To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum SHOC.PL

VT 700/750/800 - Zmiana silnika Honda Shadow VT 750c

Anonymous - 2014-07-21, 11:38
Temat postu: Zmiana silnika Honda Shadow VT 750c
Witam .
chcialbym sie dowiedziec czy do Hondy VT 750c bedzie pasowal silnik od Hondy Magny 750 .

potfur - 2014-07-21, 12:09

A nie ma przypadkiem innego kąta rozwarcia cylindrów?
Anonymous - 2014-07-21, 12:12

chyba ma ale wydaje mi sie ze powinien sie zmiesciec ale niewiem jaki ostprzet czrba wymienic
MCY - 2014-07-21, 12:25

radekvt750LwG napisał/a:
chyba ma ale wydaje mi sie ze powinien sie zmiesciec ale niewiem jaki ostprzet czrba wymienic

Wszystko, akumulator może zostać.

potfur - 2014-07-21, 13:35

to po kolei... załóżmy że silnik się zmieści (w co wątpię), to:
- skoro stary ma dwa cylindry, a nowy 4, to trzeba zmienić gaźniki
- skoro zmieniamy ilość gaźników, musimy zmienić ilość dolotów powietrza z airboxa
- skoro dostarczamy paliwo do większej ilości gaźników, trzeba zmienić doprowadzenie paliwa z pompy
- trzeba sprawdzić jak rozwiązane jest podłączenie układu chłodzenia
- trzeba (?) wymienić moduły zapłonowe i dołożyć kolejne cewki (tu nie mam pewności, tak z ciekawości niech ktoś bardziej oblatany się ustosunkuje)
....

pewnie o czymś zapomniałem :)
Jak się ostatnio przekonałem, w Polsce nie ma takiej możliwości, że czegoś się nie da - może być tylko drogo :mrgreen: więc jak się weźmiesz, to może całkiem fajne, nowe moto powstać ;-)

ttm750 - 2014-07-29, 00:40

magna ma zupelnie inny kat rozwarcia cylindrow oczywiscie 4
inaczej jest pospawana rama - szerzej - 2 przednie gary wchodza w rame
paliwo podawane jest pompka sterowana podcisnieniowo z lewej strony pod bakiem
ze wzgledu na to ze jest to silnik od VFR po jakichs przerobkach wybitnie LUBI ostra jazde i wysokie obroty. ladowanie dziala od ok 3000 i starsze modele mialy tez problem ze smarowaniem rozrzadu jezeli nie dostala dobrze popalic.
ja swojej sie pozbylem po tym jak z powodu wolnoobrotowej jazdy spalilem elektronike - najpierw regulator napiecia a potem poszedl mi tez modul zaplonu -jest tylko 1 ale kosztowal tu u mnie ok 400 Eur.
poza tym wszystkie naprawy itd to majatek. synchronizacja gaznikow we wlasnym zakresie zajmuje pol dnia(przynajmniej w moi przypadku)
jezeli lubisz na chopperku odkrecic i naprawde cos poczuc to bedziesz zadowolony ale chyba taniej wyjdzie i prosciej po prostu kupic Magne

A.Balcerski - 2014-07-29, 10:55

Nie pchaj się w to, za dużo różnic , za dużo przeróbek nie warto no i silnik Magny nie należy do" niezniszczalnych" jak w przypadku VT 750. Po przeróbkach - zakładając że dasz radę po kilku tyś rama może się rozsypać , lub wystąpi ileś tam problemów - no i kolejna kasa wyrzucona .
Jak chcesz polatać Magną to lepiej kup oryginał w dobrym stanie
Mnie też chodziła Magna po głowie , ale znajomi Hondziarze szybko mi ją z głowy wybili
Mam VT 750 i zero problemów



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group