VT 1100 - Zmiany, zmiany, zmiany tyłu
Kuba80 - 2016-09-30, 11:48 Temat postu: Zmiany, zmiany, zmiany tyłu Odkręciłem masywny bagażnik i zbyt rozbudowane oparcie - kaleczyło pokrywy kufrów przy otwieraniu. Teraz Sabra ma o niebo lepszą linię i zgrabniejszy tył!
Zresztą sami zobaczcie:
BTW. na zbyciu mam oparcie Hepco and Becker - nie wiem czy dedykowane do tego modelu, bo ma nawiercone 2 dodatkowe otwory nad oryginalnymi tylnymi, ale pasuje. Jeśli kto chętny to wrzucę do działu Sprzedam. Zdjęcia mogę dać na PW.
powolny - 2016-09-30, 12:18
Ja w VT 750 musiał bym zmienić tylne kierunki ,na takie jak Twoje (może gdzieś trafię ) ,bo oryginalne nie pozwalają na założenie większych kufrów .Twojej maszyny przed liftem nie widziałem ,a jest OK.
Trom - 2016-09-30, 12:20
powolny napisał/a: | Ja w VT 750 musiał bym zmienić tylne kierunki ,na takie jak Twoje (może gdzieś trafię ) ,bo oryginalne nie pozwalają na założenie większych kufrów .Twojej maszyny przed liftem nie widziałem ,a jest OK. |
Spokojnie można je przenieść,ja w swojej przeniosłem na płaskownikach z nierdzewki
Kuba80 - 2016-09-30, 12:23
Tak było zaraz po zakupie:
Kuba80 - 2016-09-30, 12:27
powolny napisał/a: | Ja w VT 750 musiał bym zmienić tylne kierunki ,na takie jak Twoje (może gdzieś trafię ) ,bo oryginalne nie pozwalają na założenie większych kufrów .Twojej maszyny przed liftem nie widziałem ,a jest OK. |
Tu, zresztą kolega z forum, wyczerpująco o tym mówi. Co prawda na VT1100, ale myślę, że możesz skorzystać: https://www.youtube.com/watch?v=1ijiAzofWao
MCY - 2016-09-30, 12:28
[quote="Kuba80"]Tak było zaraz po zakupie:
Ładnie było
Kuba80 - 2016-09-30, 12:29
W sensie fajnie na plus, czy też "fajnie ;)" = lipa?
Bo jaka moja opinia to chyba oczywiste, skoro się sukcesywnie pozbywam armatury i odgruzowuję moto
powolny - 2016-09-30, 14:46
Racja ,jak zawsze jest gdzieś po środku .Moto po lifcie rzeczywiście wygląda zgrabniej ,ale do jazdy w pojedynkę , bo wszystkie plecaczki wiedzą jak ważne jest dla nich oparcie ( kojarzycie te koszulki moto ,gdzie jest napisane "jak widać ten napis ,to znak ,że ta K..wa spadła" ) .Mój jest zabudowany ,bo nie chcę żeby ...ktokolwiek z niego spadł , ale solówka ma swój urok.
Natomiast co do migaczy ,to wolał bym te oryginalne z Hondy ,chyba bardziej by pasowały przy tablicy ,chociaż będą raczej kosztować .
suru - 2016-09-30, 14:46
Moim zdaniem idziesz w bardzo dobrym kierunku.
Jeśli jeździsz sam pomyśl o solówce i bagażniku na błotnik.
Kuba80 - 2016-09-30, 15:05
Dzięki! :)
suru napisał/a: | Jeśli jeździsz sam pomyśl o solówce i bagażniku na błotnik. |
Cóż, to jest mój ideał. Jednak jeżdżę głównie z plecaczkiem... Dlatego teraz jestem na etapie poszukiwania szybkozdejmowalnego, ew. bardzo dyskretnego oparcia. Niestety, potrzebny jest kompromis... (szczególnie na dłuższe trasy potrzebne jest oparcie).
OPARCIE: zostaje to które było, ale obetnę te boczne rurki. Po dłuższym zastanowieniu stwierdziłem, że kształt może być, a nieuniknione zaburzenie linii nie będzie takie dramatyczne - rurka jest cienka i kształtem przypomina klasyczny sissybar. A plakietkę H&B czymś zakleję albo usunę i cześć.
|
|
|