To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum SHOC.PL

VT 700/750/800 - Shadow VT700 kilka pytan

adam3911 - 2017-08-23, 21:06

efish napisał/a:
Jak trafi się trafi upierdliwy stróż prawa, to zabierze Ci dowód i wyślę do diagnosty.


Byla jakas zmiana w przepisach, moga sie swiecic.

Juru - 2017-08-23, 21:43

na pewno ? :) zreszta zaraz poszukam w sieci ...
swaldek - 2017-08-24, 08:36

Wracając jeszcze do pomiaru poziomu oleju, jak zrobic to własciwie, czy nalezy wkręcic bagnet do konca, czy tylko zanurzyć po wykręceniu
oktan77 - 2017-08-24, 08:41

swaldek napisał/a:
Wracając jeszcze do pomiaru poziomu oleju, jak zrobic to własciwie, czy nalezy wkręcic bagnet do konca, czy tylko zanurzyć po wykręceniu

Nie wkręcać, zanurzyć, moto w pionie.

adam3911 - 2017-08-24, 09:02

Juru napisał/a:
na pewno ? :) zreszta zaraz poszukam w sieci ...


Slowa diagnosty...

Juru - 2017-08-24, 11:13

Spoko dzieki wielkie ;) Jutro moze w koncu wyjade ...czekam juz tydzien bo tlumacz dal ciala przy tlumaczeniu i trzeba bylo dokumenty odsylac :/
Dżony - 2017-08-24, 14:54

Nie wiem jak z jest przepisem, ale mnie się nikt jeszcze nie czepiał, nawet na stacji diagnostyki.
Co do odpalania, 2 rzeczy o których warto pamiętać:
-nie ma pompki paliwa, spływ grawitacyjny, filtr paliwa jest specyficzny, ważne żeby był drożny. Warto sprawdzić i ewentualnie wymienić jeżeli masz przypchany.
-ten silnik potrzebuje dużego prądu, wtedy odpala na strzał. Dojście do tego zajęło mi dwa lata :lol: Miałem w sumie trzy aku, ten Landport z którym kupiłem był w miarę, acz trochę stary. Później jeden mechanik włożył Yuasa, ale jak się okazało starą i krótko trzymała. Skutkiem był mały prąd. Na nowym żelowym jest bajka. Wcześniej wymieniałem świece, synchro, regulacja, nic. Musi mieć dobry prąd ;-)
Pierwszy bieg to chyba wiem o jaki dźwięk chodzi, to normalne przy zwalnianiu. Tylko na jedynce.

derek99 - 2017-08-24, 17:46

oktan77 napisał/a:
swaldek napisał/a:
Wracając jeszcze do pomiaru poziomu oleju, jak zrobic to własciwie, czy nalezy wkręcic bagnet do konca, czy tylko zanurzyć po wykręceniu

Nie wkręcać, zanurzyć, moto w pionie.


Motocykl na centralnej stopce



derek99 - 2017-08-24, 18:08

6uru napisał/a:
Nie wiem jak z jest przepisem, ale mnie się nikt jeszcze nie czepiał, nawet na stacji diagnostyki.
Co do odpalania, 2 rzeczy o których warto pamiętać:
-nie ma pompki paliwa, spływ grawitacyjny, filtr paliwa jest specyficzny, ważne żeby był drożny. Warto sprawdzić i ewentualnie wymienić jeżeli masz przypchany.
-ten silnik potrzebuje dużego prądu, wtedy odpala na strzał. Dojście do tego zajęło mi dwa lata :lol: Miałem w sumie trzy aku, ten Landport z którym kupiłem był w miarę, acz trochę stary. Później jeden mechanik włożył Yuasa, ale jak się okazało starą i krótko trzymała. Skutkiem był mały prąd. Na nowym żelowym jest bajka. Wcześniej wymieniałem świece, synchro, regulacja, nic. Musi mieć dobry prąd ;-)
Pierwszy bieg to chyba wiem o jaki dźwięk chodzi, to normalne przy zwalnianiu. Tylko na jedynce.


Mylisz się Dżony...VT 700 86,87 filtr może i specyficzny ( chociaż da się dobrać raczej bez problemu) ale to nad filtrem to jest właśnie pompa paliwa


Todek - 2017-08-24, 20:42

derek99 napisał/a:
Mylisz się Dżony...VT 700 86,87 filtr może i specyficzny ( chociaż da się dobrać raczej bez problemu) ale to nad filtrem to jest właśnie pompa paliwa


Dokładnie, w tm modelu VT jest pompa paliwa. :mrgreen:

Dżony - 2017-08-25, 08:25

Wybaczcie Panowie, może mi się schemat 125 w głowie zaświecił.. :oops: :-)8
Ale chwila... kiedyś ruszyłem przez zapomnienie z zamkniętym kranikiem. Przejechałem kawałek, udusił się motung z braku poiwa i później nie mogłem ruszyć. Po 15 minutach dopiero mogłem odpalić.
To chyba nie wygląda na zachowanie jak z pompką paliwa? :-? Stąd moje utwierdzenie, że chyba nie ma pompki.

gieo - 2017-08-25, 11:22

6uru napisał/a:
To chyba nie wygląda na zachowanie jak z pompką paliwa? :-? Stąd moje utwierdzenie, że chyba nie ma pompki.


Dokładnie tak to wygląda. Gaźniki przecież puste były.

pozdr

derek99 - 2017-08-25, 11:38

6uru napisał/a:
Wybaczcie Panowie, może mi się schemat 125 w głowie zaświecił.. :oops: :-)8
Ale chwila... kiedyś ruszyłem przez zapomnienie z zamkniętym kranikiem. Przejechałem kawałek, udusił się motung z braku poiwa i później nie mogłem ruszyć. Po 15 minutach dopiero mogłem odpalić.
To chyba nie wygląda na zachowanie jak z pompką paliwa? :-? Stąd moje utwierdzenie, że chyba nie ma pompki.


Jak jest pompka paliwa to wystarczyło podpompować paliwa do komór.....
Przykro mi to stwierdzić , że niestety mało który "motocyklista" wie jak to zrobić... :-(
Wystarczy parę sekund żeby poziom paliwa w komorach pływakowych doprowadzić do właściwego by motong odpalić. A 15 min lepiej poświęcić np. na :toast:

Dżony - 2017-08-25, 11:44

Wydawało mi się, że z pompką to szybciutko odpowietrzy taki układ..
W porządku, chyba coś mi się też ubzdurało, że przy gaźnikach nie stosujemy ma pompek paliwa :mrgreen:

Cytat:
Przykro mi to stwierdzić , że niestety mało który "motocyklista" wie jak to zrobić... :-(
Wystarczy parę sekund żeby poziom paliwa w komorach pływakowych doprowadzić do właściwego by motong odpalić. A 15 min lepiej poświęcić np. na :toast:

Derek, nie słyszałem o tym wcześniej.

Juru - 2017-08-25, 14:33

Panowie 30 min jazdy i juz klopoty ... :( akumulator mam slaby albo cos z ladowaniem ...Byl na maxa naladowany i krecil elegancko 2 dni pozniej kaplica ...dzis wracalem do domu to tak zdechl ze na pych musialem odpalac .... pozniej jakos zdechl mi na skrzyzowaniu i juz nawet na pych nie poszedl ....:/ mozna go w ogole odpalac na pych czy nie za bardzo ? lancuszek nie przeskoczy ni nic ? Wydaje mi sie ze powinien na ych odpalic nawet na zdechnietym akumulatorze ... :-|


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group