To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum SHOC.PL

VT 1100 - kierunkowskazy ;/

wald - 2010-06-19, 20:41
Temat postu: kierunkowskazy ;/
Witam,

ostatnio zauważyłem problem i nie jestem pewien z czego wynika.

Mianowicie w czasie jazdy (silnik na obrotach) kierunki chodzą bardzo szybko.

Gdy silnik jest na niskich obrotach np. na skrzyżowaniu wszystko jest ok.

Co to może być i jak naprawić? :-/

markiz70 - 2010-06-19, 22:00

może zaczyna" kończy"ci się regulator napięcia?Sprawdż napięcie ładowania....
wald - 2010-06-19, 22:41

No, takiej odpowiedzi się bałem i troszkę spodziewałem?

sorry, a jak go sprawdzić (napięcie ładowania)?

Todek - 2010-06-19, 22:55

wald napisał/a:
No, takiej odpowiedzi się bałem i troszkę spodziewałem?

sorry, a jak go sprawdzić (napięcie ładowania)?




1. Bierzemy miernik.

2. Ustawiamy na pomiar napięcia stałego, zakres do 20 Volt.

3. Podpinamy minusowy przewód miernika /czarny/, do klemy "-" akumulatora.

4. Podpinamy plusowy przewód miernika /czerwony/, do klemy "+" akumulatora.

5. Odczytujemy wartość na wyświetlaczu miernika.

6. Odpalamy moto, odczytujemy wartość napięcia na wolnych obrotach.

7. Zwiększamy obroty silnika do około 3500 - 4000 obr/min, odczytujemy wskazania.



Napięcie ładowania podczas pracy silnika ma się zawierać w przedziale około 13 - 15 Volt.

Przy wyłączonym zapłonie napięcie powinno wynosić w granicach 12.3 -12.5 Volta.

wald - 2010-06-20, 07:38

Dzięki :thx:

dzisiaj dokonuję pomiarów

wald - 2010-06-20, 21:26

No to u mnie idealnie :-?

Więc dalej nie wiem dlaczego kierunkowskazy tak zapinkalają :evil:

markiz70 - 2010-06-20, 22:01

no to pozostał ci przerywacz kierunkowskazów-do wymiany.Chyba że ci szybsze miganie nie przeszkadza :lol:
wald - 2010-06-20, 23:44

jak jadę szybciej to szybciej musze migać i jasna sprawa :chytrusek:
wald - 2010-09-27, 23:41

Żeby podzielić się wrażeniami i przygodą...

Zrobiłem jeszcze ok. 500 km i padł...

Akumlator, po wymianie wszystko jest ok :!:

Jeżol - 2010-09-28, 22:17

No proszę :!: Ładny finał a ja już chciałem żarówki podejrzewać, bo one jak się kończą to też potrafią w skrajnych przypadkach dać taki efekt.



Ciekawi mnie tylko, że miałeś prawidłowe napięcie na akumulatorze bez odpalonego silnika. No chyba, że pomiar dokonany zaraz po wyłączeniu motoru :koso:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group