To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum SHOC.PL

VT 700/750/800 - montaż kierunków oryginalnych VT750 spirit 2002 wersja USA

Anonymous - 2010-05-27, 11:02
Temat postu: montaż kierunków oryginalnych VT750 spirit 2002 wersja USA
Witam,



Proszę o radę, jak podłączyć oryginalne tylne kierunki do mojej hondy:) Poprzedni właściciel zamontował sobie takie małe przy tablicy rejestracyjnej i z tego co widzę to jest tam tylko jeden kabel dochodzący A oryginałach wystają dwa ????:) Jak podpiąć te oryginalne?



Dzięki z góry

Todek - 2010-05-27, 11:08

Pójdź za tym jednym przewodem do kostki. Powinny być w niej miejsca na podłączenie przewodów masowych. :lol:
Anonymous - 2010-05-27, 11:21

Todek napisał/a:
Pójdź za tym jednym przewodem do kostki. Powinny być w niej miejsca na podłączenie przewodów masowych. :lol:




Aha, rozumiem ,że z kierunków wychodzi jeden przewód masowy ,a drugi do podłączenia, i jak dotrę do kostki z przewodem z obecnego kierunkowskazu to potem tam mam wpiąć masę z kierunku również????



Jak widać po pytaniach wiedza elektryczna słaba :-(





Da się jakoś poznać który przewód jest masowy ? Nie będzie dużego ałłaaa jak podepnę na odwrót :)

R0bi - 2010-05-27, 16:26

Raffal napisał/a:
Todek napisał/a:
Pójdź za tym jednym przewodem do kostki. Powinny być w niej miejsca na podłączenie przewodów masowych. :lol:




Aha, rozumiem ,że z kierunków wychodzi jeden przewód masowy ,a drugi do podłączenia, i jak dotrę do kostki z przewodem z obecnego kierunkowskazu to potem tam mam wpiąć masę z kierunku również????



Jak widać po pytaniach wiedza elektryczna słaba :-(





Da się jakoś poznać który przewód jest masowy ? Nie będzie dużego ałłaaa jak podepnę na odwrót :)


Przewód masowy zawsze idzie na obudowę urządzenia (tu żarówki), a prądowy z włókno. Jak podepepniesz odwrotnie, to w najlepszym przypadku spalisz bezpiecznik.

Todek - 2010-05-27, 19:27

R0bi napisał/a:
Raffal napisał/a:
Todek napisał/a:
Pójdź za tym jednym przewodem do kostki. Powinny być w niej miejsca na podłączenie przewodów masowych. :lol:




Aha, rozumiem ,że z kierunków wychodzi jeden przewód masowy ,a drugi do podłączenia, i jak dotrę do kostki z przewodem z obecnego kierunkowskazu to potem tam mam wpiąć masę z kierunku również????



Jak widać po pytaniach wiedza elektryczna słaba :-(





Da się jakoś poznać który przewód jest masowy ? Nie będzie dużego ałłaaa jak podepnę na odwrót :)


Przewód masowy zawsze idzie na obudowę urządzenia (tu żarówki), a prądowy z włókno. Jak podepepniesz odwrotnie, to w najlepszym przypadku spalisz bezpiecznik.




Jeżeli z tego oryginalnego kierunkowskazu wychodzą dwa przewody, to zapewne gniazdo, obudowa żarówki, nie ma innego styku z masą. :lol: A więc nawet jak podepnie odwrotnie, to nie powinno się nic złego dziać. :lol: Kierunek powinien działać prawidłowo. :lol:

R0bi - 2010-05-27, 22:10

Todek napisał/a:
R0bi napisał/a:
Raffal napisał/a:
Todek napisał/a:
Pójdź za tym jednym przewodem do kostki. Powinny być w niej miejsca na podłączenie przewodów masowych. :lol:




Aha, rozumiem ,że z kierunków wychodzi jeden przewód masowy ,a drugi do podłączenia, i jak dotrę do kostki z przewodem z obecnego kierunkowskazu to potem tam mam wpiąć masę z kierunku również????



Jak widać po pytaniach wiedza elektryczna słaba :-(





Da się jakoś poznać który przewód jest masowy ? Nie będzie dużego ałłaaa jak podepnę na odwrót :)


Przewód masowy zawsze idzie na obudowę urządzenia (tu żarówki), a prądowy z włókno. Jak podepepniesz odwrotnie, to w najlepszym przypadku spalisz bezpiecznik.




Jeżeli z tego oryginalnego kierunkowskazu wychodzą dwa przewody, to zapewne gniazdo, obudowa żarówki, nie ma innego styku z masą. :lol: A więc nawet jak podepnie odwrotnie, to nie powinno się nic złego dziać. :lol: Kierunek powinien działać prawidłowo. :lol:


Może nie mieć styku z masą motocykla, ale z masą obudowy kierunkowskazu już może mieć - a wtedy nagle na obudowie pojawia się plus.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group