To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum SHOC.PL

VT 1100 - wymiana oleju w lagach C2 ACE krok po kroku ale?

towalsky - 2016-11-26, 17:58

Adam dobrze mówi, ta śruba trzyma cały zespół zawieszenia razem. a że przy okazji olej wypływa, no to cóż... :-)8 tak to fizyka działa.. :mrgreen:
Krzychoo - 2016-11-26, 18:24

Todek napisał/a:
Krzychoo napisał/a:
Wyrwane z kontekstu brzmi dla mnie trochę mętnie.


Nic nie jest wyrwane z niczego. :mrgreen:
Jest to uwaga zamieszczona w dziale poświęconym przedniemu zawieszeniu, rozdział o serwisowaniu lag. Obok obrazka z montażem sprężyn.
Serwisówka jest firmowana przez Hondę. Nie jest to Clymer czy Haynes.

Myślałem że to fragment większego tekstu a może i rysunek coś więcej objaśnia teoretykowi.
Mniejsza o to..
Saxo
Jak wymieniasz olej profilaktycznie, to złóż jak było i będzie dobrze :-)

saxo - 2016-11-26, 19:04

Krzychoo, i tak zrobię :toast:
Andrunio - 2018-02-22, 15:40

Czy po rozebraniu, czyszczeniu, pomiarach długości sprężyn, montażu i zalaniu olejem, trzeba jakoś odpowietrzać, ustawiać wysokości lag, etc.?. Czy cała ta operacja jest bardzo skomplikowana?.
saxo - 2018-02-25, 14:47

ja po prostu złożyłem skręciłem i tyle
citizen77 - 2018-03-12, 10:01

Pozwolisz że się podepnę pod twojego posta.......ile oleju wchodzi do lag vt 1100 88 rok??? Wynalazłem że 445 ml ale nie mam pewności.... Dzięki
Andrunio - 2018-04-08, 21:09

Rozebrałem wszystko i pomyłem ropką. U mnie też sprężyna była gęstym zwojem do dołu. Podprowiedzcie proszę bo coś nie mogę odszukać:
1. Jaka powinna być długość sprężyn (nominał i graniczna), w VT 1100 z 95 roku,
2. Jak wbić tą dolną tuleję w goleń,
3. O co biegało z tym patentem z podkładkami,
4. Ile zalać olejku.

Pięknie dziękuję :)

W_T_G - 2019-05-13, 14:21

Cześć. Będę wkładał dystansy w lagi- 30mm. Właśnie się toczą.
Odkręcałem już górne korki i stwierdziłem ze olej jest czysty. Ten który namacałem na tulei przy pomocy chusteczki papierowej.
Mimo to chcę go wymienić bo nie znam ilości, a bez spuszczenia sie nie dowiem czy jest OK.
Moja VT1100 95 ACE ma z boku korki spustowe, i przez nie spuszczę olej, bo nie chce mi sie demontować lag, kierownicy, szyby itd.
Po spuszczeniu chcę przepłukać nafta lagi w następujący sposób.
Zalać, popracować amorami przez bujanie z hamulcem przodem. Liczę na to że wszystkie kanaliki i zaworki powinno przemyć. Spuścić, zostawić na noc aby wykapało do ostatniej kropli i zalać ponownie już nowym olejem. Valvoline 15W
Co sądzicie o takim podejściu?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group