VT 500 - Przewód hamulcowy
Franz - 2013-09-02, 14:31 Temat postu: Przewód hamulcowy Cześć wszystkim,
Muszę zmienić przewód hamulcowy z przodu, klamka jest coraz luźniejsza, hamuje coraz gorzej, przewód puchnie (podejrzewam, że to nadal oryginał). Chciałbym założyć przewód w stalowym oplocie, zamówić na wymiar z metra. Problem polega na tym, że nigdzie nie mogę znaleźć długości tegoż przewodu (z i bez końcówek). Czy ktoś z Was zna te wymiary? Chyba, że ktoś może polecić gotowy przewód w cenie niższej niż 200 złociszy?
Z góry dzięki za podpowiedzi!
Patrol303 - 2013-09-02, 14:47
Proponuje napisać do tego http://allegro.pl/przewod...3450697794.html sprzedawcy (sam u niego zamawialem razem z 2 znajomymi) z Allegro i spytać sie czy nie maja może na stanie albo czy nie mogą sprowadzić. A co do mierzenia proponuje poprostu wziąć kawałek sznurka, zmierzyć przewód sznurkiem i zmierzyć sznurek :).
RAFALSKI - 2013-09-04, 10:14
Franz napisał/a: | może polecić gotowy przewód w cenie niższej niż 200 złociszy? |
Proponuję kupić przewód w oplocie z allegro, są różne długości i końcówki, cena ok. 60 zł. Założyłem taki przewód u siebie - efekt świetny i nie przepłacasz. Zrobione kilka tysięcy i wszystko OK.
Bartez_nd - 2013-09-05, 09:22
Szukaj firmy LML mają tanio i ludzie zadowoleni z nich są. Sam planuje ich do siebie wstawić
Franz - 2013-09-10, 21:43
Dzięki za info Panowie. Z którejś z rad na pewno skorzystam, przeliczę ino fundusze, bo kryzys seksualno-ekonomiczny we wrześniu
Leo - 2016-06-23, 06:42
Stanąłem wobec identycznego pytania może już ktoś zna odpowiedź?
Mnie wyszło ok 110cm
adam3911 - 2016-06-23, 07:27
Grochowska 45. Dorabialem do café miesiąc temu, 110 płn. Od ręki na wzór.
Leo - 2016-06-23, 08:55
Dzięki za info chociaż wolalbym wymiar
Póki co kompletuję części układu hamulcowego do kompletnej regeneracji
Przy okazji może opinia na temat przewodów LML?
Mateusz - 2016-06-23, 09:00
Leo napisał/a: |
Przy okazji może opinia na temat przewodów LML? |
Dobrze trzymają, trzeba trochę wprawy w zakręcaniu końcówek, ale jak już skręcisz to naprawdę ciężko schrzanić
I naprawdę ładnie odpowietrzają się metodą podciśnieniową (strzykawa ). W 500 je założyłem i są do tej pory, nic się z nimi nie dzieje. Do 750 też założę.
A, przy skręcaniu wszyscy na siłę pchają oplot pod nakrętkę zaciskową. Ja wypracowałem metodę obcięcia oplotu na styk z końcówką i zatopienia oplotu w kawałku koszulki termo, która wchodzi pod nakrętkę zamiast oplotu. Powód? Jak wsadzisz oplot pod nakrętkę to po pierwsze kręci się cały przewód i ciężko go ułożyć, jak się chce (przewody znacznie bardziej sztywne niż gumowe, niewdzięczne do układania) a po drugie możesz nie doszczelnić połączenia. Po założeniu koszulki nakrętka ma więcej luzu, swobodnie się obraca nie przekręcając przewodu i doszczelnia znacznie dokładniej.
Leo - 2016-06-23, 12:36
A jakiś namiar na firmę handlującą LML? Tak żeby docięła i od razu założyła końcówki?
Ten pierwszy link odnosi sie do przewodów HEL, są sporo droższe warto?
Marcin Racibory - 2016-06-23, 20:19
Zobacz w Larsonie na Al.Prymasa Tysiąclecia , albo w firmie Tubes w Al. Jerozolimskich jadąc od Wawy zaraz przed Pruszkowem po lewej stronie. Tu mają przewody z metra
http://www.tubes-international.pl/kontakt.html
Leo - 2016-07-07, 09:53
Czasem warto zajrzeć do Zbiornika
garnett - 2016-07-07, 14:58
Leo, ładne bagienko, chyba dawno nie czyściłeś układu.
P.S. co to jest ta "kratka " i do czego służy ? Ja w 500 czegoś takiego nie miałem
Leo - 2016-07-07, 15:20
Zdziwisz się. W zeszłym roku wymieniałem płyn i nic takiego nie było
O kratkę zapytam chyba że ktoś wie
Leo - 2016-07-07, 23:12
odebrałem
wymieniona tarcza,nowy stalowy przewód, nowe klocki,zregenerowany zacisk i pompa, nowy płyn
różnica kolosalna
obsługa....jednym palcem
nurkuje tak potężnie że boję się o przednie zawieszenie,może pokuszę się o stoppie?
aha jakby ktoś pytał do 500tki
przewód HEL długość 115cm, jedno oczko płaskie drugie 30' oba w jednej płaszczyźnie
na zamówienie w Larssonie, moja ekstrawagancja - czerwony
ps.aha kratka bez jakiegoś przeznaczenia
|
|
|