VTX - przewody w oplocie
robert.xii - 2009-09-28, 22:04 Temat postu: przewody w oplocie to znowu ja...
duzo pytan zadaje, bo mniej jezdze
czy szanowni koledzy maja moze w vtx przewody w oplocie?
w poprzednim vt1100 wymienilem i bylo miodzio.
w vtx sie przerazilem bo wyszlo ponad 1000 pln!!!
i gaszcz tych przewodow jakis okrutny!!!!
macie jakies doswiadczenia
robert
Raptor40 - 2009-09-28, 22:47
Niestety przymiarka skończyła się podobnie - kasa bo to ok 1600 złotych. Ale może tej zimy zrealizuję. Nie wiem ile można na tym oszczędzić sam coś kombinując. Mam gostka który w cenie kompletu zakupionego ( zestaw hel) jest montaż i zamyka się to w kwocie jak wyżej.
wiolator - 2009-09-29, 00:51
1600zł te przewody mają oplot ze złota
derduch - 2009-09-29, 08:12
Witam
Ja mam i jak na razie dobrze to wygląda.
Raptor40 - 2009-09-29, 09:35
Niestety nie ze złota a wszystko składa się z niemożebnej ilości odcinków. Tak to wygląda na oficjalnejstronie http://www.przewodywoploc...owych-HEL.html. VTX ma tego trochę więcej między innymi przez CBS
robert.xii - 2009-09-29, 21:18
taaaaak...
no wlasnie to przez ten labirynt przewodow.
kombinuje sobie jakby to moze tak uproscic...
ale ciezko jakos. to bedzie zadanie na dlugie zimowe wieczory.
a swoja droga - czy zamiana na przewody jest wyczuwalna w tak zagmatwanym hamulcu?
-gumis- - 2009-12-02, 14:33
Myśleliście o tym...?
http://www.allegro.pl/ite...a_i_enduro.html
Nie wiem jak w VTX (masa .kg) ,ale ja poważnie się nad tym zastanawiam.Swego czasu pracując w sklepie motocyklowym , sprzedawalismy te przewody z metra jak wodę . Nie doszły mnie słuchy żeby ktoś narzekał albo .
Tak więc decydujcie
Raptor40 - 2009-12-02, 15:41
Zamówiłem przewody i okazało się, że nie jest to wcale takie proste. Dla VTX 1800 nie ma wszystkiego tak od ręki. Trochę wygląda to na typowe problemy z amerykańskimi elementami. Zawsze mają jakiś myk, który jest inny od klasyki. Tym razem jest to rozdzielacz ten przy baku z prawej strony. Ludzie z hela kombinują i jak na razie z planów wymiany muszę poczekać. Zima trochę trwa- poczekam.
Mateusz - 2009-12-02, 20:41
Myślę, że taniej wyjdzie kupić przewody z metra i odpowiednią ilość końcówek. Można wtedy opuścić niektóre trójniki i rozgałęziacze puszczając osobne przewody. I można inaczej końcówki ułożyć - często wygodniej niż w oryginale. Jest cała masa końcówek wygiętych pod różnymi kątami. Trzeba by zmierzyć, ile w sumie metrów przewodu potrzeba, ile końcówek i sprawdzić - tak "na oko" nie widać
Ja np. mam u siebie puszczone od pompy dwa oddzielne przewody - oddzielne na każdy zacisk. Dzieki temu wyeliminowałem trójnik - dodatkowy punkt do odpowietrzania. No i zamiast zakładać w sumie 6 końcówek na trzy przewody założyłem 4 na dwa A to się przekłada na obniżenie kosztów
SHEMP - 2009-12-02, 21:06
VTX ma bardzo rozbudowany układ hamulcowy ze względu na specyfikę działania. Ktoś tam chyba liczył ciśnienia, przekroje itd. upraszczanie go po swojemu chyba nie jest za dobrym pomysłem.
Mateusz - 2009-12-03, 07:51
SHEMP napisał/a: | VTX ma bardzo rozbudowany układ hamulcowy ze względu na specyfikę działania. Ktoś tam chyba liczył ciśnienia, przekroje itd. upraszczanie go po swojemu chyba nie jest za dobrym pomysłem. |
Przeca napisałem, że można, a nie że trzeba. I tak wszystko zależy od użytkownika - zrobi co będzie chciał.
|
|
|