VT 700/750/800 - Prostowanie zbiornika paliwa
Anonymous - 2010-09-17, 16:42
Takie właśnie urządzenie mamy u nas w firmie tylko ze jest dodatkowo jeszcze zgrzewarka
Znalazłem lepsze rozwiązanie
Zakupiłem zbiornik na alledrogo.
Ale tamten zbiornik i tak spróbuje wyprostować na ile się da
Anonymous - 2010-11-21, 11:24
Panowie trochę to trwało ale już jest...posunąłem się dalej w moich pracach nad zbiornikiem.
Najpierw skończyłem moto i stąd te opóźnienie ale to chyba logiczne co miało priorytet wyższy
Przy moto zostało mi parę pierdołków (lusterko,siedzenia obszyć,wyłacznik zapłonu) już będzie cacy
Wracając do zbiornika..jak pisnąłem że wezmę sie za niego tak tez i się stało
spodziewałem się że będzie to trudniejsza sprawa ale poszło ja dotąd dość głądko i tylko z jedną małą niespodzianką
Na początku było tak..
MCY - 2010-11-21, 11:28
Czytamy i czekamy.
Anonymous - 2010-11-21, 11:31
Qurna nie mogę znaleźć dodawania fotek..a już dodawałem
ciachu - 2010-11-21, 11:42
Mała podpowiedź
http://www.shadow.org.pl/...opic.php?t=3289
Anonymous - 2010-11-21, 11:47
Dzieki Ciachu zaraz będą fotki
Na początku tak wyglądał..
Po próbach z łyżką i ciśnieniem powietrza a z tym to radzę uważać bo mi wydęło zbiornik od spodu (w miejscu na ramę )..może jak by podgrzać to były by lepsze efekty ale niestety byłem sam w warsztacie..
postanowiłem wyciąć wgnieciony odcinek
następnie wyklepałem i wspawałem na swoje poprzednie miejsce
później już tylko szlifowanie pod klepanie większych zgniotek i przygotowanie do cynowania
i mamy efekt końcowy przed nałożeniem szpachli..starałem się żeby było jak najmniej wgniotek i jak najmniej szpachli..na dzień dzisiejszy wygląda to tak.
Wiem że dla kogoś to może być druciarstwo ale chciałem sprawdzić czy da się to zrobić i da się
cdn..
Pavello61 - 2010-11-21, 13:20 Temat postu: odp dla mnie to nie druciarstwo . mogę tylko pogratulować umiejętności i możliwości takich napraw. Jestem przekonany , że jak go skończysz - to będzie wyglądał " jak z fabryki "
PS . a jak zabezpieczysz go od srodka , żeby nie rdzewiał ?
Wstaw fotki jak będzie gotowy
dydzio - 2010-11-21, 14:53
voytec napisał/a: | postanowiłem wyciąć wgnieciony odcinek |
Powiem krótko - jesteś hardkorem :D
markiz70 - 2010-11-21, 16:19
brawo Tylko porządnie zabezpiecz przed korozją.Jak miałem robiony podobnie zbiornik od Junaka to po roku pokazały się "pęcherze"
Anonymous - 2010-11-21, 17:10 Temat postu: Re: odp dzieki panowie
Pavello61 napisał/a: |
a jak zabezpieczysz go od srodka , żeby nie rdzewiał ?
|
właśnie tego jeszcze nie wiem
Anonymous - 2010-11-21, 18:34
markiz70 napisał/a: | brawo Tylko porządnie po roku pokazały się "pęcherze" |
o stronę zewnętrzną nie mam obaw..co innego od środka
To mnie martwi trochę
A tak wygląda moje moto już na dzień dzisiejszy po naprawie
(jeszcze nie naklejone emblematy i nie wyczyszczona)
KALI - 2010-11-21, 21:31
Już jest ładniutka.
Yarpen - 2010-11-22, 22:00
Nom aż się łezka w oku kręci, że musi poczekać do wiosny...
Oset - 2010-11-24, 18:53
Warsztaty samochodowe robią to tak: w miejsce wgniecenia przyspawują dżwignię która jest następnie ciągniona powolutku do przodu, do tyłu?, myślę że ten patent sprawdziłby się przy baku.
McGregor - 2010-11-24, 19:03
Oset napisał/a: | Warsztaty samochodowe robią to tak: w miejsce wgniecenia przyspawują dżwignię która jest następnie ciągniona powolutku do przodu, do tyłu?, myślę że ten patent sprawdziłby się przy baku. |
U mnie takim sposobem był wyciągany zbiornik i nawet nieźle to wyszło.
|
|
|