To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum SHOC.PL

VT 1100 - Olej w komorze filtra powietrza w VT1100 C3

robert2208 - 2018-07-26, 11:48
Temat postu: Olej w komorze filtra powietrza w VT1100 C3
Witam,Nabyłem VT1100 C3,Moto było przyprowadzone z USA Podczas obsługi wymieniając filter powietrzana na dnie komory filtra zauwarzyłem olej a filter był cały mokry.Co to może oznaczać? Czy mam się czegoś obawiać ....
W_T_G - 2018-07-26, 14:27

Komora filtru z olejem ???????
W zasadzie nie ma się tam jak dostać.

No i co znaczy- na dnie był olej
To była tłusta plama? czy 10 ml oleju.
Filtr jest papierowy a papier idealnie chłonie olej. więc to kolej rzeczy jeśli skądś tam się znalazł olej. Może komuś się bańka omsknęła przy serwisie itp.
Zajrzyj w gardziel kol ssącego czy i tam jest tłusto. Ale skoro ktoś jeździł z tłustym filtrem to i w kolektor poszedł kurz olejowy i zasyfił.
Wyczyść wszystko bardzo ładnie, załóż nowy filtr i obserwuj

robert2208 - 2018-07-26, 14:58

Tego oleju było tam tak jak napisałeś 10 /15 ml.
MARQ - 2018-07-26, 16:20

może masz taki filt(e)r, który się namacza w oleju.. albo ktoś myślał że taki ma przed Tobą.
marian07 - 2018-07-26, 16:24

Też tak pomyślałem.
Wymiń, polataj trochę i zobacz co i jak, może niepotrzebnie się martwisz.

pyton - 2018-07-26, 17:29

Pamiętajcie że do komory filtra jest podłączona odma z silnika .
adam3911 - 2018-07-26, 17:36

pyton napisał/a:
Pamiętajcie że do komory filtra jest podłączona odma z silnika .


Dokladnie i zbiera sie olej z oparow, a z dolu komory filtra powinna wychodzic rurka z korkiem do spuszczania czasem tego.

Todek - 2018-07-29, 16:08

adam3911 napisał/a:
a z dolu komory filtra powinna wychodzic rurka z korkiem do spuszczania czasem tego

I tak co jakieś 4 000 mil trzeba z niej wyjąć korek i wypuścić ten syf.

Jachym Jan - 2018-07-30, 09:26

Witam. Miałem ten sam problem. Filtr oleju połączony z tzw ODMĄ czyli odpowietrzeniem komory korbowodowej silnika. Powietrze, spaliny przez filtr do komory spalania a olej z powrotem do silnika. W moim przypadku było wlane za dużo oleju. Ustawiłem maszynę idealnie w poziomie (pionie?) było ponad MAX. Wężyk strzykawka i poziom pomiędzy MAX a MIN. Pomogło.
Pozdrawiam :toast:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group