VT 125/250 - Niekończący się problem
Matthew90 - 2017-09-13, 14:55 Temat postu: Niekończący się problem Witam chłopaki dalej borykam sie z problemem duzego spalania i malej mocy
bylo juz w nim robione :
-ustawienie zaworków S-0.18 W-0.22
-wymiana dysz P-72/38 T-80/38
-synchro gaznikow
Świece wygladaja dobrze tzn maja odpowiedni kolor inny mechanik twierdzi ze moze byc to wina "tłumika"juz sam nie wiem co robic
Fr0g - 2017-09-13, 15:22
Pali 7l/100km i jedzie 60km/h ?
Bo jak pali 3,5l i leci 90km/h, masz niemieckie moto to może dławiony?
Szkoda, że nie kontynuujesz w wątku wcześniejszym jeśli miałeś (a sądzę że miałeś)
Matthew90 - 2017-09-13, 15:54
Pali prawie 6l i jedzie 80km/h max
Romek607 - 2017-09-13, 18:05
Witaj. Tak myślę żeby wykręcić świece i zmierzyć ciśnienie w cylindrach.Da to obraz zużycia silnika.Jak ciśnienie będzie OK to do analizy układ zapłonowy i zasilania
Zamek1200 - 2017-09-13, 18:23
przenieś rozmowę do poprzedniego wątku, będzie łatwiej. nie pamiętam czy mówiłeś już jaki masz moduł zapłonowy
żuku - 2017-09-13, 20:56 Temat postu: Re: Niekończący się problem
Matthew90 napisał/a: | Witam chłopaki dalej borykam sie z problemem duzego spalania i malej mocy
bylo juz w nim robione :
-ustawienie zaworków S-0.18 W-0.22
-wymiana dysz P-72/38 T-80/38
-synchro gaznikow
Świece wygladaja dobrze tzn maja odpowiedni kolor inny mechanik twierdzi ze moze byc to wina "tłumika"juz sam nie wiem co robic |
Synchronizacja gaźników to nie wszystko , jeszcze jest coś takiego jak ustawienie składu mieszanki .
Tłumik hmmm może być ale raczej nie , ponieważ nie spowoduje to zwiększenia spalania , lecz w skrajnych przypadkach brak możliwości jazdy a nawet gaśnięcia pojazdu , ale to raczej w dieslach.
Sprawdź dolot ,filtr powietrza
Masz 1000% pewności że chodzi na obu cylindrach ,że iglice w komorach pływakowych na obu gaźnikach zamykają dopływ paliwa ?
Zły skład mieszanki paliwo/powietrze skutkuje spadkiem mocy silnika , co za tym idzie spadkiem prędkości pojazdu i mułowatość w przyśpieszaniu
Matthew90 - 2017-09-13, 23:25
a tu ciebie zaskocze jezeli chodzi o przyspieszenie to nie narzekam
oczywiscie pali na 2 cycach a wlasnie mowiac o iglicy tego jeszcze nie sprawdzilem czy jest odpowiednio ustawiona, od filtra powietrza bylo sprawdzane kazdy wezyk i wszystko jest dobrze
Plywaki zamykaja doplyw paliwa sprawdzalem z 2 razy
a co do składu mieszanki to zdjecie robilem jakies 2miechy temu ,jutro robie nowe o ile pogoda pozwoli na to
Matthew90 - 2018-01-28, 10:53
No i temat dalej nie zakończony dalej zatrzymuje się przy 80
A już nawet filtr wymieniłem , co prawda bardziej zrywny jest ale v max 80 :'(
Pomóżcie koledzy
Gabriel - 2018-01-28, 11:24
Masz szybę z przodu ? Ostatnimi czasu jechałem 125. Przy mojej wadze i szybie z przodu nie jechał za bardzo. Kolega Zdjął szybę i lżejszy o 30 kilo ode mnie inaczej to wyglądało. Mi przy założonej szybie pali dobry litr więcej.
Grzechoo - 2018-01-28, 11:42
Jak wygląda sprawa z napędem w tym motocyklu? Zębatki i łańcuch oryginalne czy było coś zmieniane? Tak mi tylko do głowy przyszło
Matthew90 - 2018-01-28, 13:20
Tylna była zmieniana na przyspieszenie z tego co widzę ale najbardziej mnie boli ze pali jak smok bo pali prawie 6L
Ale wcześniej jeździł 120 przy mojej wadze i z szyba nawet znajomy zktóry waży więcej osiągał 120 na spokojnie
Zębatki 14/44
GhoustDragon - 2018-01-28, 13:29
Matthew90 napisał/a: | Tylna była zmieniana na przyspieszenie z tego co widzę ale najbardziej mnie boli ze pali jak smok bo pali prawie 6L
Ale wcześniej jeździł 120 przy mojej wadze i z szyba nawet znajomy zktóry waży więcej osiągał 120 na spokojnie
Zębatki 14/44 |
Wcześniej jeździł 120, a teraz nie chcę tak... To myśl co było robione i prz z kogo...
Ja tam mam już jakiś przypuszczenia, ale nie będę "strzelał kulą w płot".
Matthew90 - 2018-01-28, 16:04
Hhhm ja noc nie grzebalem jeżeli chodzi o jakieś przeróbki no jedynie co było to tłumik wiercony nic więcej .
To strzelaj a nóż widelec znajdzie się przyczyna .
MARQ - 2018-01-29, 11:23
masz dziurawy wydech,
niestandardowe dysze w gaźnikach,
niestandardowe zęby z tyłu na kole,
do tego być może lewe powietrze ..
to 80km/h to na GPS czy u ciebie na zegarze?
Matthew90 - 2018-01-29, 12:54
80km/h na zegarze
Dysze były zmniejszony bo wcześniejsze zalewamy świece i było lepiej ze żywnością , został wymieniony filtr powietrza
Zębatki są na przyspieszenie ale wątpię by 3 zeby zmieniło aż tyle
Lewe popowietrze to będę musiał z tym popatrzeć
Mowie na początku jechał te 120km/h bez problemu i z czasem zaczęła ta prędkość malec do 80km/h i zaczął pij jak smok bo około 6L/100km
|
|
|