To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum SHOC.PL

VT 125/250 - Częsta synchronizacja gaźników.

miroch19 - 2016-10-08, 20:27
Temat postu: Częsta synchronizacja gaźników.
Witam mam pewien problem, a mianowicie zrobię jakieś 1000 km i gaźniki się rozsynchronizują, czuje przy ruszaniu tzw dziure. Ustawie i znów to samo czym to możne być spowodowane za ostra jazda za miękka sprężyna na regulacji gaźników.Ma ktoś na to jakiś patent?na taki problem . pozdraiwm http://www.shadow.org.pl/.../banghead-1.gif
GhoustDragon - 2016-10-08, 21:15

Źle przeprowadzona synchronizacja???
miroch19 - 2016-10-08, 21:59

Synchronizacje robię wakuometrem domowej roboty i zawsze olej jest na równo w wężykach,a przy synchronizacji trzeba regulować śrubka od obrotów ?
sq9nrf - 2016-10-09, 09:36

Należy zmieniać ustawienie obrotów. Proponuje zmienić przyrząd na coś dokładniejszego. Szukał bym też problemu w samej śrubie regulacyjnej może się przestawia.
adam3911 - 2016-10-09, 12:53

Srubka od obrotów działa na oba gaźniki jednocześnie, synchronizacja to ustawienie równego podciśnienia w obu gaznikach. W silnikach V często tylny cylinder ustawia się ciut większe podciśnienie.
miroch19 - 2016-10-14, 13:11

Hmm tego niewiedzeniem ze trzeba większe podciśnienie na razie dalem trochę kleju na śrubę regulacyjna zobaczę co będzie się działo.. Dzięki za odpowiedzi
adam3911 - 2016-10-14, 18:24

miroch19 napisał/a:
Hmm tego niewiedzeniem ze trzeba większe podciśnienie na razie dalem trochę kleju na śrubę regulacyjna zobaczę co będzie się działo.. Dzięki za odpowiedzi


Srubka regulacyjna nie służy do synchronizacji

miroch19 - 2016-10-15, 19:53

Tak wiem ze nie służy do regulacji ale niewiedzeniem ze przy synchronizacji tez trzeba regulowac.
MARQ - 2018-02-27, 11:31

adam3911 napisał/a:
Srubka od obrotów działa na oba gaźniki jednocześnie, synchronizacja to ustawienie równego podciśnienia w obu gaznikach. W silnikach V często tylny cylinder ustawia się ciut większe podciśnienie.


nieco odkopując temat:
czy różnica pomiędzy gaźnikami może mieć związek z tym, że
w przednim gaźniku króciec do synchro jest zaślepiony na co dzień śrubą
a pod tylni jest podłączony wężyk od układu do dopalania spalin, czyli jest "używany" ?

jednocześnie - z tyłu jest większa dysza (75vs70), to pewnie również wymaga nieco więcej ssania ;)

czyli zapamiętuję, żeby z tyłu ustawić nieco więcej...

natomiast mam pytanie do samej budowy wakuometru, może ktoś podpowie:
czy rurka z wew. fi=4mm będzie ok na cały układ? taki jest ten jeden króciec, do którego trzeba się podłączyć, jeśli to nie za mało to bym pojechał cały układ na tej średnicy, bez przejściówek. a jeśli to za mało to jakie fi będzie ok?

i jeszcze jedno: jeśli taka średnica wymaga zastosowania igieł - to rozumiem, że chodzi o zwykłe jakieś krótkie igły apteczne bez obcinania, które włożę całkiem do rurek przy króćcach, igłami w kierunku oleju?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group