To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum SHOC.PL

VT 125/250 - Światła awaryjne w VT125

Trom - 2014-10-21, 20:45
Temat postu: Światła awaryjne w VT125
Witam kolegów , czy ktoś usprawniał swoją Hanię dodając jej światła awaryjne? Czas zimowania się zbliża więc pomyślałem sobie że warto przez tzw. okres nieużywania pousprawniać swój sprzęt, i móc dziękować uprzejmym kierowcom światłami awaryjnymi.Problem w tym że nie bardzo wiem jak się za to zabrać. Całkiem ciemny nie jestem z elektryki , ale niestety z elektryki tzw. samochodowej to już gorzej.
Macie jakieś pomysły w tym temacie? Będę wdzięczny. :-)

Szymon - 2014-10-21, 21:04

Uprzejmym kierowcom lepiej jest pomachać ;)
Światła awaryjne powinny służyć do sygnalizowania ewentualnego niebezpieczeństwa :)

Trom - 2014-10-21, 21:16

To jest jedna z wielu możliwości używania świateł awaryjnych, myślałem że kolega wniesie coś do tematu , a tu kibic z dala ;-)
stiv10 - 2014-10-22, 08:39

trom napisał/a:
To jest jedna z wielu możliwości używania świateł awaryjnych, myślałem że kolega wniesie coś do tematu , a tu kibic z dala ;-)

super odpowiedź. Masz rację w całej rozciągłości - popieram. Bo nic w temacie, a jedynie zaśmiecanie. I później robi się 20 stron paplaniny, a na temat 1%. Jeżeli nie mam nic do powiedzenia w temacie "Światła awaryjne w VT125", więc pokornie czytam (nie piszę).

Zibi665 - 2014-10-22, 14:29

To jest jeden z najprostszych sposobów wykonania świateł awaryjnych we własnym motocyklu.
2x dioda 5A + przerywacz (z oznaczeniami jak na rysunku) + kabelki + wyłącznik na kierę i trochę własnej pracy - koszt około 30-35 zł z czego najdroższy jest przerywacz.


potfur - 2014-10-22, 15:44

Do sprawdzenia, jak się zachowa oryginalny przerywacz pod zwiększonym obciążeniem. Pomijając ten element ja bym po prostu wykorzystał to co jest, dodając przycisk, który po prostu włączy oba kierunki na raz.