To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum SHOC.PL

VT 1100 - Serwisowa sc32 , 95r /gazniki/ strzelanie z rur

blumek - 2019-04-10, 13:59
Temat postu: Serwisowa sc32 , 95r /gazniki/ strzelanie z rur
Czesc , Ma ktoś może serwisowe do tego modelu?
potrzebuje ilości obrotów sruby od mieszanki paliwa jaka powinna być , i wysokość poziomu paliwa w komorze plywakowej .

W_T_G - 2019-04-10, 15:10

I ja jestem ciekaw. Myśle że dla wersji ACE będzie tak samo.
Chociaż moje oryginalne wydechy mają między sobą odmę.
Blumek- skąd jesteś jeśli nie tajemnica :-) ?

blumek - 2019-04-10, 16:34

z zawiercia
MARQ - 2019-04-11, 08:37

serwisówka, którą da się ją zdobyć czytając forum oraz w necie.
Haynes z 1999. nie jest do końca precyzyjna w tej kwestii o czym poniżej, dlatego chętnie i ja potwierdzę co i jak, czyli procedurę.

0. synchronizacja gaźników.
1. ustawienie początkowe dla rocznika '95: 1,75 obrotu od całkowitego wkręcenia (nie za mocno).
2. odpalić silnik, rozgrzać, wyłączyć. ogarnąć obrotomierz.
3. ustawić wolne obroty ok 1000rpm
4. wykręcić 0,5 obrotu każdą śrubkę.
5. jeśli obroty wzrosną o 50rpm lub więcej to wykręcić kolejne 0,5obrotu.
6. wykręcać o kolejne 0,5 obrotu każda, aż obroty przestaną rosnąć.
7. ustawić wolne obroty ok 1000rpm.
8. wkręcić śrubkę tylnego gara aż spadnie o 50rpm.
9. wykręcić śrubkę tylnego gara do wartości "final opening"
10. ustawić wolne obroty.
11. powtórzyć kroki 8.9.10. dla przedniego gara.

problem mam z definicją "final opening", które powinno być opisane w serwisówce
a jest tylko określone:" high altitude adjustment" - 0,5 obrotu wkręcić. to może być to, tylko brak konsekwencji w nazewnictwie.

blumek - 2019-04-11, 13:41

Ok tylko ze w tym final opening jest o wykręcaniu a Ty nizej podpisując się do tego mówisz o wkręcaniu.

hmm mam maly problem gdyż wszystko chodzi fajnie ale za bardzo strzela w rurach gdy z wyższych obrotow sciagnie się gaz (nie mam na myśli z maksymalnego oporu tylko nawet z pol gazu ). Nie trochę- za bardzo. Jeżeli >bardzo< powoli odejmuje się gaz , nie ma problemu .
Manipulowalem srubami od 2 - 3 obrotow , powielając testy co 1/4 , bezefektowanie .. ktoś jakies pomysły ?

MARQ - 2019-04-11, 17:46

blumek napisał/a:
Ok tylko ze w tym final opening jest o wykręcaniu a Ty nizej podpisując się do tego mówisz o wkręcaniu..


no właśnie. i to niestety nie jest moja omyłka,
stąd i ja mam zagwozdkę jak zakończyć zabawę jak ją kiedyś zacznę ;)

opel3366 - 2019-04-12, 11:09

W/g mnie, jak by to polegało na tym, że trzeba śrubkę wykręcić o np. 1,75 obrotu, to producent by ją tak wykręcił i zaspawał.
Shadok - 2019-04-12, 13:04

Trzeba też pamiętać, że owa śrubka służy do regulacji składu mieszanki w zakresie obrotów tzw. "jałowych" i niskich. Jej wpływ na pracę silnika przy zakresie średnich i wysokich obrotów nie jest w zasadzie istotny.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group