To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum SHOC.PL

VT 125/250 - Regulacja gaźników

Goldix - 2015-08-17, 13:12

Informacje od producenta.

http://moto125.redcart.pl...-125-honda.html

thommush - 2015-08-17, 15:49

Duszeek napisał/a:
Pytanie czy gra warta świeczki.
125 v-max 110km

750 v-max 150km

To ile przyrostu da 170 ??

Po przeróbkach jak osiągnie 130km to powiedzmy opłaca się kombinować, ale dla przyrostu 10km to szkoda czasu i pieniędzy - bo tak naprawdę tego się nie odczuje.


Myślę, że tu nie do końca o V-max chodzi, a o sposób w jaki do tej prędkości dochodzi. O ile do 80 km/h jakoś leci, powyżej tego jest już słabo.

[ Dodano: 2015-08-17, 15:50 ]
Goldixx, wykres na stronie to chyba z painta. Coś mi nie pasuje wykres momentu (jeśli dobrze czytam wykres), bo 125 ma ok 10 Nm.

garnett - 2015-08-17, 16:11

Nie wiem czy zdajecie sobie sprawę z tego że zwiększając pojemność do 170ccm poruszacie się pojazdem na który nie posiadacie uprawnień i ubezpieczenia ( bo jest wykupione na pojazd o innej pojemności ). W razie jak zrobicie coś komuś i ktoś się dopatrzy ( policjant choć częściej rzeczoznawca od ubezpieczyciela) to macie strasznie przej......ane.
To jest dokładnie coś takiego jak kiedyś rejestrowało się 125 na motorowery, tylko tutaj zamiast zaniżać pojemność w dokumentach to zwiększacie ją w pojeździe.

Do tego 3000zł ??? Za ten pieniądz zrobicie prawko i jeszcze zostanie do dołożenia na nowe moto po sprzedaży 125.

Goldix - 2015-08-17, 16:12

Thommush, z tego co widzę wykres dotyczy mocy a nie momentu. Co prawda jest podany dla Varadero i nie wiadomo czy w wersji gaźnikowej czy z wtryskiem. Sądzę, że jest to mocno orientacyjne, ale daje jakieś pojęcie o skuteczności takich modyfikacji. W pełnym tuningu 50% mocy więcej to już coś jest. Oczywiście nie mówię o kosztach, bo czy one są adekwatne do zysku musimy sami ocenić, moim zdaniem nie.
thommush - 2015-08-17, 17:20

Goldixx napisał/a:
z tego co widzę wykres dotyczy mocy a nie momentu
Linie ciągłe do mocy, przerywane raczej moment.

Aaaa, OK, spojrzałem raz jeszcze- brakuje drugiej części skali po prawej stronie wykresu.

promo - 2015-08-18, 00:27

Goldixx napisał/a:
Oczywiście nie mówię o kosztach, bo czy one są adekwatne do zysku musimy sami ocenić, moim zdaniem nie.


To już musiałaby być prawdziwa miłość do małego cienia:D

to co ja podawałem kosztuje 330 eurasów więc trochę taniej, choć to nadal koszt
'prawka' więc osobiście bardziej opłaca mi się to drugie i śmiganie na wiosnę jakimś 1100cc :)

http://www.gw-racing-part...bis=2008&lan=en

sq9nrf - 2015-08-22, 19:11

Witam

chciałem sprawdzić synchronizację gaźników w VT 125 jednak zastanawiam się w które miejsce podłączyć wakłometry?
Poniżej zdjęcia miejsc które udało mi się zlokalizować.
Zdjęcie nr 1 cylinder 2
Zdjęcie nr 2 cylinder 1 na nim widoczna śruba zaślepiająca.

Proszę o pomoc w zlokalizowaniu króccy.


nie mogę dodać zdjęć :-( ..

[ Dodano: 2015-08-22, 19:45 ]
Udało mi się znaleźć film w sieci gdzie pokazano jak wykonać synchro w VT125

https://www.youtube.com/watch?v=Xpd9-5qaBPg

Czyli króćce te które chciałem pokazać jedynie na pierwszym cylindrze mam śrubę i potrzebował bym króciec wkręcany czy ktoś ma pomysł z czego zaadoptować lub gdzie można dostać czy to na M5?

[ Dodano: 2015-08-22, 20:22 ]
może coś takiego?

http://allegro.pl/dysze-d...5613395768.html

Trom - 2015-08-23, 00:59

Poprawna nazwa wakuometry ;-)
sq9nrf - 2015-08-26, 08:09

Orientuje się kros jaki gwint jest w gardzieli cylindra pod króciec? kupiłem w ciemno M5 jedni piszą ze M4 ale to rzadko.
promo - 2015-08-26, 10:27

po opisie nie bardzo wiem o którą śrubę chodzi
Zamek1200 - 2015-08-26, 11:59

no właśnie króćce chyba nie mają gwintów?? króćce

nie masz przypadkiem na myśli dyszy w gaźniku? z tego co z mechaniorem rozmawiałem kilka dni temu to chyba M6 powinno być. btw odradził mi zakładać większe dysze twierdząc że nawet jeśli poprawi to osiągi silnika to będzie znikomy efekt a komora będzie zalewana paliwem. poza tym jeśli mam zwężke w króćcach (o czym się dziś przekonam) to większe dysze zupełnie nic nie zmienią

sq9nrf - 2015-08-26, 12:10

nie chodzi o dysze w gaźniku. W kolektorze dolotowym w 1 cylindrze mam zaślepkę w postaci śruby. Nie miałem jak jej wykręcić żeby sprawdzić ale wg filmiku jak w moim 1 temacie widać że tam autor ma króciec pomiarowy
. Najprawdopodobniej go wkręcił i podłączył wężyk.

Goldix - 2015-08-26, 13:47

sq9nrf napisał/a:
nie chodzi o dysze w gaźniku. W kolektorze dolotowym w 1 cylindrze mam zaślepkę w postaci śruby. Nie miałem jak jej wykręcić żeby sprawdzić ale wg filmiku jak w moim 1 temacie widać że tam autor ma króciec pomiarowy
. Najprawdopodobniej go wkręcił i podłączył wężyk.


Dokładnie tak wykręcasz śrubę a w jej miejsce wkręcasz ten króciec do którego podczepiasz wężyk od wakumetrów.

sq9nrf - 2015-08-26, 22:59

Goldixx napisał/a:
sq9nrf napisał/a:
nie chodzi o dysze w gaźniku. W kolektorze dolotowym w 1 cylindrze mam zaślepkę w postaci śruby. Nie miałem jak jej wykręcić żeby sprawdzić ale wg filmiku jak w moim 1 temacie widać że tam autor ma króciec pomiarowy
. Najprawdopodobniej go wkręcił i podłączył wężyk.


Dokładnie tak wykręcasz śrubę a w jej miejsce wkręcasz ten króciec do którego podczepiasz wężyk od wakumetrów.


dokładnie ale jaki tam jest gwint M5 ?

Goldix - 2015-08-27, 00:40

Tego nie wiem.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group