To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum SHOC.PL

VT 1100 - Zmiany, zmiany, zmiany tyłu

Kuba80 - 2016-09-30, 11:48
Temat postu: Zmiany, zmiany, zmiany tyłu
Odkręciłem masywny bagażnik i zbyt rozbudowane oparcie - kaleczyło pokrywy kufrów przy otwieraniu. Teraz Sabra ma o niebo lepszą linię i zgrabniejszy tył!
Zresztą sami zobaczcie:







BTW. na zbyciu mam oparcie Hepco and Becker - nie wiem czy dedykowane do tego modelu, bo ma nawiercone 2 dodatkowe otwory nad oryginalnymi tylnymi, ale pasuje. Jeśli kto chętny to wrzucę do działu Sprzedam. Zdjęcia mogę dać na PW.

powolny - 2016-09-30, 12:18

Ja w VT 750 musiał bym zmienić tylne kierunki ,na takie jak Twoje (może gdzieś trafię ) ,bo oryginalne nie pozwalają na założenie większych kufrów .Twojej maszyny przed liftem nie widziałem ,a jest OK.
Trom - 2016-09-30, 12:20

powolny napisał/a:
Ja w VT 750 musiał bym zmienić tylne kierunki ,na takie jak Twoje (może gdzieś trafię ) ,bo oryginalne nie pozwalają na założenie większych kufrów .Twojej maszyny przed liftem nie widziałem ,a jest OK.

Spokojnie można je przenieść,ja w swojej przeniosłem na płaskownikach z nierdzewki

Kuba80 - 2016-09-30, 12:23

Tak było zaraz po zakupie:



Kuba80 - 2016-09-30, 12:27

powolny napisał/a:
Ja w VT 750 musiał bym zmienić tylne kierunki ,na takie jak Twoje (może gdzieś trafię ) ,bo oryginalne nie pozwalają na założenie większych kufrów .Twojej maszyny przed liftem nie widziałem ,a jest OK.


Tu, zresztą kolega z forum, wyczerpująco o tym mówi. Co prawda na VT1100, ale myślę, że możesz skorzystać: https://www.youtube.com/watch?v=1ijiAzofWao

MCY - 2016-09-30, 12:28

[quote="Kuba80"]Tak było zaraz po zakupie:


Ładnie było ;-)

Kuba80 - 2016-09-30, 12:29

W sensie fajnie na plus, czy też "fajnie ;)" = lipa?

Bo jaka moja opinia to chyba oczywiste, skoro się sukcesywnie pozbywam armatury i odgruzowuję moto :chytrusek:

powolny - 2016-09-30, 14:46

Racja ,jak zawsze jest gdzieś po środku .Moto po lifcie rzeczywiście wygląda zgrabniej ,ale do jazdy w pojedynkę , bo wszystkie plecaczki wiedzą jak ważne jest dla nich oparcie ( kojarzycie te koszulki moto ,gdzie jest napisane "jak widać ten napis ,to znak ,że ta K..wa spadła" ) .Mój jest zabudowany ,bo nie chcę żeby ...ktokolwiek ;-) z niego spadł , ale solówka ma swój urok.
Natomiast co do migaczy ,to wolał bym te oryginalne z Hondy ,chyba bardziej by pasowały przy tablicy ,chociaż będą raczej kosztować :-/ .

suru - 2016-09-30, 14:46

Moim zdaniem idziesz w bardzo dobrym kierunku.
Jeśli jeździsz sam pomyśl o solówce i bagażniku na błotnik.

Kuba80 - 2016-09-30, 15:05

Dzięki! :)

suru napisał/a:
Jeśli jeździsz sam pomyśl o solówce i bagażniku na błotnik.


Cóż, to jest mój ideał. Jednak jeżdżę głównie z plecaczkiem... Dlatego teraz jestem na etapie poszukiwania szybkozdejmowalnego, ew. bardzo dyskretnego oparcia. Niestety, potrzebny jest kompromis... (szczególnie na dłuższe trasy potrzebne jest oparcie).

OPARCIE: zostaje to które było, ale obetnę te boczne rurki. Po dłuższym zastanowieniu stwierdziłem, że kształt może być, a nieuniknione zaburzenie linii nie będzie takie dramatyczne - rurka jest cienka i kształtem przypomina klasyczny sissybar. A plakietkę H&B czymś zakleję albo usunę i cześć.




Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group