To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum SHOC.PL

VT 700/750/800 - moto nie odpala i teraz nawet nie zakręci

sym200 - 2015-01-22, 18:07
Temat postu: moto nie odpala i teraz nawet nie zakręci
Hej mam problemy z motocyklem vt700 85r, po wyjęciu silnika i czyszczeniu i wymianie membrany w gaźniku motor nie odpala po wlaniu odrobiny paliwa do gaźnika przez dysze ssącą powietrze odpali i pracuje ładnie nawet jak się gazu dodaje to wchodzi na obroty bez problemu ale po zgaszeniu postoi 5 minut i już nie zapali nie wiem sprawdzałem już pompę paliwa wydaje mi się że jest spalona jak podpinam na krótko zero reakcji i nie wykazuje żadnej rezystancji jak ją mierze miernikiem .

Drugi problem po próbach odpalania silnik wogule nie kręci fuck ,
bezpieczniki ok na elektromagnesie od bieguna plusowego rozrusznika wogule niema napięcia czyli rozrusznik ok ale na przewodach zasilających elektromagnes też niema napięcia a nie wiem gdzie one biegną czy na jakiś przekaźnik czy na start w manetce.

Nie wiem gdzie szukać może jest jeszcze jakiś bezpiecznik ukryty o którym nie wiem
co sadzicie o tych dwóch problemach ,chcę naprawić to sam wiadomo specjalista od moto kosztuje .

waludi - 2015-01-22, 18:16

czerwony guzik na kierownicy też czasami płata figle
sym200 - 2015-01-22, 18:25

tak ale jak czerwony guzik jest nawet wyłączony to motor nie odpali ale zakręci przynajmniej u mnie
GhoustDragon - 2015-01-22, 20:14

Ad1. Sprawdź czy moto odpali z pominięciem pompy paliwa, tzn. czy dostaje paliwo.
Ad2. Naładuj akumulator.

Panoramiks - 2015-01-22, 21:19

waludi napisał/a:
czerwony guzik na kierownicy też czasami płata figle


Pamiętam że kiedyś podkusiło mnie w kładzie wyłączyć silnik guzikiem zamiast z kluczyka, na szczęście przed garażem a nie w terenie.
Zapalił dopiero po wybebeszeniu połowy kabli i porządnym czyszczeniu instalacji.

MARQ - 2015-01-23, 13:25

Xexepan napisał/a:
waludi napisał/a:
czerwony guzik na kierownicy też czasami płata figle


Pamiętam że kiedyś podkusiło mnie w kładzie wyłączyć silnik guzikiem zamiast z kluczyka, na szczęście przed garażem a nie w terenie.
Zapalił dopiero po wybebeszeniu połowy kabli i porządnym czyszczeniu instalacji.


wtrącę się, bo się zdziwiłem nieco:
tzn, że nie powinienem gasić moto tym przyciskiem przy gazie tylko stacyjką? to standardowe zachowanie?

[ Dodano: 2015-01-23, 13:31 ]
sym200 napisał/a:
tak ale jak czerwony guzik jest nawet wyłączony to motor nie odpali ale zakręci przynajmniej u mnie


oczywiście mam zupełnie inne moto (vt125)
ale u mnie na pewno nie kręci jak jest guzik off.
i według mnie tak jest właściwie - nie powinien nawet kręcić na guziku off.
chyba, że się mylę ;) ja tak tylko ;) z nudów sobie czytam i porównuje ze sobą...

madkeinam - 2015-01-23, 14:00

MARQ napisał/a:
ja tak tylko ;) z nudów sobie czytam i porównuje ze sobą...

Też tak z nudów (w zasadzie to zajmując się czymkolwiek byle nie pisać co mi kazali) coś napiszę ;-)
U mnie w VT600 gdy kill switch jest w pozycji off rozrusznik kręci. Parę razy już o nim zapomniałem a potem z hukiem budziłem sąsiadów :-P Ale np. w Suzuki GS500E już nie kręcił.
I zawsze gaszę moto tym włącznikiem.

pawik83 - 2015-01-23, 14:08

MARQ napisał/a:
sym200 napisał/a:
tak ale jak czerwony guzik jest nawet wyłączony to motor nie odpali ale zakręci przynajmniej u mnie


oczywiście mam zupełnie inne moto (vt125)
ale u mnie na pewno nie kręci jak jest guzik off.
i według mnie tak jest właściwie - nie powinien nawet kręcić na guziku off.


moim zdaniem w "młodszych rocznikach" przy wł przycisku off rozrusznik nie kręci
dodatkowe zabezpieczenie
"młodszych" tj po 90 roku
a w tych z lat 80-tych kręci

Dodo - 2015-01-23, 14:12

u mnie też w 600 kręci przy off'ie, pare razy sie naciąłem już mokry z myślenia dlaczego nie odpala :lol: i również wyłączam tymże przełącznikiem. Zaraz wyjdzie na to że całe życie w błędzie ;d
pawik83 - 2015-01-23, 14:19

jak widac moja teoria sie potwierdza ja mam 93r i u mnie nie kreci
Todek - 2015-01-23, 16:28

Oficjale ServiceManuale, zalecają gaszenie silnika przy użyciu stacyjki. Natomiast w sytuacjach awaryjnych, przy użyciu "czerwonego przycisku".
Panoramiks - 2015-01-23, 19:16

MARQ napisał/a:
Xexepan napisał/a:
waludi napisał/a:
czerwony guzik na kierownicy też czasami płata figle


Pamiętam że kiedyś podkusiło mnie w kładzie wyłączyć silnik guzikiem zamiast z kluczyka, na szczęście przed garażem a nie w terenie.
Zapalił dopiero po wybebeszeniu połowy kabli i porządnym czyszczeniu instalacji.


wtrącę się, bo się zdziwiłem nieco:
tzn, że nie powinienem gasić moto tym przyciskiem przy gazie tylko stacyjką? to standardowe zachowanie?



Chodzi o to że miałem bardzo zaniedbaną instalacje.

Stecyk - 2015-01-23, 19:54

u mnie na przycisku ktory jest off, rozrusznik kręci ;) wszystko elegancko :D
Krzychoo - 2015-01-24, 14:50

Todek napisał/a:
Oficjale ServiceManuale, zalecają gaszenie silnika przy użyciu stacyjki. Natomiast w sytuacjach awaryjnych, przy użyciu "czerwonego przycisku".

No proszę, człowiek się całe życie uczy. Ja myślałem że właśnie gasić moto trzeba tym przyciskiem.

Asgalt - 2015-01-24, 14:55

I ja żyłem w niewiedzy :cry:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group