VTX - Howto: Zmiana kierunków na europejskie
Anonymous - 2010-02-04, 09:44
Jeśli odkryłbym u siebie nieodpartą chęć przywrócenia świecących kierunków, myślę, że wyrobiłbym się w pięć minut..wystarczy jeden krzyżak
Nie sądziłem szczerze mówiąc, że wywoła to jakiekolwiek poruszenie..a tak na marginesie, nie trudno sobie wyobrazić, że takie amerykańskie kierunki w sytuacji spornej mogą zostać wykorzystane jako argument przeciwko właścicielowi motocykla..przez jakiegoś prawnika czy cholera wie kogo. Wtedy może być już po fakcie...
Żyjemy w dobie absurdów prawnych i każdy z nas przynajmniej słyszał historie rodem 'od Bareji'
Tak wiem, że pozostaje jeszcze reflektor główny, ale w dwóch-kołach wersja na stary kontynent kosztuje ponad trzy koła ...
Anioł - 2010-08-27, 14:07
mariioo napisał/a: | w poprzednim moto zrobiłem tak, zdemontowałem żarówkę, ma ona na spodzie dwa "bolce" (miejsca styku, przewodzenia prądu) , zalepiłem jedno cienkim paskiem izolacji i wsadziłem, i teraz test czy przestało świecić światłem ciągłym i czy prawidłowo miga, jeśli nie to znaczy że trzeba zakleić ten drugi "bolec" a ten pierwszy odkleić i tyle filozofii.......może to trochę prowizorka ale 2 lata tak było i nic się nie działo, a po tym okresie znów zapragnąłem świecących kierunków więc 5 minut i świecą pozdro |
haha zrobiłem identycznie
Mariner - 2010-08-27, 15:30
Ja tam nie zmieniam, lubię moje świecące kierunki A jak się kiedy nadgorliwy policjant dowali wtedy zawsze można pogadać, w końcu to też ludzie. W tym sezonie 2x zatrzymali mnie do kontroli i żadnemu to nie przeszkadzało. Pozdro
Anonymous - 2010-09-02, 21:59
Szanowni!
- wystarczy rozkręcić główną lampę i rozpiąć dwa przewody...
Pozdrawiam
wald - 2011-03-27, 21:31
Niech świecą, na pewno jesteśmy bezpieczniejsi,
a faktycznie można zaizolowac kabelek od "niepotrzebnego włókna"
|
|
|