VT 600 - Odblokowanie VT600 1993r
leon_ssj - 2019-04-24, 09:29 Temat postu: Odblokowanie VT600 1993r Czesc, po zakupie Moto i kilku przejażdżkach okazało sie, że prawdopodobnie jest zblokowany. Pracował ładnie i równo przyspieszał, ale na 120km/h robiło się jakby odcięcie - prxyduszal się delikatnie i nie przekraczał tej prędkości. Zajrzałem do airboxa otwór powietrza przedzielony mniej więcej na pół i jedna część zatkana czarna twarda pianką. Po demontażu całkowite dławienie i brak możliwości wyregulowania. Kolejny krok demontaż gaźników i wyjęcie zwężek w kroccach ssących. Dalej brak poprawy. Sprawdzenie dysz - były 100, zamontowaliśmy 115/112. Dalej po osiągnięciu określonych obrotów dławi się i nie jedzie. Co może być przyczyną, czy cos go jeszcze blokuje? Znajomy sprawdzał przewody zapłonowe i zasugerował je zmienić.
towalsky - 2019-04-24, 09:43
https://www.facebook.com/...21190111249440/ Dzwoń, pytaj. Porządny serwis, powinni coś podpowiedzieć. Z oddławianiem 600-ty kilka osób miało kłopot.
leon_ssj - 2019-04-24, 11:48
Ciekawe czy będą dzielić się wiedzą za darmo skoro prowadzą serwis zarobkowo
zemnebedeusz - 2019-04-24, 12:09
Poproś o radę Marudę. Zna te silniki od podszewki.
bogdi - 2019-04-24, 13:59
airbox ma być pół "zatkanego", dokładnie sprawdzić wszystkie połączenia pod kątem "lewego" powietrza, dokładnie zrobić synchronizacje gaźników, na starych świecach i przewodach nie będzie chciał jeździć, skontrolować membrany w gaźnikach
leon_ssj - 2019-04-24, 15:09
Ta czarna trójkątna pianka musi być? Jest w każdej 600tce? Jeżeli tak to jak wygląda zblokowany airbox?
Ps. Masz takie malowanie jak ja 😊
adamoos72 - 2019-04-24, 15:56
leon_ssj napisał/a: | po zakupie Moto i kilku przejażdżkach okazało sie, że prawdopodobnie jest zblokowany. |
Zanim zaczniesz grzebać sprawdź VIN. W'93 jest 11-sto znakowy. W wersjach blokowanych zaczyna się od PC213..... lub PC216.....
leon_ssj - 2019-04-24, 16:25
Już za późno - porozgrzebywane mój Vin to: HMPPC212405957 i w dowodzie jest 29kw.
bogdi - 2019-04-24, 18:21
tak - ta czarna pianka musi być inaczej za dużo powietrza, tam nie ma blokady, dysze i kryza w króćcach, później odpowiednia regulacja,
ps: to rzadki kolor robiony tylko 7 miesięcy
Hydrant - 2019-04-24, 18:31
Jeżeli ma 29kW to chyba nie jest zblokowany.
leon_ssj - 2019-04-24, 18:49
Ok, wsadzę ta piankę z powrotem, tylko ciekawi mnie po co tak zrobili - podwójny dopływ z czego jeden zaślepiony
bogdi - 2019-04-24, 20:29
nie wiem po co wsadzili, ma być :), ale jakHydrant, zauważył 29 kW to pełna moc, czyli 40 kucyków, więc winy trzeba szukać gdzie indziej, po za tym przewody z fajkami to koszt ok 70zł, warto wymienić, a przy okazji świece i jeszcze raz przypominam POPRAWNE synchronizacje gaźników TO PODSTAWA i koniecznie szczelny układ dolotowy powietrza
leon_ssj - 2019-04-24, 22:28
Dławił się równo przy 120 km/h, a poza tym chodził ok, więc to chyba objaw zdławienia. Sam się zdziwiłem bo w papierach niby ok. Wrzucam zdjęcie jak wyglądały króćce ssące. Kable i fajki będę wymieniał, wsadzimy gąbkę, regulacja i zobaczymy jak będzie chodził jeszcze pytanie z wcześniej - to jak wygląda zblokowany airbox?
bogdi - 2019-04-25, 20:21
nie ma zablokowanego airboxa
Sylwek - 2019-04-26, 05:31
leon_ssj napisał/a: | papierach niby ok |
To ze w papierach ok to nie znaczy ze w rzeczywistosci.
Jak ja swoja rejestrowalem to gosciu bral dane z neta.
Bo w holenderskich papierach nie bylo wszystkiego pewnie kw lub km byly, ale jak to w zyciu bywa... moglo sie omsknąc temu kto rejestrowal Twoją
|
|
|