To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum SHOC.PL

VT 700/750/800 - Honda VT 700 Shadow '84. Opinie, rady, wskazowki ...

Anonymous - 2007-11-17, 14:01
Temat postu: Honda VT 700 Shadow '84. Opinie, rady, wskazowki ...
Witam ;)

mam kilka pytan odnosnie tego modelu.



generalnie z tego co wiem rozni sie ona od 750 tylko tymi 50 ccm ;)

jest to ponoc rozwiazane jakims patentem z walem/skokiem tloka. Sa

jakies jeszcze roznice ? (mowa jest o 700 w wersji USA). jak wyglada

sprawa a czesciami ?



pytania do posiadaczy ;)

jak sie jezdzi tym motocyklem przy wzroscie ok 185 ? we 2 osoby ? :>

niejest aby za maly ?

jak jest z awaryjnoscia ? na grupie za duzo nieznalazlem ale wszystkie

opinie byly pozytywne. podobno bardzo trwaly silnik i jedynie z

elektryka wystepuja czasem jakies problemy.



mam na oku wlasnie taka wersje USA 700 '84 z przebiegiem ok 65 k mil.

ponoc oryginalny. w jednych rekach od 6 lat. wizualnie... niezle ale

moglo by byc lepiej. nigdzie niema rdzy chromy ok. kola malowane(ponoc

chrom na kolach niewytrzymal proby czasu).wydechy zalozone 2 sezony

temu, oponki 3 sezony ale przed nimi jeszcze najwyzej jeden, niewidac

w sumie zadnych niedociagniec od strony wizualnej ale widac ze

motocykl juz ma swoje lata(otarcia lakieru itp) i slozyl do jazdy a

nie do podziwiania w ogrodku. przerobek zadnych poza wstawieniem

krotszego blotnika z tylu niezanotowalem(oryginalny blotnik jest z

moto w komplecie). do tego troche gratow jakies drobiazgi i modol

zaplonowy. aha ... i znow mocowanie kierunkowskazow owiniete tasma ...

to jakis szezej stosowany patent...czyzby uszczelnienie ?



dzis zweryfikuje dokladniej stan techniczny i podesle kilka fotek. prosze tez o rady na co zwrocic szczegona uwage? co sprawdzic ?



powiedzcie mi ile taki egzemplaz moze byc szacunkowo wart.



i prosze o opinie na temat eksploatacji. puki co nieposiadam jakiejs

konkretniejszej wiedzy na temat tego modelu i dopiero rozwazam czy VT

to odpowiedni motocykl dla mnie.



z gory dzieki za pomoc i opinie

Sowa - 2007-11-17, 15:45

Odpowiedzi od posiadaczy dostaniesz pewnie w niedzielę lub poniedziałek mają namiary na części moto jest ok jak na twój wzrost i mocy do jazdy z plecaczkiem wystarczy.Kierunki to pewnie konsekwencja zmiany błotnika lub mocowania sakw-NA PEWNO DO POPRAWKI-pozdrawiam .jak chcesz odpowiedzi dziś zapraszamy do wawy na HOŻĄ -DIŚ BALETY :mrgreen:
Anonymous - 2007-11-17, 18:37

kurka no i wlasnie z tym wzrostem wyszla hala ;] kolana koncza mi sie nad bakiem :P czyli chyba jednak troche zamale moto :P chyba ze macie na to i jakis patent :P bo chyba nietak to powinno wygladac...



aha dzieki za zaproszenie ale mam troche daleko z krk

renegade - 2007-11-17, 23:07

Jeśli chodzi o wzrost to spacerówki rozwiązują sprawę.

Mocy jest wystarczająco ma przecież 63 wypasione kuce.

Z częściami też nie ma problemu bo można kupić przez internet nawet w USA a większość pasuje od europejskiej 750.

Jeśli chodzi o różnice to od europejczyka faktycznie różni się tylko pojemnością bo jest mniejsza średnica tłoka (Spowodowane to było przepisami celnymi w stanach chroniącymi Harleya przed japończykami).

Anonymous - 2007-11-18, 02:50

z wzrostem piszesz na postawie wlasnych doswiadczen ?



jest ktos ok 185 wzrostu z honda shadow ? ;)



napewno srednica tloka? nie skok ? to znaczy ze z tlokami i pierscieniami pewnie bedzie problem ;)



da sie cis zrobic z wysokoscia podnozkow/wysokoscia dzwigni zmiany biegow/hamulca ? czy te elementy raczej niepodlegaja regulacji?

sztywny - 2007-11-18, 19:16

grasser napisał/a:


......da sie cis zrobic z wysokoscia podnozkow/wysokoscia dzwigni zmiany biegow/hamulca ? czy te elementy raczej niepodlegaja regulacji?


Regulacji moze nie podlegaja (nie wiem bo jezdze innym moto.), ale zrobic mozna duzo np. dorobic zupelnie nowe "przody" tak - jak ja to zrobilem w swojej shadowce ;-)

Anonymous - 2007-11-18, 21:34

ha ! pokaz zdjecia :) ile cie to kosztowalo ? i jak sie jezdzi ?



jakies jeszcze ...patenty ? :P hmm jakby tak te podnozki jakos obnizyc i dzwignie przerobic ... moze by cos z tego bylo ...

sztywny - 2007-11-18, 22:57

Koszt materialu okolo 60 zl + robocizna, no i pewnie dam to jeszcze do chromowania, ale nie jestem jeszcze do konca zdecydowany, na razie mam to w czarnym macie i tez wyglada dobrze.

