To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum SHOC.PL

VT 600 - Przewiercony wydech

michal_87 - 2014-07-30, 06:08

Ale po co to całe napinanie się? To nie forum onetu i chyba nie trzeba się przechwalać kto jest "lepsiejszym" fachowcem z większą wiedzą ;) Kolega sobie dowierci otwory w dolnym tłumiku, "wyrówna wszystkie opory ruchu tłoków" i będzie sokojnie jeździł. Albo nie wywierci i też pojeździ ;) A ja mam z kolei pytanie czy przypadkiem oba tłumiki nie są połączone? ;)
mordimer - 2014-07-30, 08:41

To nie jest kwestia "napinania się" ale elementarnej kultury sieciowej... pan "Siwy Dym" wpadł w temat ni z gruszki, ni z pietruszki a do tego pośrednio obraził jego założyciela na wszelki wypadek "unikając" konkretów... ze strony Administracji zero moderatorskiej reakcji mimo, ze to ewidentny trolling ergo skoro administracja reaguje wybiórczo, to trzeba ją jakby wyręczyć biedusię, nazywając rzeczy po imieniu...
Asgalt - 2014-07-30, 09:04

Miałem VT600 z 1988 r. i tam tłumiki miały połączenie dość solidną rurą.
lukas23 - 2014-07-30, 09:50

Koledzy zgadza się oba tłumiki są ze sobą połączone, obejrzałem dokładnie wydechy i żadnych przebarwień na kolankach nie widzę.
griswald - 2014-07-30, 10:46

Ja tylko dodam, że fiolet na wydechu powstaje w wyniku zbyt ubogiej a nie zbyt bogatej mieszanki, a to dlatego, że im więcej powietrza tym wyższa temperatura spalin stąd przebarwienia.
Siwy_Dym - 2014-07-30, 10:52

mordimer napisał/a:
To nie jest kwestia "napinania się" ale elementarnej kultury sieciowej... pan "Siwy Dym" wpadł w temat ni z gruszki, ni z pietruszki a do tego pośrednio obraził jego założyciela na wszelki wypadek "unikając" konkretów... ze strony Administracji zero moderatorskiej reakcji mimo, ze to ewidentny trolling ergo skoro administracja reaguje wybiórczo, to trzeba ją jakby wyręczyć biedusię, nazywając rzeczy po imieniu...

Wracając do tematu - siłowałem sprawdzić na zdjęciach, czy tłumiki 600-ki są połączone ale nie znalazłem wystarczająco szczegółowego a poza tym z ich ułożenia można wnioskować, ze raczej nie... moja Hania oczywiście połączenie ma i to solidnym "fi" :!:


Po pierwsze nie obraziłem nikogo, a na pewno nie założyciela tematu. Wyraziłem swoje zdanie na temat wywodu napisanego w stylu coś wiem, coś słyszałem to napiszę... może trafię :) Oceniłem styl rozprawki, a nie jego twórcę.

Nie będę opisywał dlaczego tak myślę, bo jak widzisz powoli dochodzicie do sedna tematu i obalacie wymyślone problemy. Dotkniesz, zobaczysz, pomyślisz i zrozumiesz jest według mnie lepsze niż wykład na temat budowy i eksploatacji silników, który notabene uważam tu za bezcelowy :-P

mordimer - 2014-07-30, 17:35

[quote="Siwy_Dym"]
Siwy_Dym - 2014-07-30, 17:43

mordimer napisał/a:
Siwy_Dym napisał/a:
Wyraziłem swoje zdanie na temat wywodu

Akurat nikt cię o to nie prosił a założyciel tematu pytał o coś zupełnie innego - czyli był to trolling w klinicznej postaci, zaszczepiony na dodatek lamerstwem... nie dość, że spostponowałeś kolegę to jeszcze w niczym mu nie pomogłeś... nota bene :twisted:

A co do meritum: skoro obie rury są połączone przed tłumikami, to nie trzeba niczego robić w przedmiocie "dowiercania", bo układ sam się zrównoważy!

I chyba taka właśnie powinna być odpowiedź na problem w tym temacie :roll:


I brawo... Ja o łączniku wiem, a Ty jak pomyślisz to sam dojdziesz do sedna (meritum) tematu :lol:

ps. nota bene to słowo zaciągnięte z łaciny i wprowadzone do polskich słowników poprawnej polszczyzny w latach 70 poprawnie piszemy łącznie notabene :toast:

lukas23 - 2014-07-31, 00:38

Napewno nikt mnie nie obraził, cieszę się zainteresowaniem tematu i dziękuję za każdą informację Koledzy ;-)
Czyli teraz mam rozumieć że nie trzeba nic robić jeżeli wydechy są połączone? Zostawić tak jak jest? :-)

Pixxxel - 2014-07-31, 09:19

wierc drugi. bedzie ladniej burczal :)
daro - 2014-07-31, 10:05

rozwierć całkowicie i wyjmij bebechy ...miód dla uszu .uwierz mi. :-)8


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group