To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum SHOC.PL

VT 700/750/800 - Wibracje całego moto, czy to normalne?

robinson64 - 2016-05-26, 20:25

Nie powinno kolego nic wibrować to nie jest mlockarnia.Hondy mają to do siebie że drga silnik przy 140/h
V- ki tak mają.👍

potfur - 2016-05-27, 00:57

Jak Ci z powodu szyby wiatr rzuca głową, to stanowczo nie jest to wydumany problem. klucze do sakwy, jeździć i regulować tak długo, aż będzie dobrze.
Japa - 2016-05-28, 23:20

borejek343 napisał/a:


P. S.
Zauważyłem, że w przeciwieństwie do małej Hani vt125 ten motor nie należy kręcić wysoko, czy mam rację?


Masz. Max moment obr jest nisko.

Ravender - 2016-05-29, 09:32

Gdy jeździłem swoją VT750 to jedyne wibracje jakie miałem to przy prędkości 160km/h. Tak chciałem sprawdzić ile pójdzie. Wtedy faktycznie nic w lusterkach nie widziałem itp.

Natomiast w ŻADNYM wypadku nie przy 100km/h. To nie jest normalne.

Na mój gust sprawdź takie rzeczy:

1) Łożysko główki ramy
2) Amorki
3) Czy motocykl pali równo na wszystkie gary. Może ciśnienie sprężania jest nieodpowiednie!? Może ze świecą coś jest nie tak

Na pewno więcej powie ci dobry mechanik. Ze swojej strony powtarzam.. 100, 110 km/h to najbardziej komfortowa prędkość dla tego motocykla i NIE MOZE TRZĄŚĆ w sposób jaki opisałeś.

Ravender - 2016-05-29, 09:34

Tak teraz spojrzałem na filmiki :D. Czyli nadal zostaje do sprawdzenia punkt 3
borejek343 - 2016-05-29, 10:51

Ravender, punkt 3 chyba sobie możemy darować jeśli chodzi o ciśnienie. Sprawdziłem je natychmiast po zakupie moto - poniżej fotki. Mało tego, że jest wręcz nominalne dla tego silnika to jest równe dla obu cylindrów. Świece wszystkie 4 są nowe. Nie wiem natomiast jak jest z synchronizacją gaźników i czy ona ma coś do tego. A może ja panowie przesadzam i szukam drugiej dziury w dupie?




Japa - 2016-05-30, 11:40

borejek343 napisał/a:
Ravender, punkt 3 chyba sobie możemy darować jeśli chodzi o ciśnienie. Sprawdziłem je natychmiast po zakupie moto - poniżej fotki. Mało tego, że jest wręcz nominalne dla tego silnika to jest równe dla obu cylindrów. Świece wszystkie 4 są nowe. Nie wiem natomiast jak jest z synchronizacją gaźników i czy ona ma coś do tego. A może ja panowie przesadzam i szukam drugiej dziury w dupie?


Tak ma być więc raczej tak :mrgreen:

Teresa - 2016-05-30, 11:43

borejek343 napisał/a:
A może ja panowie przesadzam i szukam drugiej dziury w dupie?


coś mi się tak widzi :evilek:

borejek343 - 2016-05-30, 15:00

Tak właśnie myślałem. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
borejek343 - 2016-06-05, 20:43

Panowie sprawa wygląda następująco. Jako, że moja szyba nie posiadała żadnej regulacji jeśli chodzi o kąt jej pochylenia dorobiłem specjalne uchwyty. Niestety zmiana pochylenia nic nie pomogła. Motocykl wraz z moją głową powyżej 90km/h wchodzi w bardzo duże wibracje. Koszmar niemiłosierny o komforcie podróżowania można zapomnieć. Koniec szyby jest na wysokości moich oczu. Teraz zastanawiam się na dwóch rozwiązaniach - skrócić szybę lub dołożyć deflektor. Na czas podjęcia decyzji szybę zdemontowałem i wibracji nie ma, jednak chciałbym ją mieć ponieważ jazda powyżej 100km/h na takim moto jest męcząca, kierowca robi za niezły żagiel. :mrgreen:
Piwek - 2016-06-06, 11:02

wydaje mi się, że obciąć zawsze zdążysz...
Dziki700 - 2016-06-06, 17:08

U mnie sytuacja taka sama, zalozylem dzis szybe i szarpie mna jak bym za tirem jechal a przy 100-110km/h wstrzas mózgu murowany, ta moja szyba to nie jest jakis szczyt marzen bo kosztowala 250 na alledrogo, ma regulacje na takich "laskach", pol dnia juz z nia walcze i nic, troche sie polepszylo jak ustawilem ja prawie ze pionowo i zrobilem ok 3cm szczeline pod lampa to jest troche lepiej i nie wiem czy dalej regulowac, czy ciac szybe, czy zakladac ten deflektor, kask jest ok, ostatnio wydusilem z babci 180km/h bez szyby, nadrastki bolaly ale leb nie latal wiec ewidentnie wina szyby
śruba73 - 2016-06-06, 21:46

" troche sie polepszylo jak ustawilem ja prawie ze pionowo i zrobilem ok 3cm szczeline pod lampa to jest troche lepiej i nie wiem czy dalej regulowac,"



zrobiłeś 3 cm od lampy a wcześniej miałeś większą czy mniejszą szczelinę? bo mam ten sam problem że przy 90 km/h łeb urywa ...

Dziki700 - 2016-06-06, 21:57

Wczesniej praktycznie dotykala lampy, teraz jest ok 3cm nad lampa i bardziej pionowo, jest troche lepiej ale nie jest to igla, szyba ma 43cm wysokosc i jest na wysokosci mniej wiecej mojego czola, jutro jeszcze bede kminic co z tym zrobic
borejek343 - 2016-06-06, 22:06

Piwek napisał/a:
wydaje mi się, że obciąć zawsze zdążysz...


Czyli kiedy?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group