Zdjecia to musze zrobic - jak zrobie to wrzuce, ale kiedy nie wiem. ;-)

sztywny - 2007-11-18, 23:06

A jezdzi sie ............... Przed przerobka po 40 km musialem robic odpoczynek, bo nie moglem wysiedziec (mam 185cm), po przerobce- Lodz - Krynica Morska (to okolo 360 km) bez zatrzymywania, wiec chyba nie musze dalej tlumaczyc :lol:
Anonymous - 2007-11-19, 00:13

ok ... a podnozki w 700/750 sa na stale zamocowane ? czy mozna je odkrecic? ewentualnie przesunac jakos w dol?



sztywny: przesuwales u siebie podnozki czy tylko dzwignie poprzerabiales ? duza kjest roznica miedzy 750 a 1100 jesli chodzi o pozycje kierowcy/wysokosc poddupka ?



zastanawiam sie bo shadowik mi sie spodobal. jako motocykl super ... ale moja pozycja na nim chwilowo nie do przyjecia ;] musze obadac jakis patent na wzrost(ulokowanie gdzies nog :P:P) i sie zastanowie jeszcze raz ... ;)

sztywny - 2007-11-19, 13:39

grasser napisał/a:
ok ... a podnozki w 700/750 sa na stale zamocowane ? czy mozna je odkrecic? ewentualnie przesunac jakos w dol?



sztywny: przesuwales u siebie podnozki czy tylko dzwignie poprzerabiales ? duza kjest roznica miedzy 750 a 1100 jesli chodzi o pozycje kierowcy/wysokosc poddupka ?

... ;)


Mysle, ze w 700/750 podnozki sa odkrecane jak w kazdym moto :lol: .

Ja przesunalem podnozki wraz z dzwigniami, stare podnozki zostawilem na swoim miejscu tylko po to, aby byla dodatkowa mozliwosc zmiany pozycji podczas jazdy.

Anonymous - 2007-11-19, 14:31

ciekawe rozwiazanie. gdzie wykonales nowe dzwignie ? jak bedziesz mial mozliwosc podeslij mi fotki ;)



i jak ci sie po tej przerobce jezdzi na shadowie ? rozumiem ze wygodnie (ja wygody jeszcze niezweryfikowalem bo chyba sprzedajacy niepozwoli mi na 200 km jazdy probnej :P ale bylem w szoku jak okazalo sie ze kolana koncza mi sie ponad bakiem:P motocykl niewyglada na az tak maly ...)



aha ... rozumiem ze dzwignie poprostu wydluzyles tak ?skok zmiany biegow zapewne sie zmienil. jak teraz to wyglada jesli chodzi wlasnie o przelaczanie biegow ?

sztywny - 2007-11-19, 17:59

grasser napisał/a:
ciekawe rozwiazanie. gdzie wykonales nowe dzwignie ? jak bedziesz mial mozliwosc podeslij mi fotki ;)



i jak ci sie po tej przerobce jezdzi na shadowie ? rozumiem ze wygodnie (ja wygody jeszcze niezweryfikowalem bo chyba sprzedajacy niepozwoli mi na 200 km jazdy probnej :P ale bylem w szoku jak okazalo sie ze kolana koncza mi sie ponad bakiem:P motocykl niewyglada na az tak maly ...)



aha ... rozumiem ze dzwignie poprostu wydluzyles tak ?skok zmiany biegow zapewne sie zmienil. jak teraz to wyglada jesli chodzi wlasnie o przelaczanie biegow ?


W 1100 C2 nie da sie wydluzyc dzwigni, bo nie sa one na ciegnach ........

Dzwignie zmiany biegow zrobilem nowe ( chociaz dzis wykorzystalbym oryginalne bo i tak wzorowalem sie na nich), ksztalt wycialem z blachy stalowej chyba 7mm, natomiast dzwignie hamulca wykorzystalem ta, ktora byla zamontowana oryginalnie, troche ja skrocilem i dospawalem tam gdzie trzeba.

Biegi wchodza idealnie skok sie nawet nie zmienil.

Moze w sobote uda mi sie zrobic pare fotek ;-)

Shadok - 2007-11-19, 18:46

A czy to nie przypadkiem Twoja?



FOTO

Globi - 2007-11-19, 19:58

grasser napisał/a:
ok ... a podnozki w 700/750 sa na stale zamocowane ? czy mozna je odkrecic? ewentualnie przesunac jakos w dol?
Podnóżki, o ile sie orientuję, są odkręcane, można by dorobić przody.



Igner - ty chyba masz przesunięte podnóżki w VT500?

O tak, znalazłem patent Ignera:

http://www.shadow.org.pl/galeria2.php



Jest tam także "patent" Krzyśka_ w VT 750



Pozdr



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group