VT 700/750/800 - montaż kierunków oryginalnych VT750 spirit 2002 wersja USA
Anonymous - 2010-05-27, 11:02 Temat postu: montaż kierunków oryginalnych VT750 spirit 2002 wersja USA Witam,
Proszę o radę, jak podłączyć oryginalne tylne kierunki do mojej hondy:) Poprzedni właściciel zamontował sobie takie małe przy tablicy rejestracyjnej i z tego co widzę to jest tam tylko jeden kabel dochodzący A oryginałach wystają dwa ????:) Jak podpiąć te oryginalne?
Dzięki z góry
Todek - 2010-05-27, 11:08
Pójdź za tym jednym przewodem do kostki. Powinny być w niej miejsca na podłączenie przewodów masowych.
Anonymous - 2010-05-27, 11:21
Todek napisał/a: | Pójdź za tym jednym przewodem do kostki. Powinny być w niej miejsca na podłączenie przewodów masowych. |
Aha, rozumiem ,że z kierunków wychodzi jeden przewód masowy ,a drugi do podłączenia, i jak dotrę do kostki z przewodem z obecnego kierunkowskazu to potem tam mam wpiąć masę z kierunku również????
Jak widać po pytaniach wiedza elektryczna słaba
Da się jakoś poznać który przewód jest masowy ? Nie będzie dużego ałłaaa jak podepnę na odwrót :)
R0bi - 2010-05-27, 16:26
Raffal napisał/a: | Todek napisał/a: | Pójdź za tym jednym przewodem do kostki. Powinny być w niej miejsca na podłączenie przewodów masowych. |
Aha, rozumiem ,że z kierunków wychodzi jeden przewód masowy ,a drugi do podłączenia, i jak dotrę do kostki z przewodem z obecnego kierunkowskazu to potem tam mam wpiąć masę z kierunku również????
Jak widać po pytaniach wiedza elektryczna słaba
Da się jakoś poznać który przewód jest masowy ? Nie będzie dużego ałłaaa jak podepnę na odwrót :) |
Przewód masowy zawsze idzie na obudowę urządzenia (tu żarówki), a prądowy z włókno. Jak podepepniesz odwrotnie, to w najlepszym przypadku spalisz bezpiecznik.
Todek - 2010-05-27, 19:27
R0bi napisał/a: | Raffal napisał/a: | Todek napisał/a: | Pójdź za tym jednym przewodem do kostki. Powinny być w niej miejsca na podłączenie przewodów masowych. |
Aha, rozumiem ,że z kierunków wychodzi jeden przewód masowy ,a drugi do podłączenia, i jak dotrę do kostki z przewodem z obecnego kierunkowskazu to potem tam mam wpiąć masę z kierunku również????
Jak widać po pytaniach wiedza elektryczna słaba
Da się jakoś poznać który przewód jest masowy ? Nie będzie dużego ałłaaa jak podepnę na odwrót :) |
Przewód masowy zawsze idzie na obudowę urządzenia (tu żarówki), a prądowy z włókno. Jak podepepniesz odwrotnie, to w najlepszym przypadku spalisz bezpiecznik. |
Jeżeli z tego oryginalnego kierunkowskazu wychodzą dwa przewody, to zapewne gniazdo, obudowa żarówki, nie ma innego styku z masą. A więc nawet jak podepnie odwrotnie, to nie powinno się nic złego dziać. Kierunek powinien działać prawidłowo.
R0bi - 2010-05-27, 22:10
Todek napisał/a: | R0bi napisał/a: | Raffal napisał/a: | Todek napisał/a: | Pójdź za tym jednym przewodem do kostki. Powinny być w niej miejsca na podłączenie przewodów masowych. |
Aha, rozumiem ,że z kierunków wychodzi jeden przewód masowy ,a drugi do podłączenia, i jak dotrę do kostki z przewodem z obecnego kierunkowskazu to potem tam mam wpiąć masę z kierunku również????
Jak widać po pytaniach wiedza elektryczna słaba
Da się jakoś poznać który przewód jest masowy ? Nie będzie dużego ałłaaa jak podepnę na odwrót :) |
Przewód masowy zawsze idzie na obudowę urządzenia (tu żarówki), a prądowy z włókno. Jak podepepniesz odwrotnie, to w najlepszym przypadku spalisz bezpiecznik. |
Jeżeli z tego oryginalnego kierunkowskazu wychodzą dwa przewody, to zapewne gniazdo, obudowa żarówki, nie ma innego styku z masą. A więc nawet jak podepnie odwrotnie, to nie powinno się nic złego dziać. Kierunek powinien działać prawidłowo. |
Może nie mieć styku z masą motocykla, ale z masą obudowy kierunkowskazu już może mieć - a wtedy nagle na obudowie pojawia się plus.
|
|
|