VT 700/750/800 - na temat Mocy ( nie ciemnej strony)
Lukas - 2015-07-29, 19:05 Temat postu: na temat Mocy ( nie ciemnej strony) witam . obecnie mam honde vt 600 obdarzona 40 kM ( 39,6...) ale bardzo podoba mi sie 750 c2 b ( phantom) ( 46 km ) i mam takie pytanie teoretyczne dla zaspokojenia ciekawosci bo odpowiedz nic nie zmieni ... i tak taki bedzie nastepny .. ale ... to do osob kotre sie przesiadly wlasnie z tych prawie 40 km na te wspomniane 46 km ... czy czuc te roznice ..? bardzo.. nieznacznie ... wcale .. ?
i przy okazji ... jedyny dla mnie minus to szprychy czy kola od 1100 by pasowalyby albo sa jakies wersje 750 bez szprych ?
Fatum - 2015-07-29, 21:35
praktycznie nie czuć... ja zrobiłem taką przesiadkę i z perspektywy czasu było wziąć 1100... po sezonie 750 był dla mnie za słaby, za mały...
markiz70 - 2015-07-29, 21:43
Fatum napisał/a: | praktycznie nie czuć... ja zrobiłem taką przesiadkę i z perspektywy czasu było wziąć 1100... po sezonie 750 był dla mnie za słaby, za mały... |
Raczej to drugie
Panoramiks - 2015-07-29, 21:47
A moja VT 500 ma 50 kM i nie mam na co narzekać. Starsze modele były jednak mocniejsze.
Skorupek - 2015-07-29, 22:21
wszystko zależy od stylu jazdy i obrotów na jakich silnik na pełen moment. 600 jest dobra z dołu a potem trzęsie jak w febrze. 5 KM nie zrobi ci większej różnicy. 600 jest zwinna i lekka i do normalnej jazdy te jej od 41 do 38 KM wystarczy do jazdy bokiem na wyjściu z łuku
a koło może pasować od Honda VT 750 C z 85 roku.
Fatum - 2015-07-29, 22:23
markiz70 napisał/a: | Fatum napisał/a: | praktycznie nie czuć... ja zrobiłem taką przesiadkę i z perspektywy czasu było wziąć 1100... po sezonie 750 był dla mnie za słaby, za mały... |
Raczej to drugie |
pierwsze też, jadąc z pasażerem i bagażem szału nima...
Lukas - 2015-07-29, 22:33
ok dzieki za opinie i info o kolach( skorupek) mam jeszcze trochę czasu do przemyśleń bo to plan na następny sezon ,)
[ Dodano: 2015-07-29, 22:34 ]
[quote="Skorupek"]wszystko zależy od stylu jazdy i obrotów na jakich silnik na pełen moment. 600 jest dobra z dołu a potem trzęsie jak w febrze. 5 KM nie zrobi ci większej różnicy. 600 jest zwinna i lekka i do normalnej jazdy te jej od 41 do 38 KM wystarczy do jazdy bokiem na wyjściu z łuku
no fakt trzęsie a w 750 tego nie ma ??
Skorupek - 2015-07-29, 22:41
nie wiem bo nie miałem takiej Nie wiem jak jest w twojej 600 ale moja najlepiej się czuła na wyższych obrotach. najmniej przy 65 mph/h
Co do 750 to Może jakiś posiadacz tego modelu albo innego z linii c2 się wypowie.
Asgalt - 2015-07-30, 08:45
Miałem 600, potem 750, a potem szybciutko tę 750 sprzedałem, bo wydawała mi się mulista w porównaniu z 600. Ale fakt, faktem, nie trzesła na wyższych obrotach.
PILOT - 2015-07-30, 10:59
Rożnica zaledwie 6 KM, a to że 750 jest mulasta wynikać może z masy motocykla. Z danych technicznych wynika że 750 powinna być żwawsza do jazdy, 46 KM i 64 Nm.
Asgalt - 2015-07-30, 11:19
Moim zdaniem ma gorszy stosunek mocy do masy (lub odwrotnie) niż 600. Jak to wychodzi w "papierach", nie mam pojęcia ale w jeździe właśnie tak.
Leo - 2015-07-30, 11:36
Wychodzi na to że Vt 500 ma odpowiedni stosunek
Tylko najlepiej jeździć samemu i nie mieć więcej niż 180 cm
Alabaster - 2015-07-30, 12:05
Andrzej po prostu utyłeś jak nie miałeś moto pomiędzy 600 a 750
Asgalt - 2015-07-30, 15:16
Utyłem przez tydzień, no, no...
Oj, musiałbym się nieźle starać
Lukas - 2015-07-30, 16:43
czytam i chłonę wiedzę, doświadczenie, opinie .. przy moim 170 z groszem .. wzrostu i wadze poniżej 70 .. 600 jest całkiem ok dobrze mi się jedzie i nie narzekam ale irytuje mnie łańcuch ( lenistwo) i jak jadę w okolicach 100/110 na godz to mimo ze Hanka daje rade czuje ze się meczy .. jeśli 750 nie miałaby takiego problemu to może jest to coś dla mnie akurat .. miasto/ trasa ... 60/40 przy czym trasy około 200 nie jakieś wyprawy wielkie .. wiec wydaje się optymalny a po za tym moja 600 to r 95 ... do 750 przymierzam się nowej lub kilku letniej . dziękuję za dyskusje jakby jeszcze komuś coś do głowy przyszło w temacie chętnie przyjmę do przemyślenia ..
|
|
|