To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum SHOC.PL

VT 1100 - opony

trycha007 - 2015-12-27, 18:24
Temat postu: opony
witam kolegów....cóż.... jak w temacie ... jakie opony polecacie do vt sabre 1100 2006 rok.... czytam, czytam i nic....a wszytko na forum to stare tematy .... dunlopy czy metzelery ... dzieki
Wojtek - 2015-12-27, 19:38

Ale przez ostatnie kilka lat nie wymyślono nic, co by miało dezaktualizować dotychczasowe wątki dotyczące opon :-D
Ja jeżdżę na budżetowych oponach - przód Maxxis Classic, tył Duro i wszystko mi pasuje. Sucho, mokro, lato, zima - wydaje się, że jest jak trzeba, a jeżdżę dość dynamicznie.
Pewnie gdyby wpadło więcej grosza w momencie wymiany opon, to spróbowałbym założyć polecane przez producenta motocykla (patrz instrukcja/naklejka na kardanie), ale są tacy, którzy twierdzą, że Dunlopy to żadna rewelacja.

Panoramiks - 2015-12-27, 19:47

trycha007 napisał/a:
jakie opony polecacie


Nowe, cała reszta to kwestia własnych preferencji.

Rurek - 2015-12-27, 21:39

Panoramiks napisał/a:
trycha007 napisał/a:
jakie opony polecacie


Nowe cała reszta to kwestia własnych preferencji.

:ride:

Krzysztof7712 - 2015-12-27, 21:42

Ja miałem założone Metzeler 880 Marathon w Sabrze i bardzo dobrze sie prowadziła teraz mam w C2 Maxxis Clasic i są tez spoko.
janusn - 2015-12-28, 00:03

Miałem ten problem na wiosnę.
Przekopałem temat i w uproszczeniu wyszło że w zasadzie dominują: Dunlopy albo Metzeler.
Dunlopy - ponieważ na rynek amerykański (długie proste mało winkli) dlatego twardsze.
Metzeler - ponoć miększe. Lepiej się trzymają ale za to szybciej znikają. (Jak już to z fabryk w Niemczech, z tymi z Brazylii bywają kłopoty z wywarzeniem).
Do tego momentu miałem Dunlopy. Objechałem na nich Polskę, Rumunie, Alpy.
Postanowiłem sprawdzić Metzelery. Zrobiłem na nich Chorwacje i Bośnie.
i… różnice jeśli już to naprawdę subtelne… Na obydwu można spokojnie śmigać (jeździliśmy w mieszanej ekipie i za „plastikami” naprawdę trzeba było nieźle naginać).

wyvern - 2015-12-28, 08:41

Miałem w 600 Dunlopy a potem Shinko, teraz w 1100 Metzelery. I prawdę pisząc Shinko nie odstaje na krok od nich. A jest tańsze. Teraz w Goldim zmieniam na Avon (są ciche i trwałe) i prawdopodobnie w przyszłym sezonie zmienię też w 1100 też na Avony.
Panoramiks - 2015-12-28, 09:03

Też chciałem u siebie założyć Avony ale do VT 500 nie ma kompletu.
Rafał - 2015-12-28, 17:43

Od roku jeżdżę na Metzeler'ach 880 Marathon - sprawdzają się dobrze. Odpowiednio "sygnalizują" swoim zachowaniem zbliżającą się utratę przyczepności :-)
dzinks - 2015-12-28, 18:45

Kończy mi się Mezeler na przodzie, tył jeszcze sporo też Mezeler. Rozważam Shinko. W rozmiarze 120/90 17, mam tylko do wyboru Model 777.

Szukam coś miększego.

Todek - 2015-12-28, 21:07

dzinks napisał/a:
Szukam coś miększego.

No jeżeli uważasz Shinko za twarde opony, to ja nic nie rozumiem. :shock:
PS. W VT1100 zjeździłem 2 komplety Shinko i teraz pomału dojeżdżam komplet Shinko w VTX1800, uwag nie mam.

Wojtek - 2015-12-28, 23:01

Rafał napisał chyba, że szuka czegoś miększego od Metzelerów.
Panoramiks - 2015-12-28, 23:18

Ja osobiście używam Bridgestonów drugi już komplet i jestem bardzo z nich zadowolony. Są miękkie i bardzo dobrze trzymają się nawierzchni tak suchej jak i mokrej. Z tym że nie należą do najtańszych.
dzinks - 2015-12-29, 16:35

Cytat:
No jeżeli uważasz Shinko za twarde opony, to ja nic nie rozumiem. :shock:


Wojtek napisał/a:
Rafał napisał chyba, że szuka czegoś miększego od Metzelerów.


Dokładnie :-D

Gruzin - 2016-01-13, 21:34

A co koledzy powiecie na Michelin Commander II na przód?
Mam taką na tyle i myślę ....



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group