To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum SHOC.PL

VT 125/250 - I25 shadow/varadero ''Sam naprawiam''

Wojti - 2014-11-26, 12:05

Vitem wiozłem, myślałem żeby na kołach wracać ale nie miała rejestracji i żonka nie pozwoliła żebym ją dosiadł....jakkolwiek to zabrzmiało :lol:
Szymon - 2014-11-26, 12:20

Tylko kupiłeś a już zazdrosna? :D
Nie poobijałeś sprzętu w transporcie? :)

Wojti - 2014-11-26, 12:31

Już przed kupnem była zazdrosna, wiedziała że przez dwa miesiące wieczory będe spędzać w garażu a nie w domu :mrgreen:

Sprzęt dobrze zabezpieczony pasami, lusterka poodkręcałem, jakoś dojechał w całości i bez zarysowań.

Nikosiek - 2014-11-26, 16:22

witam mam pytanko gdzie w cieniu jest wskaźnik poziomu płyny chłodniczego
MARQ - 2014-11-26, 16:41

przed tylnym kołem, pod baterią... tam szukaj.
widać patrząc od tyłu pod kątem ;) (po palcu)

Nikosiek - 2014-11-26, 16:59

ok znalazłem dzięki :)

[ Dodano: 2014-12-06, 09:51 ]
Witam
następne pytanie na zbiorniczku płynu hamulcowego od przedniego koła mam płynu na min równo z kreską można dolać płynu do zbiorniczka bez odpowietrzania układu ?

MARQ - 2014-12-06, 18:22

Waldi, czy w manualu jest coś interesującego o kraniku paliwa?
Potrzebuję info o jego budowie, czy to ten podciśnieniowy czy jakiś inny? Jego numer zamiennika lub cokolwiek o jego podłączeniu tzn co gdzie itd... Mój jest chyba zepsuty i chciałbym go ogarnąć tej zimy ;)
Jeśli coś jest to podesłałbyś może foto tych stron, hę?
Priti plis. ;)

[ Dodano: 2014-12-06, 18:25 ]
Nikosiek napisał/a:

Witam
następne pytanie na zbiorniczku płynu hamulcowego od przedniego koła mam płynu na min równo z kreską można dolać płynu do zbiorniczka bez odpowietrzania układu ?


Według mnie można, tzn rozbierasz ten zbiornik i lejesz do niego - to jest najwyższy punkt obwodu więc powinien się odpowietrzyć przy używaniu chyba sam, nie?

nikin4 - 2014-12-06, 19:51

Wymienił bym płyn hamulcowy nie dolewał. Płyn jest higroskopijny starzeje się, traci swoje właściwości zmienia się jego temperatura wrzenia. Wymienił bym cały i odpowietrzył układ. Dziwne że tyle ci ubyło, przyjrzyj się czy nie ma wycieków przy zacisku.
Generał - 2014-12-06, 21:04

Może komuś się przyda SHOP MANUAL
Honda VT 125c shadow.pdf

[ Dodano: 2014-12-06, 22:01 ]
Jeszcze może to pomoże
VT125 C6 Owners Manual.pdf
A i to może się komuś przyda
Honda Shadow vt 125 Instrukcja.pdf

MARQ - 2014-12-06, 22:53

szastt napisał/a:
Może komuś się przyda SHOP MANUAL
Honda VT 125c shadow.pdf

[ Dodano: 2014-12-06, 22:01 ]
Jeszcze może to pomoże
VT125 C6 Owners Manual.pdf
A i to może się komuś przyda
Honda Shadow vt 125 Instrukcja.pdf


No właśnie ja bym bardzo chciał uzupełnić ten zestaw o pozycję, którą zaczytuje się Waldi hen hen gdzieś na wygnaniu zapewne.
Nawet już koledze za małą wodą nakazałem rozejrzeć się po księgarniach ;) może na gwiazdkę dostanę ;)
Niestety lub stety istnieje tylko "pa anglijskom jazykie"

Generał - 2014-12-07, 16:13

Po polsku to raczej nigdzie nie ma.
lupo4801 - 2014-12-07, 17:30

szastt napisał/a:
Może komuś się przyda SHOP MANUAL
Honda VT 125c shadow.pdf

[ Dodano: 2014-12-06, 22:01 ]
Jeszcze może to pomoże
VT125 C6 Owners Manual.pdf
A i to może się komuś przyda
Honda Shadow vt 125 Instrukcja.pdf


Wszystko w jednym miejscu, budowa moto w częsciach.
https://www.motorcyclespa...t125c-1999.aspx

MARQ - 2014-12-08, 11:50

lupo4801 napisał/a:


Wszystko w jednym miejscu
https://www.motorcyclespa...t125c-1999.aspx


przyda się, dzięki ;)
- tylko ceny z kosmosu :omg:

[ Dodano: 2014-12-08, 15:36 ]
kranik

czyli kranik jest pionowy wewnątrz baku i na tej jednej pionowej sztycy są jakoś ogarnięte "dziury" wycieku paliwa z baku na pozycji kranika "rezerwa" oraz zwykłym "on" ?

sorry za niefachowe określenia ;)

do tej pory miałem przed oczami swoją własną, bardziej skomplikowaną [czyt. poj*&#ną] konstrukcję takiego kranika,
a dokładnie: kilka miejsc na różnych wysokościach wew. baku z przewodami i filtrami,
którymi pobierane jest paliwo w zależności od ustawienia wajchy. ;)
a tu pewnie coś się podnosi i odsłania dziurę na dole... :omg:
ehh, człowiek co nic nie wie - strasznie komplikuje.

lupo4801 - 2014-12-08, 17:33

W WSK były dwie rurki, jedna krótsza(rezerwa) i dłuższa, paliwo do nich wlewało się górą, zapobiegało dostawaniu sie brudu. Pod kranikiem był odkręcany odstojnik, tam zbierały się paprochy.
A w naszych jest jedna rurka widoczna na rysunkach na niej jest nałożone sitko, rezerwa otwiera inny otwór u dołu a sitko zapobiega zassaniu brudu. Mimo to zastanawiam się na małym filtrem paliwa tylko jest mało miejsca i zakręt 90st. Myślałem o chromowanym nie szpecił by moto.

MARQ - 2014-12-08, 19:36

To już na pewno rozkręcę ;)
A jak już to zrobię, to jak wypłukać bak przy okazji?
Zmarnować nieco paliwa? Czy to się jakoś fachowo robi...

[ Dodano: 2014-12-08, 19:47 ]
No i na co skręcić potem? Pakuły? Taśma teflonowa? Coś innego?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group