VT 700/750/800 - Shadow VT700 kilka pytan
adam3911 - 2017-08-23, 21:06
efish napisał/a: | Jak trafi się trafi upierdliwy stróż prawa, to zabierze Ci dowód i wyślę do diagnosty. |
Byla jakas zmiana w przepisach, moga sie swiecic.
Juru - 2017-08-23, 21:43
na pewno ? :) zreszta zaraz poszukam w sieci ...
swaldek - 2017-08-24, 08:36
Wracając jeszcze do pomiaru poziomu oleju, jak zrobic to własciwie, czy nalezy wkręcic bagnet do konca, czy tylko zanurzyć po wykręceniu
oktan77 - 2017-08-24, 08:41
swaldek napisał/a: | Wracając jeszcze do pomiaru poziomu oleju, jak zrobic to własciwie, czy nalezy wkręcic bagnet do konca, czy tylko zanurzyć po wykręceniu |
Nie wkręcać, zanurzyć, moto w pionie.
adam3911 - 2017-08-24, 09:02
Juru napisał/a: | na pewno ? :) zreszta zaraz poszukam w sieci ... |
Slowa diagnosty...
Juru - 2017-08-24, 11:13
Spoko dzieki wielkie ;) Jutro moze w koncu wyjade ...czekam juz tydzien bo tlumacz dal ciala przy tlumaczeniu i trzeba bylo dokumenty odsylac :/
Dżony - 2017-08-24, 14:54
Nie wiem jak z jest przepisem, ale mnie się nikt jeszcze nie czepiał, nawet na stacji diagnostyki.
Co do odpalania, 2 rzeczy o których warto pamiętać:
-nie ma pompki paliwa, spływ grawitacyjny, filtr paliwa jest specyficzny, ważne żeby był drożny. Warto sprawdzić i ewentualnie wymienić jeżeli masz przypchany.
-ten silnik potrzebuje dużego prądu, wtedy odpala na strzał. Dojście do tego zajęło mi dwa lata Miałem w sumie trzy aku, ten Landport z którym kupiłem był w miarę, acz trochę stary. Później jeden mechanik włożył Yuasa, ale jak się okazało starą i krótko trzymała. Skutkiem był mały prąd. Na nowym żelowym jest bajka. Wcześniej wymieniałem świece, synchro, regulacja, nic. Musi mieć dobry prąd
Pierwszy bieg to chyba wiem o jaki dźwięk chodzi, to normalne przy zwalnianiu. Tylko na jedynce.
derek99 - 2017-08-24, 17:46
oktan77 napisał/a: | swaldek napisał/a: | Wracając jeszcze do pomiaru poziomu oleju, jak zrobic to własciwie, czy nalezy wkręcic bagnet do konca, czy tylko zanurzyć po wykręceniu |
Nie wkręcać, zanurzyć, moto w pionie. |
Motocykl na centralnej stopce
derek99 - 2017-08-24, 18:08
6uru napisał/a: | Nie wiem jak z jest przepisem, ale mnie się nikt jeszcze nie czepiał, nawet na stacji diagnostyki.
Co do odpalania, 2 rzeczy o których warto pamiętać:
-nie ma pompki paliwa, spływ grawitacyjny, filtr paliwa jest specyficzny, ważne żeby był drożny. Warto sprawdzić i ewentualnie wymienić jeżeli masz przypchany.
-ten silnik potrzebuje dużego prądu, wtedy odpala na strzał. Dojście do tego zajęło mi dwa lata Miałem w sumie trzy aku, ten Landport z którym kupiłem był w miarę, acz trochę stary. Później jeden mechanik włożył Yuasa, ale jak się okazało starą i krótko trzymała. Skutkiem był mały prąd. Na nowym żelowym jest bajka. Wcześniej wymieniałem świece, synchro, regulacja, nic. Musi mieć dobry prąd
Pierwszy bieg to chyba wiem o jaki dźwięk chodzi, to normalne przy zwalnianiu. Tylko na jedynce. |
Mylisz się Dżony...VT 700 86,87 filtr może i specyficzny ( chociaż da się dobrać raczej bez problemu) ale to nad filtrem to jest właśnie pompa paliwa
Todek - 2017-08-24, 20:42
derek99 napisał/a: | Mylisz się Dżony...VT 700 86,87 filtr może i specyficzny ( chociaż da się dobrać raczej bez problemu) ale to nad filtrem to jest właśnie pompa paliwa |
Dokładnie, w tm modelu VT jest pompa paliwa.
Dżony - 2017-08-25, 08:25
Wybaczcie Panowie, może mi się schemat 125 w głowie zaświecił..
Ale chwila... kiedyś ruszyłem przez zapomnienie z zamkniętym kranikiem. Przejechałem kawałek, udusił się motung z braku poiwa i później nie mogłem ruszyć. Po 15 minutach dopiero mogłem odpalić.
To chyba nie wygląda na zachowanie jak z pompką paliwa? Stąd moje utwierdzenie, że chyba nie ma pompki.
gieo - 2017-08-25, 11:22
6uru napisał/a: | To chyba nie wygląda na zachowanie jak z pompką paliwa? Stąd moje utwierdzenie, że chyba nie ma pompki. |
Dokładnie tak to wygląda. Gaźniki przecież puste były.
pozdr
derek99 - 2017-08-25, 11:38
6uru napisał/a: | Wybaczcie Panowie, może mi się schemat 125 w głowie zaświecił..
Ale chwila... kiedyś ruszyłem przez zapomnienie z zamkniętym kranikiem. Przejechałem kawałek, udusił się motung z braku poiwa i później nie mogłem ruszyć. Po 15 minutach dopiero mogłem odpalić.
To chyba nie wygląda na zachowanie jak z pompką paliwa? Stąd moje utwierdzenie, że chyba nie ma pompki. |
Jak jest pompka paliwa to wystarczyło podpompować paliwa do komór.....
Przykro mi to stwierdzić , że niestety mało który "motocyklista" wie jak to zrobić...
Wystarczy parę sekund żeby poziom paliwa w komorach pływakowych doprowadzić do właściwego by motong odpalić. A 15 min lepiej poświęcić np. na
Dżony - 2017-08-25, 11:44
Wydawało mi się, że z pompką to szybciutko odpowietrzy taki układ..
W porządku, chyba coś mi się też ubzdurało, że przy gaźnikach nie stosujemy ma pompek paliwa
Cytat: | Przykro mi to stwierdzić , że niestety mało który "motocyklista" wie jak to zrobić...
Wystarczy parę sekund żeby poziom paliwa w komorach pływakowych doprowadzić do właściwego by motong odpalić. A 15 min lepiej poświęcić np. na |
Derek, nie słyszałem o tym wcześniej.
Juru - 2017-08-25, 14:33
Panowie 30 min jazdy i juz klopoty ... :( akumulator mam slaby albo cos z ladowaniem ...Byl na maxa naladowany i krecil elegancko 2 dni pozniej kaplica ...dzis wracalem do domu to tak zdechl ze na pych musialem odpalac .... pozniej jakos zdechl mi na skrzyzowaniu i juz nawet na pych nie poszedl ....:/ mozna go w ogole odpalac na pych czy nie za bardzo ? lancuszek nie przeskoczy ni nic ? Wydaje mi sie ze powinien na ych odpalic nawet na zdechnietym akumulatorze ...
|
|
|