VT 1100 - kierunkowskazy ;/
wald - 2010-06-19, 20:41 Temat postu: kierunkowskazy ;/ Witam,
ostatnio zauważyłem problem i nie jestem pewien z czego wynika.
Mianowicie w czasie jazdy (silnik na obrotach) kierunki chodzą bardzo szybko.
Gdy silnik jest na niskich obrotach np. na skrzyżowaniu wszystko jest ok.
Co to może być i jak naprawić?
markiz70 - 2010-06-19, 22:00
może zaczyna" kończy"ci się regulator napięcia?Sprawdż napięcie ładowania....
wald - 2010-06-19, 22:41
No, takiej odpowiedzi się bałem i troszkę spodziewałem?
sorry, a jak go sprawdzić (napięcie ładowania)?
Todek - 2010-06-19, 22:55
wald napisał/a: | No, takiej odpowiedzi się bałem i troszkę spodziewałem?
sorry, a jak go sprawdzić (napięcie ładowania)? |
1. Bierzemy miernik.
2. Ustawiamy na pomiar napięcia stałego, zakres do 20 Volt.
3. Podpinamy minusowy przewód miernika /czarny/, do klemy "-" akumulatora.
4. Podpinamy plusowy przewód miernika /czerwony/, do klemy "+" akumulatora.
5. Odczytujemy wartość na wyświetlaczu miernika.
6. Odpalamy moto, odczytujemy wartość napięcia na wolnych obrotach.
7. Zwiększamy obroty silnika do około 3500 - 4000 obr/min, odczytujemy wskazania.
Napięcie ładowania podczas pracy silnika ma się zawierać w przedziale około 13 - 15 Volt.
Przy wyłączonym zapłonie napięcie powinno wynosić w granicach 12.3 -12.5 Volta.
wald - 2010-06-20, 07:38
Dzięki
dzisiaj dokonuję pomiarów
wald - 2010-06-20, 21:26
No to u mnie idealnie
Więc dalej nie wiem dlaczego kierunkowskazy tak zapinkalają
markiz70 - 2010-06-20, 22:01
no to pozostał ci przerywacz kierunkowskazów-do wymiany.Chyba że ci szybsze miganie nie przeszkadza
wald - 2010-06-20, 23:44
jak jadę szybciej to szybciej musze migać i jasna sprawa
wald - 2010-09-27, 23:41
Żeby podzielić się wrażeniami i przygodą...
Zrobiłem jeszcze ok. 500 km i padł...
Akumlator, po wymianie wszystko jest ok
Jeżol - 2010-09-28, 22:17
No proszę Ładny finał a ja już chciałem żarówki podejrzewać, bo one jak się kończą to też potrafią w skrajnych przypadkach dać taki efekt.
Ciekawi mnie tylko, że miałeś prawidłowe napięcie na akumulatorze bez odpalonego silnika. No chyba, że pomiar dokonany zaraz po wyłączeniu motoru
|
|
|