VT 1100 - Pytanie i prośba o kilka fotek
Chrusta - 2014-12-28, 03:06 Temat postu: Pytanie i prośba o kilka fotek Cześć,
Dzisiaj zacząłem rozkręcać Hankę.
1. Pod chłodnicą mam taki walec, wypełniony chyba drobno pokruszonym węglem (trochę to przerdzewiało i mi się troszkę usypało, stąd wiem). Węże od tego idą do gaźnika. Jeden w okolice wlotu powietrza, drugi też gdzieś do gaźnika, a trzeci jak by odpowietrzający albo dolotowy - nigdzie nie podpięty. Ktoś wie do czego to służy? Można to zdemontować? Nie ukrywam że irytują mnie te węże, i lepiej bym się czuł jak bym to wywalił . Węgiel aktywny z tego co wiem to dobrze pochłania tlenek węgla, ale po co to tam...
2. Jak by się komuś nudziło, to prosiłbym o zdjęcia spod pokrywy gdzie siedzi aku. A jak ktoś ma wyjęty aku, to już w ogóle byłoby super. Chodzi o to, że oryginalnie akumulator który tam siedzi to jakieś dziwadło, nigdy takiego jeszcze nie widziałem :D
http://www.sklepmotonet.p...c152a105791.jpg
I poprzedni właściciel przerobił tą metalową skrzynkę, że wchodzi tam pełnowymiarowy aku, tj. taki jak na powyższym zdjęciu tylko jak by bez tych dolnych wcięć. Problem w tym że przerobione jest to dosyć kiepsko... Chciałbym zobaczyć jak to wygląda oryginalnie i coś z tym zrobić.
Pozdrawiam,
szerokiego garażu .
Polo - 2014-12-28, 06:53
Rocznik 1994. Robiłem zdjecie akumulatora ostatnio, ale nie wiem czy będzie widać całość.
http://pokazywarka.pl/uegfpw/
GhoustDragon - 2014-12-28, 11:45
Ad.1. Najprawdopodobniej masz wersję "CALIFORNIA" i jest to system dopalania spalin. Da się to wywalić. Poszukaj na forum - było już o tym pisane.
Ad.2. Skoro wchodzi aku bez tej dolnej części to znaczy NIEpełnowymiarowy. W tym modelu ma być właśnie taki w kształcie litery "T". W zasadzie to po co to przerabiać? Kupujesz nowe aku, wkładasz i zapominasz...
Todek - 2014-12-28, 12:07
GhoustDragon napisał/a: | masz wersję "CALIFORNIA" i jest to system dopalania spalin |
No tak niekoniecznie. Jest to raczej taki dodatkowy filtr który ma za zadanie filtrowanie wszelkich oparów wydobywających się ze zbiornika paliwa, gaźników i akumulatora.
nucek - 2014-12-28, 13:43
Ad.2. Skoro wchodzi aku bez tej dolnej części to znaczy NIEpełnowymiarowy. W tym modelu ma być właśnie taki w kształcie litery "T". W zasadzie to po co to przerabiać? Kupujesz nowe aku, wkładasz i zapominasz...[/quote]
dokładnie akumulatory w kształcie "T" są dostępne na allegro nawet do 200 zł VT lubi dużo prądu i obawiam się że zwykłe aku może szybko padać. a co do gniazda później postaram się zrobić pare fotek gdyż po remoncie mam jeszcze tam wszytko rozebrane.
GhoustDragon - 2014-12-28, 14:43
Todek napisał/a: | GhoustDragon napisał/a: | masz wersję "CALIFORNIA" i jest to system dopalania spalin |
No tak niekoniecznie. Jest to raczej taki dodatkowy filtr który ma za zadanie filtrowanie wszelkich oparów wydobywających się ze zbiornika paliwa, gaźników i akumulatora. |
Z tym, że przewód odpowietrzający aku luźno wisi pod moto, jak dobrze pamiętam...
Chrusta napisał/a: | ...Węże od tego idą do gaźnika. Jeden w okolice wlotu powietrza, drugi też gdzieś do gaźnika, a trzeci jak by odpowietrzający albo dolotowy - nigdzie nie podpięty. |
EVAPORATIVE EMISSION PURGE CONTROL VALVE - zawór kontroli par paliwa.
Chrusta - 2014-12-28, 16:04
Dzięki za odpowiedzi.
marcin, dzięki za zdjęcie, trochę mi rozjaśniło. Jak by ktoś miał jeszcze zdjęcia tej skrzynki z wyjętym akumulatorem to też byłbym wdzięczny :).
Ad.2. Przepraszam, nie sprecyzowałem dokładnie. Akumulator mam większy niż ten w kształcie "T":
Ad.1. GhoustDragon, mam podobnie jak w linku który podałeś:
http://www.cmsnl.com/hond...list/F++34.html
Z tymże u mnie chyba coś było przy tym robione, np. przy tym zaworze nr. 8 brakuje mi jednego wężyka, tego krótkiego, wychodzącego od góry tego zaworu. Poszukam manual do swojej wersji i zobaczę co i jak.
GhoustDragon - 2014-12-28, 18:09
Chrusta sugeruj się raczej fotką, którą wstawiłem na końcu - tam jest pokazane jak to się w latach zmieniało, a link(teraz zauważyłem) dotyczy rocznika '99.
Chrusta - 2014-12-28, 21:16
Już to zdemontowałem. Wąż który powinien iść do baku, był w ogóle wpięty w jakieś zaślepione miejsce, a wąż idący od dolotu był tak luźno, że pewnie łapało jakieś lewe powietrze. No w każdym bądź razie zdemontowane, pozaślepiam co trzeba i się okaże jak śmiga. Pół motocykla już rozkręcone, jutro wyjmuję silnik .
Pawcio89 - 2014-12-30, 15:53
Co do akumulatora to u mnie wygląda to tak:
Zdjęcie może nie rewelacyjne i dopiero teraz widzę że jedno do góry nogami ale mam nadzieję że coś widać
Chrusta - 2015-01-05, 04:18
Ooo super dzięki, trochę mi to rozjaśniło. No cóż, czasu dużo, więc jeszcze pomyślę co zrobię z tym swoim mocowaniem. Na pewno jak skończę to wstawię jakieś zdjęcia .
Ale chwilka... Gdzie masz schowany przekaźnik rozrusznika?
U mnie jest on przymocowany "od wierzchu", do rury ramy po lewo od akumulatora. W ogóle mam chaos w tym obszarze, pokrywa mi się dobrze nie domyka i chcę to uporządkować.
Pozdrawiam.
GhoustDragon - 2015-01-05, 05:20
Z tego co pamiętam to przekaźnik rozrusznika powinien się znajdować pod prawą osłoną.
Asgalt - 2015-01-05, 09:58
Pytanie może banalne ale wolę zapytać, niż kleić
Prawy boczek mam pod kluczykiem. A jak ściągać lewy? Na delikatne wyciągnięcie z zatrzasków, tak jak to było w VT 600 czy jest jakiś inny knyf? Pytam, bo 1100 mam krótko i jeszcze tego tematu nie przerabiałem, a nie chciałbym zrobić Zośce kuku
GhoustDragon - 2015-01-05, 12:45
Tak jak w 600 z tą różnicą, że najpierw delikatnie od dołu bo od góry osłona jest wsuwana w specjalne mocowanie.
Asgalt - 2015-01-05, 13:40
Podziękował
|
|
|