jak z fabryki "

PS . a jak zabezpieczysz go od srodka , żeby nie rdzewiał ? :roll:

Wstaw fotki jak będzie gotowy

:chytrusek:

dydzio - 2010-11-21, 14:53

voytec napisał/a:
postanowiłem wyciąć wgnieciony odcinek :->


Powiem krótko - jesteś hardkorem :D

markiz70 - 2010-11-21, 16:19

brawo :thx: Tylko porządnie zabezpiecz przed korozją.Jak miałem robiony podobnie zbiornik od Junaka to po roku pokazały się "pęcherze"
Anonymous - 2010-11-21, 17:10
Temat postu: Re: odp
dzieki panowie :thx:

Pavello61 napisał/a:


a jak zabezpieczysz go od srodka , żeby nie rdzewiał ? :roll:



właśnie tego jeszcze nie wiem :-?

Anonymous - 2010-11-21, 18:34

markiz70 napisał/a:
brawo :thx: Tylko porządnie po roku pokazały się "pęcherze"


o stronę zewnętrzną nie mam obaw..co innego od środka :-/

To mnie martwi trochę :-?



A tak wygląda moje moto już na dzień dzisiejszy po naprawie :-D

(jeszcze nie naklejone emblematy i nie wyczyszczona)






KALI - 2010-11-21, 21:31

Już jest ładniutka.
Yarpen - 2010-11-22, 22:00

Nom aż się łezka w oku kręci, że musi poczekać do wiosny...
Oset - 2010-11-24, 18:53

Warsztaty samochodowe robią to tak: w miejsce wgniecenia przyspawują dżwignię która jest następnie ciągniona powolutku do przodu, do tyłu?, myślę że ten patent sprawdziłby się przy baku.
McGregor - 2010-11-24, 19:03

Oset napisał/a:
Warsztaty samochodowe robią to tak: w miejsce wgniecenia przyspawują dżwignię która jest następnie ciągniona powolutku do przodu, do tyłu?, myślę że ten patent sprawdziłby się przy baku.




U mnie takim sposobem był wyciągany zbiornik i nawet nieźle to wyszło.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group