To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum SHOC.PL

VT 500 - na szóstce nie jedzie - co to może być

Cychol - 2008-09-25, 22:20

w pięćsetce czerwone pole na obrotomierzu zaczyna się przy 9500 obr./min. :-D
Sowa - 2008-09-25, 23:09

Mateusz napisał/a:
gineczka napisał/a:
Praktycznie najczęściej używam... tylnego ...

Ale ostatnio 2 razy miałam uślizg :-P :roll: -więc muszę poprawić stan przedniego

pzdr ;-)


Tylnego używasz tylko przy bardzo niskich prędkościach, manewrach parkingowych i do dohamowania w razie awaryjnego. Hamulec przedni jest hamulcem zasadniczym :-)






:shock: :shock: :shock: :shock: - Mati pewny jesteś :?: :?:

Cezar - 2008-09-25, 23:21

jak szlifierki? Max. moc 500tka ma przy 9000 obr/min :D
Anonymous - 2008-09-29, 16:31
Temat postu: To samo
też tak mam,wszystko wymienione,poczyszczone.Nic to nie dało na szóstce do 100 km/h jeszcze leci potem koniec dalej nie ciągnie.Gdzie w tym gaźniku jest ten zawór?
jacabe - 2008-09-29, 16:51

Tomek ale op co chodzi ?
Cezar - 2008-09-29, 17:18
Temat postu: Re: To samo
Tomek G napisał/a:
też tak mam,wszystko wymienione,poczyszczone.Nic to nie dało na szóstce do 100 km/h jeszcze leci potem koniec dalej nie ciągnie.Gdzie w tym gaźniku jest ten zawór?


Jaki zawór? Pisałem do Ciebie coś po pijaku że nie pamiętam? :)

Czyściłeś dysze gaźnika? Jeśli tak to czym itd.? Wężyk podciśnienia sprawdzony?

jacabe - 2008-09-29, 21:25

TO WSZYSTKO CO SPOWODOWAŁO ŻE MASZYNKA ZACZĘŁA ŚMIGAĆ:

jade sobie dzisiaj, wyprzedzam i... nagle brak mocy dławienie parskanie i kichanie... myśle sobie paliwo sie konczy więna rezerwe a tu d...pa brak poprawy zatrzymuje się , zawracam z trasy 4 bieg 80 na godzine i koniec wnerw niesamowity , pewnie cewka padła jak to już kiedyś było (te same objawy) ale ... otwieram przepustnice na max... redukcja do 3...2...1 puszczam sprzęgło silnik wyje pełne otwarcie przepustnicy i... nagle strzał dwójka maszyna ciągnie 3 maszyna ciągnie 4...5...i wbijam 6 gaz a hondzia idzie do przodu 120...130...140...TIR hamulec . Niwe mogłem uwierzyć jaszcze kilka prób 6 bieg 70km/h pełne otwarcie a maszyna ciągnie nawet pod góre...

nie ma jak shadow



a tak wogóle to żeby wyczyścić gaźnik to trzeba go wyciągnąć, rozebrać (wymontować wszystkie plastiki gumki uszczelki)następnie różne szkoły:

1.zamoczyć w benzynie ekstrakcyjnej na jakiś czas w celu rozpuszczenia wszelkiego syfu znajdującego się w kanałach

2.zamoczyć w rozpuszczalniku nitro w tym samym celu lub

3.urzyć specjalnego preparatu w spreju do czyszczenia gaźników

po czym przy pomocy sprężonego powietrza porządnie przedmuchać każdą dziurkę, zmontować gaźniki, sprawdzić - wyregulować poziom pływaków w komorach, zainstalować na silniku i przeprowadzić regulację -synchronizację

a dysze i zaworki iglicowe i plywaki zobaczysz po odkręceniu pokryw komór pływakowych

NIC STRASZNEGO TYLKO UWAŻAJ ŻEBY NICZEGO NIE POGUBIĆ



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group